Gå til innhold

Treffer plutselig to samtidig..

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste som kontakter meg har prøvd alt,eller feilet så mange ganger at de er villige til å lytte til hva jeg har å si og mener.Så innser de at de faktisk treffer mennesker som passer dem bedre totalt sett, og ser at følelser og tiltrekning kan komme etterhvert. Det er selvfølgelig noen som nekter å prøve og som bare går på den samme greia uansett hva jeg sier, men de kaster jeg på dør så får de bare fortsette det de holder på med.

Jeg har 14 kjærestepar og 2 ektepar på samvittigheten, så noe rett må jeg jo gjøre :P

Det er viktig det du sier om å passe sammen da. Tenker at hvis man går for den som man ikke er så tiltrukket av i begynnelsen, fordi det er mest sikkert, så blir jo det litt feil. Hvis målet er å få seg kjæreste, så er jo det ikke så veldig vanskelig. Det er jo bare å gå ut med en som er interessert :P Vanskelige er jo å få en som man selv er interessert i eller tiltrukket av, og det er vel der de fleste stanger hodet mot veggen, inkludert meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelige er jo å få en som man selv er interessert i eller tiltrukket av, og det er vel der de fleste stanger hodet mot veggen, inkludert meg.

Det pleier å være to grunner til det. Man går for det man ikke kan få, fordi man egentlig ikke vet om man er klar for å noe forhold hvis man kan få det, eller man har rett og slett uflaks og klarer ikke å finne den gjensidige kjærligheten man egentlig ønsker.

Ved nummer en er det jo en del jobbing som må til for å løse den floka, mens med nummer to så er det bare tålmodigheten det går på. :)

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men: Jeg synes det er greit nok å treffe flere helt i starten (jeg er ikke tilhenger av å ha sex med flere, og definitivt ikke hvis man ønsker noe seriøst med en av dem...). Men om man har behov for det etter flere måneder tror jeg det er et signal om at man ikke er tilstrekkelig interessert i den man har truffet disse månedene? Jeg datet en veldig ok fyr i fjor sommer. Pga avstand traff vi hverandre bare to-tre ganger, og vi hadde ikke sex. Jeg var nok også ganske tydelig på at jeg var usikker på hvor det førte/at jeg ikke hadde blitt tilstrekkelig interessert. På den tiden hadde jeg også kontakt med andre over nett, og etter hvert traff jeg en av dem. Etter at jeg hadde hatt sex med ham og merket jeg holdt på å falle, avsluttet jeg alle løse planer om flere dater med han fra sommeren.

Det er ingen grunn til å holde noen på gress og såre dem mer enn nødvendig. Man må ikke nødvendigvis si at man har truffet noen andre, men det er i hvert fall mye bedre å avslutte på et tidlig tidspunkt enn å holde noen varm mens man innerst inne vet man ikke kommer til å bli interessert. At de bare er der som et sikkerhetsnett eller for å gi en oppmerksomhet...

Anonymous poster hash: 4d630...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...