Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Helt enig. De gar jo spøkt om at de to skulle ha seg, nettoppfordi det var så absurd. Opplever det mer som et mor-sønn forhold og liker historien om de to så godt netopp fordi det ikke handler om romantisl kjærlighet men et dypt emosjonellt bånd og vennskap. Carol var den første som så hvem Daryl faktisk var og den som klarte å få ham til å forandre seg slik ingen andre hadde gjort for ham før. Han gir henne den varmen og støtten som hun aldri fikk av sin mann. De fyller emosjonelle bwhov hos hverandre som ikke har noe med romamtikk å gjøre.

Anonymous poster hash: 61873...ea2

Som mor og sønn? Hun er fire år eldre enn han!

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike serier bruker vanligvis å ha sex scener, om dem kan ha blod og drap av barn kan dem like greit ha sex scener med Du skjønner ikke Anonymous poster hash: 74d67...9b0

De har da hatt sexscener med, jeg kommer på minst to. Men de var kanskje ikke heftige nok for deg.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Det er ikke noe å være enig it, det er et faktum

Det er ikke snakk om noe smak og behag debatt

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Nei,det er ikke et faktum at de like greit kan ha sexscener bare fordi det er blod og gørr der.

Virker jo som det er du mener det er smak og behag siden du vil ha sexscener bare for å få se de deilige damene nakne.

Jeg har ingenting imot sexscener og nakenhet,men det må passe inn og virke troverdig og dette er ikke en serie der sånt er viktig eller noe de har valgt å fokusere på det. Det er faktisk helt greit at de har tatt det valget og ikke gått i den fella om at sex selger. Jeg syns det er flott med en serie der de faktisk ikke fokuserer på akkurat det,siden de fleste serier gjør nettopp det.Virker som mange bare har det med for å høyne seertallene.

Uansett så er begrenset hvor lenge jeg gidder å diskutere med noen som har hakk i plata.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,vi skjønner det,men allikevel så er det ikke nakenhet Walking dead fokuserer på,og det er faktisk helt greit at ikke alle serier må ha akkurat den biten selv om den har mye annet som er verre enn sex.

Faktisk så tror jeg at masse sexscener hadde ødelagt endel av det serien er,og handler om.

Litt rart at du trekker den slutning om at blod og innvoller i en serie betyr at den også må ha sex,selv om en serie har en handling der dampende sexscener virker malplassert.

Enig.. Kan vi la være det jævla sex scene pjattet nå? Hvis dere er så ivirige på at serier skal ha sex scener så finn en serie som inneholder det, foreslår Californication. :lol:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Enig.. Kan vi la være det jævla sex scene pjattet nå? Hvis dere er så ivirige på at serier skal ha sex scener så finn en serie som inneholder det, foreslår Californication. :lol:

Helt greit for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det er ikke et faktum at de like greit kan ha sexscener bare fordi det er blod og gørr der.

Virker jo som det er du mener det er smak og behag siden du vil ha sexscener bare for å få se de deilige damene nakne.

Jeg har ingenting imot sexscener og nakenhet,men det må passe inn og virke troverdig og dette er ikke en serie der sånt er viktig eller noe de har valgt å fokusere på det. Det er faktisk helt greit at de har tatt det valget og ikke gått i den fella om at sex selger. Jeg syns det er flott med en serie der de faktisk ikke fokuserer på akkurat det,siden de fleste serier gjør nettopp det.Virker som mange bare har det med for å høyne seertallene.

Uansett så er begrenset hvor lenge jeg gidder å diskutere med noen som har hakk i plata.

Ingen vits i å¨prøve å forklare det, er som å snakke til en vegg...

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mor og sønn? Hun er fire år eldre enn han! Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Et forhold kan ha kvaliteter av feks et platonisk mor-sønn forhold uten at alderforskjellen er så stor. Tenker mer på dynamikken dem to i mellom i forhold til hvordan de passer på hverandre og holder hverandre av uten at det er romantikk inne i bildet.

Anonymous poster hash: 61873...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg har at hun ikke farger håer sitt?

Nei, hvor har du det fra at en 48-åring ikke skal se så gammel ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvor har du det fra at en 48-åring ikke skal se så gammel ut?

Fra mange andre 48 åringer jeg har sett. Bare se på pamela

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mange andre 48 åringer jeg har sett. Bare se på pamela

Ja, for kjendiser er kjent for å vise seg naturlig og uten tonnevis av arbeid for å dekke over ujevnheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for kjendiser er kjent for å vise seg naturlig og uten tonnevis av arbeid for å dekke over ujevnheter.

Hva er det du babler om nå? Jeg har ikke nevnt noen kjendiser her, har jeg? hvor sa jeg det?

Jeg sa jeg har sett mange 48 åringer ikke at jeg har sett mange kjendis 48 åringer

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du babler om nå? Jeg har ikke nevnt noen kjendiser her, har jeg? hvor sa jeg det?

Jeg sa jeg har sett mange 48 åringer ikke at jeg har sett mange kjendis 48 åringer

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Ferdig å trolle snart eller?

Han mente vel det at du nevnte Pamela.Hun er ikke akkurat kjent for å være naturlig,og har du sett henne uten sminke så ser du at hun ikke ser så ung ut. Ikke alle er opptatt av å absolutt se yngst mulig ut,og jeg har sett mange damer på 40+ og det er jo en god del fler som ser ut som Carol enn det er de som ser ut som Pamela.

Anonymous poster hash: 1262e...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig å trolle snart eller?

Han mente vel det at du nevnte Pamela.Hun er ikke akkurat kjent for å være naturlig,og har du sett henne uten sminke så ser du at hun ikke ser så ung ut. Ikke alle er opptatt av å absolutt se yngst mulig ut,og jeg har sett mange damer på 40+ og det er jo en god del fler som ser ut som Carol enn det er de som ser ut som Pamela.

Anonymous poster hash: 1262e...c9a

Jeg er ikke et troll, vist du tror jeg er et troll så har du virkelig ingen anig hva et troll er...

Folk som ser ut som carol i 40 alderen får seg ikke barn og pene menn da

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke et troll, vist du tror jeg er et troll så har du virkelig ingen anig hva et troll er...

Folk som ser ut som carol i 40 alderen får seg ikke barn og pene menn da

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

nei, selvsagt gjør de ikke det :ler:

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, selvsagt gjør de ikke det :ler:

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Hvorfor ler du?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler du?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

hvorfor tror du?

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvorfor tror du?

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Vet ikke, troller du?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, troller du?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

nei. jeg lo pågrunn av det du skrev.

Kvinner i 40-årene som ser ut som carol (som foresten ikke ser eldgammel ut) klarer nok å få seg både mann og barn, akkurat som andre folk.

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. jeg lo pågrunn av det du skrev.

Kvinner i 40-årene som ser ut som carol (som foresten ikke ser eldgammel ut) klarer nok å få seg både mann og barn, akkurat som andre folk.

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Jeg har vell så og si dummet meg helt ut med de utsagnene mine?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...