Gå til innhold

Helene Rask kritiserer Sophie Elise og andre "forbilder" for dagens unge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet i alle fall om en nettserie jeg ikke kommer til å følge med på :fnise:

De framstår jo nesten som tilbakestående. Hun Sophie-Elise ser jo helt hoven ut i ansiktet. Jeg vet ikke hva hun har fått gjort, men de leppene der er ikke naturlige.

Endret av Samaysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Direkte kritikk er det vel ikke... Skjønner godt Helene ville skrive ett innlegg om hva hun egentlig mente og ville frem til.. Annette avbrøt jo Helene hver gang hun åpnet munnen, haha :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte kritikk er det vel ikke... Skjønner godt Helene ville skrive ett innlegg om hva hun egentlig mente og ville frem til.. Annette avbrøt jo Helene hver gang hun åpnet munnen, haha :P

Selvfølgelig er det en kritikk. Hallo liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vondt å se på Sophie Elise.. Hva skjer med øynene? Har hun så mye løsvipper at hun såvidt klarer å holde øynene oppe? Den munnen.. hvordan i all verden kan hun mene at det faktisk er fint?

Helene Rask har jo selvfølgelig rett, men det hjelper nok pent lite å leke mamma nå. Hun hørte nok ikke på noen hun heller, noe som denne nye generasjonen heller ikke kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I can tell that Helene Rask is wanting to get back in tha game.

Cool. ohooo :wow:



Anonymous poster hash: 73f8d...eb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% enig med Helene :)

Det er jo flere år siden hun la opp som glamourmodell og fjernet silikonen. Jeg synes Helene er et bra forbildet jeg. I dag er hun jo veldig opptatt av helse og trening. Jeg klikker meg inn på bloggen hennes rett som det er.

Wææ hun Anette (var ikke hun med på Hotel Syden for en stund tilbake?) er jo helt blåst da!

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% enig med Helene :)

Det er jo flere år siden hun la opp som glamourmodell og fjernet silikonen. Jeg synes Helene er et bra forbildet jeg. I dag er hun jo veldig opptatt av helse og trening. Jeg klikker meg inn på bloggen hennes rett som det er.

Wææ hun Anette (var ikke hun med på Hotel Syden for en stund tilbake?) er jo helt blåst da!

Nei hun er en jente som bare skal vise hvem hun er......i trusa..... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i alle fall om en nettserie jeg ikke kommer til å følge med på :fnise:

De framstår jo nesten som tilbakestående. Hun Sophie-Elise ser jo helt hoven ut i ansiktet. Jeg vet ikke hva hun har fått gjort, men de leppene der er ikke naturlige.

Jeg tror det er fordi hun er ganske hoven fortsatt, er vel ikke veldig lenge siden hun fiksa nesa si.

Anonymous poster hash: ec6f8...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange år siden Aylar, Helene, Lene Alex og den gjengen der regjerte med babefaktor, silikon, kokain, festing, og diverse nakenbilder og glamourmodell oppdrag. De har vel alle som en i ettertid kommet ut med hvordan de egentlig hadde det på den tiden, kvittet seg med det stemplet, og prøver å leve vanlige trygge liv.

Spesielt den Annette soknes burde ta innover seg hva helene skal frem til, ser ut som hun misser alle poengene i forsøk på å forsvare seg der hun føler seg truffet, hvilket er jo annenhver setning.



Anonymous poster hash: 3776d...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, Bård Tufte J. vrir seg jo rundt i stolen, greier ikke å skjule hvor dumme han synes de er, mens Harald Eia prøver i alle fall å virke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HR fremstår veldig sympatisk her, synes jeg :)

Vil ikke akkurat si hun kommer med kritikk, det er vel mer det at hun hadde mye på hjertet om hva slags langsiktige konsekvenser det har å spille på sex hele tiden, men hun kom ikke til orde fordi hun ble avbrutt.

Ellers enig i at historien gjentar seg. Snakket ikke også Lene A om hvor mye makt som lå i å kle av seg i sine velmaktsdager? Tror ikke hun mener det lenger nå :)



Anonymous poster hash: 630c6...f6d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herregud som hu derre Anette driter seg ut.... Det er en av de dummeste talene jeg har hørt

Anonymous poster hash: 84398...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg husker hun Annette var sååå pen i charter feber, men nå var hun plutselig blitt så ordinær... Lurer på hva som har skjedd!

Anonymous poster hash: 9fb56...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gode ord å si om Helene Rask. Har lest bloggen hennes over lengre tid, og lest boken. Det er helt tydelig at hun har tatt et skikkelig oppgjør med den tiden, og det er flott at hun prøver å dele av sine erfaringer slik at ikke andre ikke går i feil retning. Dessverre blir hun nok sett på som en gamling som ikke skjønner noenting av Anette. Sophie-Elise virket mer åpen for det de andre sa, men det vet man jo aldri. Håper de skjønner hva de driver med før det går for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jo allerede gått for langt. Sophie Elise er kun 18år gammel(!!!), og har allerede rukket å endre utseendet sitt totalt. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser så unge jenter holde på slik. Hvor i alle dager er foreldrene? Jeg er 26, og mine hadde drept meg om jeg hadde begynt å operere halve kroppen min..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor er foreldrene? Fikk de for lite oppmerksomhet som barn? Man kan begynne å lure. Dagens barn er jo i barnehager hele dagen, og ser knapt foreldrene sine. Da er det kjempesynd at de tror de må kle av seg for å få oppmerksomhet. Ja, menn liker det jo, men de blir aldri koneemner. De driter seg ut. Dagens mødre må verne om sine døtre, men de er vel mest opptatt av å operer inn silikon selv + andre kosmetiske operasjoner, og jobbe fulltid.



Anonymous poster hash: 78197...efd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hele glam-greien var litt gammelt og oppbrukt egentlig. Ble ikke det harry for 10 år siden? Jeg kan ikke helt se for meg at det opplegget her kommer til å ta noe særlig av.

Helene Rask derimot, har jeg fått et veldig godt inntrykk av. Virker i hvert fall i stand til å kunne reflektere over sine tidligere valg på en noenlunde fornuftig måte.

Endret av SigurdD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...