Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #21 Skrevet 16. september 2013 Så konklusjonen er at man ikke bør bruke penger på jenta om eneste formål er å få henne hjem?
Rakel Rips Skrevet 16. september 2013 #22 Skrevet 16. september 2013 Du synes ikke du tolker innleggene mine litt langt? Selfølgelig satt på spissen, men for en godt voksen mann (bildet ditt), rekner jeg med at du tåler å få et dumt svar på et naivt spørsmål. Det finnes mange typer kvinner og de går på forskjellige barer. På noen barer holder det sikkert å kjøpe dama en drink. Finn ut hva som er de største sjekkestedene i din by og test det ut
Gjest iGirl Skrevet 16. september 2013 #23 Skrevet 16. september 2013 Så du gidder ikke engang gi noe tilbake for de drinkene du får? Da bør du i det minste si fra før du forskyner deg.Anonymous poster hash: 3f7fd...865 Jeg føler ingen plikt til å gi vedkommede noe annet enn min oppmerksomhet i en samtale der og da Så konklusjonen er at man ikke bør bruke penger på jenta om eneste formål er å få henne hjem? riktig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #24 Skrevet 16. september 2013 Kommer helt an på. Hvis man som mann har invitert en kvinne ut, eller spurt henne om hun vil bli med å ta en drink, så synes jeg det er naturlig å spandere. Hvis man sjekker opp en kvinne i en bar, så er det eget valg. Man kan ikke regne med at en kvinne blir med hjem bare fordi man har spandert, nei. Personlig vil jeg ikke takke ja til en drink med mindre jeg i hvert fall er interessert nok til at jeg vil prate med ham. Det er derimot ikke gitt at jeg liker ham, bare at han gjorde et godt førsteinntrykk. Men er jeg ikke interessert i det hele tatt, takker jeg nei. Nå er det ikke vanlig at jeg blir med en fyr hjem fra en bar uansett, det er vel heller spm om jeg gir telefonnummeret mitt. Anonymous poster hash: 160ac...b58 1
Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #25 Skrevet 16. september 2013 Selfølgelig satt på spissen, men for en godt voksen mann (bildet ditt), rekner jeg med at du tåler å få et dumt svar på et naivt spørsmål. Det finnes mange typer kvinner og de går på forskjellige barer. På noen barer holder det sikkert å kjøpe dama en drink. Finn ut hva som er de største sjekkestedene i din by og test det ut Bildet er ikke av meg, men sentralbanksjefen i USA:-)
Rakel Rips Skrevet 16. september 2013 #26 Skrevet 16. september 2013 Bildet er ikke av meg, men sentralbanksjefen i USA:-) Og du har bilde av han forde? Hvis du er veldig opptatt av poenger, får du kansje en trofekone en dag
Gjest Kim Skrevet 16. september 2013 #27 Skrevet 16. september 2013 Ja og nei. Mange jenter går ut på byen uten å ha med seg fem øre, de rett og slett satser på å bli spandert på og vet at dette er "luremus" mange har ingen intensjoner om å ha sex med noen de møter. Noen lar seg spandere på hele kvelden og blir fulle og derved mister litt dømmekraften evt. ser på det som greit å ha sex med vedkommende, ikke nødvendigvis som "!betaling" for drinkene, men fordi de liker personen som spanderer, gratis drikke er i så måte bare en bonus... Observasjoner basert på 10+ år bak bardisken.
Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #28 Skrevet 16. september 2013 Kommer helt an på. Hvis man som mann har invitert en kvinne ut, eller spurt henne om hun vil bli med å ta en drink, så synes jeg det er naturlig å spandere. Hvis man sjekker opp en kvinne i en bar, så er det eget valg. Man kan ikke regne med at en kvinne blir med hjem bare fordi man har spandert, nei. Personlig vil jeg ikke takke ja til en drink med mindre jeg i hvert fall er interessert nok til at jeg vil prate med ham. Det er derimot ikke gitt at jeg liker ham, bare at han gjorde et godt førsteinntrykk. Men er jeg ikke interessert i det hele tatt, takker jeg nei. Nå er det ikke vanlig at jeg blir med en fyr hjem fra en bar uansett, det er vel heller spm om jeg gir telefonnummeret mitt. Anonymous poster hash: 160ac...b58 Så å spandere drikke, gir ikke engang oppmerksomheten din i ditt tilfelle? Han kunne like gjerne bare slått av en prat med deg uten å spandere for interessen din er ikke avhengig av ølen. Tror du det er generelt? Og du har bilde av han forde? Hvis du er veldig opptatt av poenger, får du kansje en trofekone en dag Dette blir veldig mye om meg, men jeg valgte bildet litt tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #29 Skrevet 16. september 2013 Du virker bare som en gnien nerd som ikke forstår kvinner. Håper ikke du går amok med våpen på et kjøpesenter eller noe av den grunn Hva er det han ikke forstår med kvinner?Anonymous poster hash: 3f7fd...865
Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #30 Skrevet 16. september 2013 Ja og nei. Mange jenter går ut på byen uten å ha med seg fem øre, de rett og slett satser på å bli spandert på og vet at dette er "luremus" mange har ingen intensjoner om å ha sex med noen de møter. Noen lar seg spandere på hele kvelden og blir fulle og derved mister litt dømmekraften evt. ser på det som greit å ha sex med vedkommende, ikke nødvendigvis som "!betaling" for drinkene, men fordi de liker personen som spanderer, gratis drikke er i så måte bare en bonus... Observasjoner basert på 10+ år bak bardisken. Takk! Men da kan jeg spørre i samme slengen om det hjelper å jobbe bak baren?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #31 Skrevet 16. september 2013 Så å spandere drikke, gir ikke engang oppmerksomheten din i ditt tilfelle? Han kunne like gjerne bare slått av en prat med deg uten å spandere for interessen din er ikke avhengig av ølen. Tror du det er generelt? Dette blir veldig mye om meg, men jeg valgte bildet litt tilfeldig. Når jeg er ute med en venninne, går vi til baren og kjøper en drink uansett. Så sjansen er stor for at hvis en fyr kommer bort så har jeg allerede et glass vin / en drink. Hvis han er hyggelig og vi blir sittende og prate så er det selvsagt positivt om han spør om jeg vil ha påfyll/en drink til når glasset begynner å bli tomt. Om det er nødvendig? Tja, tror ikke det. Men det er selvsagt et pluss da det viser interesse/oppmerksomhet. Det er mange ting innen dating som man kan diskutere om er nødvendig. Men jeg går utifra at om man er interessert i noen så gjør man sitt for å gi et best mulig inntrykk. For noen menn handler det om antall kroner vs. sjanse for å få et ligg, men det relaterer jeg meg ikke så mye til, ettersom jeg ikke er ute etter one night stands. Anonymous poster hash: 160ac...b58
Gjest Kim Skrevet 16. september 2013 #32 Skrevet 16. september 2013 Takk! Men da kan jeg spørre i samme slengen om det hjelper å jobbe bak baren? Ja...
Rakel Rips Skrevet 16. september 2013 #33 Skrevet 16. september 2013 Hva er det han ikke forstår med kvinner?Anonymous poster hash: 3f7fd...865 At det er mange forskjellige kvinner. Av og til lurer jeg på om dette er et forum for kåte uerfarne ungutter som ikke tør å spørre vennene sine om sex (de som faktisk har hatt sex) og dermed buder ut om alskens fantasier og spørsmål i håp om at kvinner her skal fortelle noe om sitt sexliv som dere kan ronke til 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #34 Skrevet 16. september 2013 Jeg drar ikke ut på byen med mindre jeg har råd til det...og jeg kjøper min egenndrikke....! Men om noen vil spandere er jo det en hyggelig gest....men de får ikkeno annet enn min oppmerksomhet og en samtale.... Og er det hyggelig, spanderer jeg gjerne tilbake Anonymous poster hash: 4390a...59c 