Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men han som sto på verandaen og han som så rick var jo ikke med i gjengen, lurer på hva som skjedde med eem

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Han som sto på verandaen er han "gamlingen".

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han som sto på verandaen er han "gamlingen".

Å ja, men han som ble banket opp og så rick da? Jeg husker ærlig ingen av dem som vi så den episoden med huset

AnonymBruker
Skrevet

Å ja, men han som ble banket opp og så rick da? Jeg husker ærlig ingen av dem som vi så den episoden med huset

han er vel død sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

han er vel død sikkert.

Dem dreper en av sine egne og det er okay men så fort en annen en dreper en av dem er det plutselig ikke okay, for noen hyklere...

AnonymBruker
Skrevet

Han som ble banket opp og så Rick er ikke død, de snakket jo om at en av dem hadde sett rick også zoomet kameraet inn på en av dem, det var samme fyren som ble banket.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han som ble banket opp og så Rick er ikke død, de snakket jo om at en av dem hadde sett rick også zoomet kameraet inn på en av dem, det var samme fyren som ble banket.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

ok. Kan ikke huske at jeg så han i forrige episode, så jeg regnet med han var dau.

Gjest Winza
Skrevet

Å gleder meg så sykt til neste episode:) Walking dead har blitt min nye LOST

AnonymBruker
Skrevet

Å gleder meg så sykt til neste episode:) Walking dead har blitt min nye LOST

Eller ditt nye Home and Away? :skratte:

Anonymous poster hash: 713cc...4ac

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Home and away er mitt nye hotel cæsar

Dette er min nye lost med lik spenning og det faktum jeg gleder meg som en unge til jul til hver episode:)

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: a0e58...376

• Liker 2
Skrevet

Uff så på siste episode og der var det veldig mange som kommenterte om kannibalisme. Og at de så skallen og håret til noen. Men jeg skjønte oppriktig ikke hva de snakket om. Pausa og spolte tilbake men så ikke noe til det. Har dere sett noe slikt. Jeg kan jo ikke være såååå blind

Jeg har også en veldig dårlig følelse på dette med kannibalisme. Jeg tror de lokker til seg folk, for å fange dem og spise dem. Uansett tror jeg "vår" gruppe ikke vil holde ut i en større gruppe, der alt blir styrt av andre. Tror de vil bryte ut ganske kjapt.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet (endret)

Anonymous poster hash: a0e58...376

Det var ikke morsomt, vi er her for å diskutere walking dead ikke home and away...

Endret av Sid Walker
Skrevet

Det var ikke morsomt, vi er her for å diskutere walking dead i home and away...

Er vi det? Det er ikke derfor jeg er her... :klo:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Herregud det var en skrivefeil, det vet du meget godt så ikke lat som du ikke vet det...

Skrevet (endret)

hehe, det var litt morsom skrivefeil da.

Endret av Maju Mjau
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir bare bedre og bedre. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Folkens, slutt å gjør tråden off topic! Jeg vil ikke at denne tråden skal bli stengt, ta den home and away praten en annen plass...

• Liker 1
Skrevet

Oi da Rick er på dødslisten til "the marauders"

Skrevet

Det er en ting jeg lurer på, og som begynner å irritere meg litt (veldig).... Nå er det mulig jeg blander med en lignende zombie-serie (Survivours?), men jeg mener tydelig å huske at det var i en eller to episoder i første sesong av TWD at de måtte ut og gå i en trang gate, mellom masse walkers. Og så kom de på at hvis de bare smørte litt zombie-gørr utover klærne sine og i håret, så ville ikke zombiene lukte/skjønne at de var levende. Og slik kunne de gå ganske uforstyrret.

H*V*O*R*F*O*R bruker de ikke dette trikset litt oftere???!! Noen som husker dette/skjønner hva jeg mener?

• Liker 1
Skrevet

Det er en ting jeg lurer på, og som begynner å irritere meg litt (veldig).... Nå er det mulig jeg blander med en lignende zombie-serie (Survivours?), men jeg mener tydelig å huske at det var i en eller to episoder i første sesong av TWD at de måtte ut og gå i en trang gate, mellom masse walkers. Og så kom de på at hvis de bare smørte litt zombie-gørr utover klærne sine og i håret, så ville ikke zombiene lukte/skjønne at de var levende. Og slik kunne de gå ganske uforstyrret.

H*V*O*R*F*O*R bruker de ikke dette trikset litt oftere???!! Noen som husker dette/skjønner hva jeg mener?

Husker det! Men det funka jo ikke 100 %?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...