Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har sett de første 8 episodene, har tyler james william sjekket inn enda? Leste nå at han skulle være med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat begynt å se walking dead, har kommet til sesong 4! Sykt spennende! Sesong 2 var den desidert mest spennende sesongen foreløpig synes jeg. Og hvor irriterende er ikke han som spiller Carl? Synes han er elendig til å spille :P

Anonymous poster hash: 26682...709
Skrevet

Har akkurat begynt å se walking dead, har kommet til sesong 4! Sykt spennende! Sesong 2 var den desidert mest spennende sesongen foreløpig synes jeg. Og hvor irriterende er ikke han som spiller Carl? Synes han er elendig til å spille :P

HHan blir bedre

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Skrevet

HHan blir bedre

Ja det ser ikke lovende ut :P haha, Så har i grunn skuespiller ferdighetene til Rick begynt å irritere meg også, synes han taper seg, var bedre i sesong 1 til midten av sesong 3... :P hmm

Skrevet

Ja det ser ikke lovende ut :P haha, Så har i grunn skuespiller ferdighetene til Rick begynt å irritere meg også, synes han taper seg, var bedre i sesong 1 til midten av sesong 3... :P hmm

Jeg savner han uten skjegg, han ser ut som han er 50 år nå

Skrevet

Jeg savner han uten skjegg, han ser ut som han er 50 år nå

hahaha :fnise: Syntes det var kjipt Andrea måtte dø, likte den karakteren. Lori var liksom greit, syntes hun var irrterende, sur for alt :P

Skrevet

hahaha :fnise: Syntes det var kjipt Andrea måtte dø, likte den karakteren. Lori var liksom greit, syntes hun var irrterende, sur for alt :P

Jeg syns begge var ganske milf :P godt utstyr begge damene :) Ble skuffet over at lori døde så tidlig, likte henne i prison break så skulle gjerne sett henne lengre

Skrevet

Jeg syns begge var ganske milf :P godt utstyr begge damene :) Ble skuffet over at lori døde så tidlig, likte henne i prison break så skulle gjerne sett henne lengre

så enig :) Men liker NInja girl da, det veier litt opp ;)

Skrevet

Ninja girl? Mener du michone?

Ja hun er digg, sjekk de muggene liksom :fnise: Kunne fått mye kos med dem. Jeg er så dirty :P Synd at hun har kort hår i virkeligheten /:

Skrevet

I USA starter den på søndag. Den starter på fox mandag 21.55

Skrevet

Ninja girl? Mener du michone?

Ja hun er digg, sjekk de muggene liksom :fnise: Kunne fått mye kos med dem. Jeg er så dirty :P Synd at hun har kort hår i virkeligheten /:

:sjokkert::kvalm:

Skrevet

Fy flate hvor dårlig skuespiller Maggie er...... gjesp, er det mulig? Bare hun åpner kjeften krymper jeg meg. Må da kunne gå an å gjøre litt innsats.

Irriterer meg at Hersel døde, han gjorde så fin figur, flink skuespiller.

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg de første 15minuttene av denne sesongen. Hva skjedde?

Anonymous poster hash: 8baa9...f70

Skrevet

Hm, virker usannsynlig at det blir noen reunion med Morgan... Kan ikke skjønne hvorfor de har drevet og puttet ham inn i scener da? Han var vel sist vi så ham på vei til Terminus? Når gjengen vår forflytter seg i biler er det ikke bare bare for ham å holde følge med dem vel.

Fin første episode av andre halvdel av denne sesongen, synes jeg.

Anonymous poster hash: 85c12...ca3

Skrevet

Sesong 5 episode 9 var helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 92bdf...851

Skrevet (endret)

Sesong 5 episode 9 var helt fantastisk!

Anonymous poster hash: 92bdf...851

Den var ganske spesiell. Men på en bra måte..

Endret av Mann 42
Skrevet

Episode 9 var kjedelige greier.

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg skulle ønske dem kunne bringe tilbake merle

Skrevet

Hm, virker usannsynlig at det blir noen reunion med Morgan... Kan ikke skjønne hvorfor de har drevet og puttet ham inn i scener da? Han var vel sist vi så ham på vei til Terminus? Når gjengen vår forflytter seg i biler er det ikke bare bare for ham å holde følge med dem vel.

Fin første episode av andre halvdel av denne sesongen, synes jeg.

Anonymous poster hash: 85c12...ca3

Han er vel mest sannsynlig på vei til Washington. Siden han fant kartet med Ricks navn på, i kirken. Og der var det tegnet inn en rute til Washington.

Rick og gjengen ender nok opp i Washington de også. Og så får de en reunion med Morgan. :)

Anonymous poster hash: 6eb56...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...