Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente med sex i et nytt forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange meninger (og tråder) om dette, men hvordan mener du man ideellt bør forholde seg dersom målet er et langvarig forhold?

Hvor mye betyr det å bevare den seksuelle spenningen en stund?

Og hvor lenge er for lenge?


Anonymous poster hash: df67b...f35



Anonymous poster hash: df67b...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man burde ha hatt sex før man kommer til det punktet at man snakker om å bli kjærester. Man må prøvekjøre bilen først, vi har alle hørt den regla :fnise: Jeg personlig liker ikke å ha sex med noen jeg dater så veldig tidlig, men det er ikke for å bevare seksuell stemning. Det er for å kunne føle meg sikrere på vedkomne, og føle meg litt tryggere når vi først har sex. Men er man betatt så er det myye vanskeligere å holde buksene på, så det varierer mye fra hvem jeg dater. Det er ikke slik at jeg tenker "åshit, vi hadde sex på andre daten, han kan jeg virkelig ikke se for meg et forhold med"

Sex er ikke ikke SÅ høytidelig, og har man datet i flere måneder uten å ha hatt sex vil jeg si at det er for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en fyr en gang og av en eller annen grunn ble jeg aldri klar for å ha sex med han, så plutselig hadde det gått 4 mnd med dating uten sex og da "dumpa" han meg..han sa rett ut at han ikke orket å vente lenger.. Men det varierer sikkert fra person til person hvor lenge de syntes er for lenge. Fyren jeg datet etter han hadde jeg sex med etter to dater (ca 2 uker og da hadde jeg så lyst på han at jeg holdt på å svime av) og vi ble sammen..

Anonymous poster hash: 663bd...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørte med han til du vet du har han på kroken(han er forelsket) og han sier at han vil være sammen med deg. Litt småkos før det er selvsagt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi møttes første gang ute blant folk, men vi kledde nok hverandre av med blikk flere ganger den dagen! Hehe :)!

Andre gangen var jeg hjemme hos han og da hadde vi sex. Ikke bare litt heller! Phuu..Intenst! ! :-D

Anonymous poster hash: a15e0...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hos meg gikk det tre måneder. Det var noe han ville som et slags type eksperiment da han alltid har ligget med damene første eller andre kvelden. Alle de forholdene gikk det veldig dårlig med så han kysset meg faktisk ikke før det hadde godt over en måned. Jeg var egentlig overbevist om at han ikke likte meg. Men jeg syntes han virket veldig forelsket så må si de månedene var en smule forvirrende. Og veldig veldig uvant. Men jeg tror han hadde ett poeng der og at flere skulle ha fulgt det mønstret. Vi har nå vert samboere i to år og har fortsatt sex minst en gang om dagen. Han er helt fantastisk person og jeg er av en eller annen grunn fortsatt helt ny forelsket ennå. Noe jeg aldri har opplevd før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...