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #35 Skrevet 16. september 2013 At det er mange forskjellige kvinner. Av og til lurer jeg på om dette er et forum for kåte uerfarne ungutter som ikke tør å spørre vennene sine om sex (de som faktisk har hatt sex) og dermed buder ut om alskens fantasier og spørsmål i håp om at kvinner her skal fortelle noe om sitt sexliv som dere kan ronke til Bare den kvinnelige kalkunen dette. sikkert samme troll.Anonymous poster hash: 3f7fd...865 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #36 Skrevet 16. september 2013 Noen kvinner lar seg kjøpe, akkurat som enkelte menn gjør det. Men de fleste foretrekker altså å være kåte på vedkommede, før de puler ham/henne. Å forvente sex bare fordi man bruker penger på en person, er fryktelig naivt, og vitner om en mangel på forståelse for at kvinner er mennesker, med sexuelle drifter og individuelle tanker og preferanser. Men jeg tror nok egentlig TS troller litt i dag. Anonymous poster hash: 05a9e...cf2
Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #37 Skrevet 16. september 2013 Noen kvinner lar seg kjøpe, akkurat som enkelte menn gjør det. Men de fleste foretrekker altså å være kåte på vedkommede, før de puler ham/henne. Å forvente sex bare fordi man bruker penger på en person, er fryktelig naivt, og vitner om en mangel på forståelse for at kvinner er mennesker, med sexuelle drifter og individuelle tanker og preferanser. Men jeg tror nok egentlig TS troller litt i dag. Anonymous poster hash: 05a9e...cf2 Jeg troller ikke, jeg lurte bare på om det hadde noen hensikt bruke penger på jentene om man ville ha dem hjem. Det betyr jo ikke at jeg bruker penger med bare den hensikten, at jeg ikke tror det er forskjell på jenter, eller at det at om pengene hjelper så fulgte det med en lovmessighet som førte til at jenta ble med bare man brukte nok. Kanskje jeg er dårlig til å formulere meg eller er idiot, men synes gjennomgående grunnen til at folk tror jeg troller er fordi de tolker trådene mine langt utenfor det som står skrevet i innleggene mine. Jeg kunne aldri tenke meg hvordan man kan runke til denne tråden.
Pene sko... Skrevet 18. september 2013 #38 Skrevet 18. september 2013 (endret) Bli jenter lettere med hjem til en mann som spanderer drikke?Nei, ikke nødvendigvis. For mange blir man bare den desperate og dumsnille mannen i baren med vidåpen lommebok og et kredittkort som får svi etter noter. Gjør som jeg gjorde en gang til en dame som forsøkte å gjøre seg smålekker for meg, i håp om at jeg skulle by henne på like fin drikke som det jeg selv drakk: Jeg gikk til bardisken og spurte om et glass vann. Dette glasset med vann ga jeg til damen mens jeg sa "sånn, vettu, der har du noe å drikke". Det sure ansiktsuttrykket glemmer jeg aldri. Hahaha! Jeg spanderer ALDRI drikke på noen de svært få gangene jeg er på byen. Jeg er ikke på byen for å få meg ligg - det har jeg aldri vært. Og jeg vil ikke kaste bort penger på noen jeg ikke bryr meg en dritt om. Endret 18. september 2013 av Pene sko... 1
Gjest JakeGreen Skrevet 19. september 2013 #39 Skrevet 19. september 2013 Du får prøve det selv og se hva som skjer!
Ms.Mx Skrevet 19. september 2013 #40 Skrevet 19. september 2013 Jeg troller ikke, jeg lurte bare på om det hadde noen hensikt bruke penger på jentene om man ville ha dem hjem. Det betyr jo ikke at jeg bruker penger med bare den hensikten, at jeg ikke tror det er forskjell på jenter, eller at det at om pengene hjelper så fulgte det med en lovmessighet som førte til at jenta ble med bare man brukte nok. Kanskje jeg er dårlig til å formulere meg eller er idiot, men synes gjennomgående grunnen til at folk tror jeg troller er fordi de tolker trådene mine langt utenfor det som står skrevet i innleggene mine. Jeg kunne aldri tenke meg hvordan man kan runke til denne tråden. Jeg vil si ja, men det er ikke noen automatikk i det og man kan ikke regne med å vinne i Lotto bare fordi man har levert inn en kupong. Jeg er ikke veldig mye på byen selv, men det har hendt at jeg har blitt spandert på av en hyggelig fyr, og jeg setter pris på det. Synes jeg han er motbydelig takker jeg selvsagt nei til drinken. Det jeg tror du kjøper deg ved å spandere en drink er oppmerksomhet og tid til å vise deg fra din beste side. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå