Gå til innhold

Hvor "fersk" må fitta være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk svar fra ei feministheks. Uansett hva det er så skal de klage og hakke på mannen og spre kvalme, særlig når det kommer til sex. Gutten i trådstarter spurte etter noen triks for å glede dama si ekstra og jeg ga ham de triksene jeg hadde. Mens dere feministhekser bare er ute etter å ødelegge alt som fins av kjærlighet og kos her i verden. Du skal bare vite at hvis du forviller deg naken inn på soverommet mitt med sopelimet ditt som dere har en tendens til å gjøre, så brekker jeg sopelimet ditt i 2 og tar et sixpack grep med fingrene i hvert hull og hiver deg ut av soveromsvinduet, evt lemper deg på bålet om det er rundt sanct hans tider. Det gjelder forøvrig dere andre som plusser på innlegget også. Jeg ønsker ingen andre en koslige og trivlige jenter inn på mitt soverom og dele senga med. Hvis dere feministhekser har tenkt til å rotte dere sammen slik dere pleier og fly rundt huset mitt på sopelimet deres og lage spetakkel, så bør dere vite at hagla står klar ladet med hekseskudd av magnum kaliber og jeg sitter på kassevis med ammunisjon. Jeg skyter dere ned en etter en og gir meg ikke før siste den siste feministheksa faller i bakken og ligger lydløst mens det ekle grønne blodet deres flyter utover bakken.

Oj, det var da voldsomt til reaksjon. Traff et ømt punkt, forstår jeg. :ler: Til opplysning, så har jeg absolutt ikke noe i mot kjærlighet og kos. Jeg har riktignok et sopelime stående i kroken her hjemme, og jeg tenker det skal få stå der inntil videre. Og skulle jeg plutselig finne på å ta meg en liten tur, så er ikke du den første jeg ville besøke, for å si det slik. :erter:

Det jeg synes det er kleint og ekkelt, er overkåte menn som forsøker å spille rollen som en erfaren sexguru, som tror de vet absolutt alt om kvinnens underliv. Dere gjemmer dere bare bak en maske full av kunnskap og forståelse, uten å egentlig vite noe som helst mer enn folk flest.

Anonymous poster hash: cef95...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pikk er greit, kuk er vulgært og jævlig stygt.

Anonymous poster hash: 48ee5...ec2

For ikke å snakke om kølle, stake osv. Det synes jeg er vulgært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om kølle, stake osv. Det synes jeg er vulgært.

Ja, det er helt forferdelig, også i 2013 a gitt. Bedre å si kjøttfløyta, spermpumpa, eller Jan P. Syse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intimservietter liggende hjemme. Så bruker jeg de utenom den daglige dusjen. Hvertfall hvis jeg vet jeg skal ha sex/gjort nr. 2. Og som noen har nevnt, så kan dere jo dusje sammen først. Eller så kan du jo prøve å legge det opp til etter hun har dusjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal slikke en jente på kvelden, og hun ikke har dusjet siden morgenen, smaker fitta litt surt da?

Hvor mange timer (sånn ca) tar det fra fitta er ren til den begynner å smake litt surt?

Sikkert ikke noen fasit her, men jeg er en uerfaren gutt på 18 som lurer på det, har aldri slikket før men skal snart slikke dama.

Trenger bare noen tips fra gutta som har slikka en del :)

PS: Trenger tips fra jentene også; hvordan er det diggest å blir slikket? :)

Anonymous poster hash: 08d98...1b6

Jeg for min del driter i om jeg ikke smaker peppermynthe der nede. Har du først begynnt, så skal du faen meg fullføre.

I ditt tilfelle, ville jeg kansje trødd litt varsomt ettersom jeg regner med du kommer til å betale for dette.

Jeg mener, du slår meg ikke som typen som har avtalt med ei jente at du skal slikke henne i kveld.

Hvem vil ha en uerfaren overkåt fjortis suglende rundt i skrittet lissm ?

