Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke diktator. Hvis jeg ønsker å følge opp de tåpelige kommentarene dine om dama i serien så har jeg rett til det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke diktator. Hvis jeg ønsker å følge opp de tåpelige kommentarene dine om dama i serien så har jeg rett til det.

Er du skadd? det er ikke noe å følge opp, jeg har allerede fullført den diskusjonen med de andre. Bare du som seint, framover så må du lære å lese hva folk har skrevet i ettertid før du begynner å ta opp igjen gamle diskusjoner, da håper jeg du lar denne diskusjonen være død for godt så kan vi diskutere det tråden egentlig handler om, nemlig walking dead:)

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Er du skadd? det er ikke noe å følge opp, jeg har allerede fullført den diskusjonen med de andre. Bare du som seint, framover så må du lære å lese hva folk har skrevet i ettertid før du begynner å ta opp igjen gamle diskusjoner, da håper jeg du lar denne diskusjonen være død for godt så kan vi diskutere det tråden egentlig handler om, nemlig walking dead:)

Men, det er snakk om en karakter i serien, det handler jo om serien da!

Anonymous poster hash: 713cc...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Snakk gjerne om carol vist du vil men jeg har ingenting mer å si om henne, hun er en god skuespiller og karakter i serien, det er det eneste som betyr noe uansett hvor grå hun er:)

AnonymBruker
Skrevet

Snakk gjerne om carol vist du vil men jeg har ingenting mer å si om henne, hun er en god skuespiller og karakter i serien, det er det eneste som betyr noe uansett hvor grå hun er:)

Skrevet

Siden tråden opprinnelig omhandlet sendetid for ny episode, har jeg delt tråden slik at dere som vil diskutere serien videre kan gjøre det her.

Kosemose, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt litt og tenk om de som daryl henger sammen med er de samme som var inni huset hvor rick måtte hjemme seg i senga?

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt litt og tenk om de som daryl henger sammen med er de samme som var inni huset hvor rick måtte hjemme seg i senga?

Ja, dette er jo bekreftet, de jakter jo etter Rick. Men jeg lurer på, hvem av de var det som drepte den andre når Rick lå under sengen?

Anonymous poster hash: d29c3...f59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt litt og tenk om de som daryl henger sammen med er de samme som var inni huset hvor rick måtte hjemme seg i senga? Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Det er nok det, ja. De nevnte jo i forrige episode et eller annet om at de hadde vært i et hus og kompisen deres ble drept og at den ene av dem hadde sett ansiktet til han som gjorde det.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

AnonymBruker
Skrevet

det er de samme.

Anonymous poster hash: 9b987...5fb

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er jo bekreftet, de jakter jo etter Rick. Men jeg lurer på, hvem av de var det som drepte den andre når Rick lå under sengen? Anonymous poster hash: d29c3...f59

Det kan sikkert være hvem som helst av dem, de virker da fullstendig gale. De slo og sparket jo ihjel han med den halve kaninen også.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan sikkert være hvem som helst av dem, de virker da fullstendig gale. De slo og sparket jo ihjel han med den halve kaninen også.

Men hva egentlig skjedde med han? han bare lå stille blodig utenfor varehuset

Ja, dette er jo bekreftet, de jakter jo etter Rick. Men jeg lurer på, hvem av de var det som drepte den andre når Rick lå under sengen?

Anonymous poster hash: d29c3...f59

Og hva med han som sto ute på verandaen når rick var i ferd med å angripe han?

AnonymBruker
Skrevet

Men hva egentlig skjedde med han? han bare lå stille blodig utenfor varehuset

Og hva med han som sto ute på verandaen når rick var i ferd med å angripe han?

Han lå og slappet av, så du ikke det? :P

Neida, han ble drept.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok det, ja. De nevnte jo i forrige episode et eller annet om at de hadde vært i et hus og kompisen deres ble drept og at den ene av dem hadde sett ansiktet til han som gjorde det.

Åja, han som så ansiktet var jo han som ble slått halv i hjel av han andre fordi han ville ha senga, husker han lå der og så rick idet han ble banka opp

AnonymBruker
Skrevet

Han lå og slappet av, så du ikke det? :P

Neida, han ble drept.

Haha helt utrolig, jeg lo litt egentlig når alle samlet seg ved siden av han og sparket og slo han. trodde bare dem ville gi han juling men drepe han pågrunn av en kanin?

AnonymBruker
Skrevet

Fant forresten ut at han med grått skjegg og hår faktisk bare er 45, trodde han var i 60 åra eller noe

AnonymBruker
Skrevet

Haha helt utrolig, jeg lo litt egentlig når alle samlet seg ved siden av han og sparket og slo han. trodde bare dem ville gi han juling men drepe han pågrunn av en kanin?

Jeg tipper det ikke var han som la kaninen i posen til Daryl heller. Jeg vedder på at det var han gamlingen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det ikke var han som la kaninen i posen til Daryl heller. Jeg vedder på at det var han gamlingen.

Men han er jo ikke gammel, han er 45:)

Mon tro at om det er disse som var i det huset så vil dem nok være listet på imdb som cast i den episoden, må sjekke etterpå

AnonymBruker
Skrevet

Men han er jo ikke gammel, han er 45:)

Mon tro at om det er disse som var i det huset så vil dem nok være listet på imdb som cast i den episoden, må sjekke etterpå

neida, han er ikke gammel, men du skjønte da hvem jeg mente iallefall.

Det er samme folkene, jeg sjekket i sta.

AnonymBruker
Skrevet

neida, han er ikke gammel, men du skjønte da hvem jeg mente iallefall.

Det er samme folkene, jeg sjekket i sta.

Men han som sto på verandaen og han som så rick var jo ikke med i gjengen, lurer på hva som skjedde med eem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...