Gå til innhold

spandere drikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bli jenter lettere med hjem til en mann som spanderer drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Setter pris på å bli spandert på men det må mer til enn som så.

• Liker 3
Gjest Nordavind
Skrevet

Du som har levd såpass lenge at du har grått skjegg bør vite sånt selv :)

Skrevet

Ja og nei. Man blir ikke med hjem bare frodi man blir spandert på, skal mere til. Er det derimot mer tilstede er det alltids en høflig gest å spandere.

Skrevet

Mange jenter er helt sikkert lettere å få med seg hjem hvis de har drukket alkohol, men ikke nødvendigvis hjem til han som spanderer. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Hvis han derimot imponerer med god ølsmak eller tilfeldigvis kjøper favorittdrikken min fordi det også er hans favoritt..

.... ja da snakker vi.

Men ..fortsatt nei. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men om der kvinner var menn ville der giddet å spandere eller tenkt at du fikk lite igjen for pengene?

Skrevet

Men om der kvinner var menn ville der giddet å spandere eller tenkt at du fikk lite igjen for pengene?

Jeg hadde ikke vært så opptatt av hva jeg "fikk igjen" - ville gjort det for å være hyggelig, hvis jeg likte jenta da såklart.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han derimot imponerer med god ølsmak eller tilfeldigvis kjøper favorittdrikken min fordi det også er hans favoritt..

.... ja da snakker vi.

Men ..fortsatt nei. :fnise:

Hva er favorittdrinken din? Jeg hadde blitt litt skeptisk til en fyr som bestilte en strawberry daquiri som favoritt til seg selv. :fnise:

Anonymous poster hash: be009...1a1

• Liker 1
Skrevet

Du virker bare som en gnien nerd som ikke forstår kvinner.

Håper ikke du går amok med våpen på et kjøpesenter eller noe av den grunn :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg spanderer fordi jeg har lyst ikke med tanke på hva jeg får igjen eller ikke.

På samme måte om jeg blir spandert på, føler jeg meg ikke " skyldig " på noen som helst måte.

Hyggelig å spandere og hyggelig å bli spandert på . Så enkelt.

• Liker 1
Skrevet

Hva er favorittdrinken din? Jeg hadde blitt litt skeptisk til en fyr som bestilte en strawberry daquiri som favoritt til seg selv. :fnise:

jack og cola :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du virker bare som en gnien nerd som ikke forstår kvinner.

Håper ikke du går amok med våpen på et kjøpesenter eller noe av den grunn :P

Du synes ikke du tolker innleggene mine litt langt?

Endret av Arbeider
  • Liker 1
Skrevet

Nei. Setter pris på å bli spandert på men det må mer til enn som så.

Mens ditt bidrag selvsagt bare er å fnise og spre beina.

Anonymous poster hash: 3f7fd...865

Skrevet

jack og cola :)

Ah, den er greiere. ;)

Selv spanderer jeg bare på folk jeg kjenner eller har fått en god tone med. Å bruke 100kr på en drink til en fremmed som en "åpner" blir dyrt i lengden.

Skrevet

ehhh unnskyld ?

• Liker 1
Skrevet

ehhh unnskyld ?

"Setter selvsagt pris på å bli spandert på. Det krever mer for å bli med hjem" ergo, du skal bare drikke for hans penger, bli varte opp og selv avgjøre om du blir med hjem eller ikke, der du ikke har løfta en finger for å please han, da du mener at du er for god til å trenge å gjøre mer enn å spre beina.

Skrevet

Greit om du ikke sporer av tråden min.

• Liker 2
Skrevet

"Setter selvsagt pris på å bli spandert på. Det krever mer for å bli med hjem" ergo, du skal bare drikke for hans penger, bli varte opp og selv avgjøre om du blir med hjem eller ikke, der du ikke har løfta en finger for å please han, da du mener at du er for god til å trenge å gjøre mer enn å spre beina.

Du siterer ikke innlegget mitt ordrett. Jeg har til informasjon pr i dag ALDRI blitt med noen hjem fra byen. Jeg mener det skal mere til enn en drink, mere til som i følelser, respekt, at man kjenner hverandre og er trygg på hverandre.

• Liker 2
Skrevet

Du siterer ikke innlegget mitt ordrett. Jeg har til informasjon pr i dag ALDRI blitt med noen hjem fra byen. Jeg mener det skal mere til enn en drink, mere til som i følelser, respekt, at man kjenner hverandre og er trygg på hverandre.

Så du gidder ikke engang gi noe tilbake for de drinkene du får? Da bør du i det minste si fra før du forskyner deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...