Spør heller pappa, eller en fjern onkel om det blir for personlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var da voldsomt til reaksjon. Traff et ømt punkt, forstår jeg. :ler: Til opplysning, så har jeg absolutt ikke noe i mot kjærlighet og kos. Jeg har riktignok et sopelime stående i kroken her hjemme, og jeg tenker det skal få stå der inntil videre. Og skulle jeg plutselig finne på å ta meg en liten tur, så er ikke du den første jeg ville besøke, for å si det slik. :erter:

Det jeg synes det er kleint og ekkelt, er overkåte menn som forsøker å spille rollen som en erfaren sexguru, som tror de vet absolutt alt om kvinnens underliv. Dere gjemmer dere bare bak en maske full av kunnskap og forståelse, uten å egentlig vite noe som helst mer enn folk flest.

Anonymous poster hash: cef95...9d2

Det er merkelig du ikke forstår hvor provoserende det er med kvinnfolk som stikker nesa si borti ting de ikke har en dritt med, simpelt enn fordi de vil ha oppmerksomheten. Her forsøker glidemiddel å lære opp en uerfaren gutt noe, så kommer du inn og kaller han mr. sex mens du himler med øynene fordi du ikke skal ha noe av at han tror seg noe. Jeg vet ikke om det er fordi du egentlig bare vil ha en smak av det han skisserer og prøver å legge beslag på oppmerksomheten hans, eller fordi du hater at menn våger å anta at de kan noe som helst isteden for å underkaste seg deg og andre kvinner som ønsker å bli sett opp til å lære bort selv å gi en vangforestilling om hvor avhengig menn er av kvinners "kompetanse", men provoserende og unødvendig var hvertfall innlegget ditt, da det ikke hadde et snev av substans annet enn spydigheter og et forsøk på å latterliggjøre den siterte.

Anonymous poster hash: 27d98...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig at det kan lukte litt urin fra fitta? Hva synes gutter om det?



Anonymous poster hash: cfa56...10f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker å være relativt nydusjet, alternativt vasket meg med våtservietter i forkant. Synes selv det kommer litt lukt ganske raskt, men det er sikkert individuelt. Slapper ikke av hvis jeg ikke er superfresh. Alle menn jeg har vært sammen med kan fortelle om ekle slikkeerfaringer med jenter som har vært mer "avslappet" i forhold til egen intimhygiene.. Enkelte damer tror visst at de blir ren nok av å skylle seg med vann- noe som er usant, hvertfall viss noen skal ned og slikke! med mindre mannen liker sur smak/lukt.. Naturlig lukt er faktisk ikke god! Fått høre at jeg lukter veldig godt både her og der. Såpe skal man selvsagt skylle godt av!! Ingenting er ekkelt som såpefitte/såpekuklukt..

Når jeg sa at noen foretrakk å slikke på et såpestykke satt jeg det litt på spissen, de fleste skyller nok av seg såpen i dusjen. Men det var ikke for ingenting jeg spissformulerte meg, for i dag er jo folk nesten litt hysteriske angående dette.

Først så skal man dusje før sex så man nesten er desinfisert så skal man dusje etter sex slik at man er 100% sikker på at det ikke lukter sex av deg og du ikke har en dråpe med sæd på deg, mange skifter på sengen både før og etter sex av samme grunn. Det er våtservietter og intim servietter og andre servietter og med en slik tankegang hadde jeg aldri giddet å ha sex, halve og hele moroen med spontansex, ute sex, kjenne lukten av den andre, ta i bruk sansene forsvinne litt i det naturlige og ikke "lukten og smaken av... ingenting" eller såpe, slikt forsvinner om en skal måtte skure seg max 5 min før action

Misforstå meg igjen rett, jeg vet at her på kg eksisterer det for det meste bare sort/hvitt så ja da hygiene er viktig, jeg snakker ikke om å la seg forfalle og la seg gro sopp på, men folk er jo blitt nesten litt hysteriske i dag. Spesielt når man tenker på at forekomsten av lukt og dårlig ph verdi i de områdene ofte kommer av for mye og for ofte vask.

Naturlig lukt er som regel godt, en må ikke spray dynke seg med parfyme eller vanilje stang der nede for at menn skal gå bananas.. Den naturlige kjønnslukten er viktig for seksuell tiltrekning og kåthet, det er ingen oppspinnet myte det..

Selvsagt svetter noen mer enn andre, selvsagt har noen mer utflod enn andre og smaken og lukten er forskjellig fra kvinne til kvinne og enkelte er nok mer slurvete enn hva de burde være men alt tyder på at vi vasker oss for ofte enn for lite i dagens samfunn sånn generelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sa at noen foretrakk å slikke på et såpestykke satt jeg det litt på spissen, de fleste skyller nok av seg såpen i dusjen. Men det var ikke for ingenting jeg spissformulerte meg, for i dag er jo folk nesten litt hysteriske angående dette.

Først så skal man dusje før sex så man nesten er desinfisert så skal man dusje etter sex slik at man er 100% sikker på at det ikke lukter sex av deg og du ikke har en dråpe med sæd på deg, mange skifter på sengen både før og etter sex av samme grunn. Det er våtservietter og intim servietter og andre servietter og med en slik tankegang hadde jeg aldri giddet å ha sex, halve og hele moroen med spontansex, ute sex, kjenne lukten av den andre, ta i bruk sansene forsvinne litt i det naturlige og ikke "lukten og smaken av... ingenting" eller såpe, slikt forsvinner om en skal måtte skure seg max 5 min før action

Misforstå meg igjen rett, jeg vet at her på kg eksisterer det for det meste bare sort/hvitt så ja da hygiene er viktig, jeg snakker ikke om å la seg forfalle og la seg gro sopp på, men folk er jo blitt nesten litt hysteriske i dag. Spesielt når man tenker på at forekomsten av lukt og dårlig ph verdi i de områdene ofte kommer av for mye og for ofte vask.

Naturlig lukt er som regel godt, en må ikke spray dynke seg med parfyme eller vanilje stang der nede for at menn skal gå bananas.. Den naturlige kjønnslukten er viktig for seksuell tiltrekning og kåthet, det er ingen oppspinnet myte det..

Selvsagt svetter noen mer enn andre, selvsagt har noen mer utflod enn andre og smaken og lukten er forskjellig fra kvinne til kvinne og enkelte er nok mer slurvete enn hva de burde være men alt tyder på at vi vasker oss for ofte enn for lite i dagens samfunn sånn generelt

Meget bra innlegg! Disse som er så opphengt i at kroppen, i særdeleshet kjønnsorganet, må være renskrubbet og steril til enhver tid, må ha et anstrengt seksualliv. Hva med spontaniteten, improvisasjonen? Jeg tror forøvrig at all denne overdrevne hygienen er et jentefenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Verken jeg eller samboer trenger å være nydusjet for å ha oralsex. Har aldri merket noe ekkel smak fra han,og jeg har noen ganger vært litt småbekymret for smak,men samboer bedyrer at det er ingenting galt.

Tror det skal litt til før det blir ekkel smak så lenge man har normal hygiene,men jeg er sånn at jeg ikke absolutt trenger å være helt nydusjet for å ha sex. Syns det kan bli litt hysterisk om man alltid må lukte såpe,og være nydusjet til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forbauser meg at ingen nevner at kosten også har noe å si på smaken "der nede". Alle smaker forskjellig og vasking reduserer jo lukten, men den blir ikke borte. Du må uansett tenke som mange andre har nevnt, at dette er noe du gjør for henne og gjør du det med kjærlighet og god vilje så tror jeg du skal klare deg bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at det kan lukte litt urin fra fitta? Hva synes gutter om det?

Anonymous poster hash: cfa56...10f

Litt lukt, og litt smak, er veldig opphissende.

Ingen smak eller lukt er kjedelig, såpe er aller verst, både lukt og smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen smak eller lukt er kjedelig, såpe er aller verst, både lukt og smak.

Well ain't you a bad boy...

Anonymous poster hash: ef09c...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...