Gå til innhold

Tidenes dårligste skrekkfilm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en film som går på kino nå, som heter The Conjuring. Mitt råd er: IKKE SE DEN! Det er den dårligste dritten jeg har sett siden krigen.



Anonymous poster hash: 8f24d...7ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

Det er en film som går på kino nå, som heter The Conjuring. Mitt råd er: IKKE SE DEN! Det er den dårligste dritten jeg har sett siden krigen.

Anonymous poster hash: 8f24d...7ce

hvor gammel er du? :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste skrekkfilmen ever husker jeg ikke navnet på engang! Det er en gjeng svensker, og filmen er spilt inn i Sverige, men de snakker... _engelsk_ . Det er så ræva at det gjør vondt. Svenske skilt på biler, og butiker men de er liksom i USA. Husker ikke hva den heter eller handler om, men den er forferdelig dårlig iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Conjuring er jo en kjempebra film! :sjokkert::sjokkert: Meg og mine venner + søsken elsket den når vi så den på kino!

Er du serr?! Den er jo helt utrolig dårlig. Men alle har forskjellig smak hehe.

Anonymous poster hash: 8f24d...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste skrekkfilmen ever husker jeg ikke navnet på engang! Det er en gjeng svensker, og filmen er spilt inn i Sverige, men de snakker... _engelsk_ . Det er så ræva at det gjør vondt. Svenske skilt på biler, og butiker men de er liksom i USA. Husker ikke hva den heter eller handler om, men den er forferdelig dårlig iallefall.

Denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg var ganske skuffa over "the eye". Hadde invitert masse venner og satt klar med venner i sofaen. På slutten av filmen var puten på gulvet og jeg hadde sunket helt sammen. Filmen var ikke direkte dårlig, bare ikke skummel, så på den måten var den jo en dårlig grøsser.

En av de beste grøsserne jeg har sett er norsk: "De dødes tjern" basert på Andre Bjerkes bok. Som og er mega skummel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg var ganske skuffa over "the eye". Hadde invitert masse venner og satt klar med venner i sofaen. På slutten av filmen var puten på gulvet og jeg hadde sunket helt sammen. Filmen var ikke direkte dårlig, bare ikke skummel, så på den måten var den jo en dårlig grøsser.

En av de beste grøsserne jeg har sett er norsk: "De dødes tjern" basert på Andre Bjerkes bok. Som og er mega skummel.

Åå, de dødes tjern er såå bra! Jeg turte ikke legge meg etterpå haha. Jeg har badet der den er innspilt.. husker det gikk mange vandrehistorier da jeg var liten :)

Anonymous poster hash: 8f24d...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes The conjuring var morsom.

En av de dårligste jeg har sett må være The blair witch project.

og en eller annen skrekkfilm med levende hår. Haha. Noe så teit.



Anonymous poster hash: d3c2f...957
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...