Gå til innhold

spandere drikke

Fremhevede innlegg

Gjest JakeGreen
Skrevet

Det jeg tror du kjøper deg ved å spandere en drink er oppmerksomhet og tid til å vise deg fra din beste side.

Lol.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å dra ut på en sexklubb? Der hører jeg rykter om at man ikke en gang trenger å kjøpe drikke til noen gor å få sex.

Skrevet

Har du prøvd å dra ut på en sexklubb? Der hører jeg rykter om at man ikke en gang trenger å kjøpe drikke til noen gor å få sex.

"Hørt rykter om"

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Har man en samtale først og har blitt litt kjent er det selvfølgelig hyggelig, men om man merker at det gjøres fordi han vil ha noe igjen for det blir det fort avsmak.

Jeg liker ikke å bli spandert på før han i det hele tatt har snakket til meg. Da tenker jeg date rape drug eller så føler jeg meg tvunget til å takke ja og måtte snakke med ham.

Gjest Nordavind
Skrevet

Har man en samtale først og har blitt litt kjent er det selvfølgelig hyggelig, men om man merker at det gjøres fordi han vil ha noe igjen for det blir det fort avsmak.

Jeg liker ikke å bli spandert på før han i det hele tatt har snakket til meg. Da tenker jeg date rape drug eller så føler jeg meg tvunget til å takke ja og måtte snakke med ham.

Er det mange som spanderer uten å prate litt først i det hele tatt?

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det er noen, ja. Enten kommer de med drinken de allerede har kjøpt for å introdusere seg selv, eller så er det første de sier: "Hei, kan jeg kjøpe en drink til deg?" eller lignende.

• Liker 1
Skrevet

Søsteren min ble sammen med typen sånn. Han feiret et eller annet og spanderte på alle i baren. Hun fikk ikke det med seg og da hun fikk ølen sin med beskjed om at han spanderte gikk hun bort til han i den tro at han prøvde å sjekke henne opp.

Skrevet

Synes ofte det er litt ubehagelig å bli spandert på, da jeg føler meg forsøkt kjøpt, uavhengig av hva den egentlig intensjonen er. Takker som regel nei.

Anonymous poster hash: ce4b9...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...