Gå til innhold

Hvor "fersk" må fitta være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å si det på en enkel måte, det at jenta har gått hele dagen uten å dusje kan like gjerne være en fordel som en bakdel. Er du skikkelig kåt er et deilig, stramt luktende kvinnekjønn noe av det beste som fins.

Anonymous poster hash: 286f1...7d3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg foretrekker å være relativt nydusjet, alternativt vasket meg med våtservietter i forkant. Synes selv det kommer litt lukt ganske raskt, men det er sikkert individuelt. Slapper ikke av hvis jeg ikke er superfresh. Alle menn jeg har vært sammen med kan fortelle om ekle slikkeerfaringer med jenter som har vært mer "avslappet" i forhold til egen intimhygiene.. Enkelte damer tror visst at de blir ren nok av å skylle seg med vann- noe som er usant, hvertfall viss noen skal ned og slikke! med mindre mannen liker sur smak/lukt.. Naturlig lukt er faktisk ikke god! Fått høre at jeg lukter veldig godt både her og der. Såpe skal man selvsagt skylle godt av!! Ingenting er ekkelt som såpefitte/såpekuklukt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skulle du være i tvil om det har gått et par minutter for lenge siden siste understellsbehandling så sjekker du jo det ganske så enklet og greit; dra et par fingre over og smak på dem.

Jeg er villig til å vedde et par lapper på at både på 1300- og 1700-tallet var faktisk oralsex ikke helt uvanlig...

Det er svært lite som er 'nyoppfunnet' de siste 15-20 årene på den fronten... ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bekymre seg for. Veldig spennende første gangen og andre ganger etter det og har ho et friskt underliv så kan det fint gå et døgn eller 2 før pysene reagerer. Bare husk å legg en pute under rumpa så du ikke blir stiv i nakken. Det som funker best er å sirkulere rundt kliten og langs de indre kjønnsleppene og ikke kjøre direkte på kliten. Har lett for å bli litt elliptiske baner med rundetid på ca 0.7 sekunder ettersom hva slags hastighet ho syns det er best og noen liker at du drar en flat tunge over en gang iblandt. Det er også noe som heter g-punkt som ligger litt inne i vaginaen ca 2-3 cm inn oppe i taket hvor du kan bruke fingeren å massere med en typisk kom hit bevegelse med fingertuppen med passe trykk. Skal du gjøre dette bør du ligge litt på siden med albuen ca ved brystkassen så du ikke sliter deg ut. Noen liker ikke at man bruker fingeren og jenter har indivuelle preferanser på hvordan de liker dette. Du trenger ikke gjøre alt dette første gang, men prøve deg litt frem med elliptiske baner først og så får ho finne ut og veilede hvordan ho liker det best. Det er som å tungekysse en du er kjempetent på. Noen elsker det, noen er mer nøytrale til det og noen liker det ikke, men de som ikke liker det har ikke så lyst til å prøve det i utgangspunktet. Jenter er forskjellige så dette er ikke en presis fasit, men et utgangspunkt. Lykke til din heldiggris :P

Syns noen andre jenter får komme med innspill på hvordan de liker det. Noen jenter er litt paranoide for forholdene der nede og overdrevet vasking ødelegger den naturlige smaken. Kan være litt ubehagelig hvis de har stålbørste sjekkstubber der som stikker i tunga

Endret av glidemiddel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snill scorpion

Hvis man skal slikke en jente på kvelden, og hun ikke har dusjet siden morgenen, smaker fitta litt surt da?

Hvor mange timer (sånn ca) tar det fra fitta er ren til den begynner å smake litt surt?

Sikkert ikke noen fasit her, men jeg er en uerfaren gutt på 18 som lurer på det, har aldri slikket før men skal snart slikke dama.

Trenger bare noen tips fra gutta som har slikka en del :)

PS: Trenger tips fra jentene også; hvordan er det diggest å blir slikket? :)

Anonymous poster hash: 08d98...1b6

vanilje saus duger i dette tilfelle hvis du er såååååååå redd. litt vanilje saus så er det ingen thing som lukter eller smaker noe annet en vanilje:) morro blir det også for begge. selv liker jeg sjokolade (ikke pga lukt eller smak men fordi det er veldig pirrende) og kona liker kaldt vanilje;) just TIPS, vet ikke hva andre liker?

og klitten er det beste stedet å slikke/ta suge drag på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skal slikke en jente på kvelden, og hun ikke har dusjet siden morgenen, smaker fitta litt surt da?

Hvor mange timer (sånn ca) tar det fra fitta er ren til den begynner å smake litt surt?

Sikkert ikke noen fasit her, men jeg er en uerfaren gutt på 18 som lurer på det, har aldri slikket før men skal snart slikke dama.

Trenger bare noen tips fra gutta som har slikka en del :)

PS: Trenger tips fra jentene også; hvordan er det diggest å blir slikket? :)

Anonymous poster hash: 08d98...1b6

Jeg setter pris på at det er nydusja, men det er mest pga det dårlige nabolaget, særlig da svette og gaus fra rævsprekken. Ikke så mye selve musa, som jeg mener er ganske grei mesteparten av tida. Melkesyrebakterier og alt det. Den har jo sin egen innebygde steriliseringsordning.

Men sånn generelt, så mener jeg at "kissable all over" er et godt motto, og en liten kattevask syns jeg iallfall at jeg må kunne forlange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bekymre seg for. Veldig spennende første gangen og andre ganger etter det og har ho et friskt underliv så kan det fint gå et døgn eller 2 før pysene reagerer. Bare husk å legg en pute under rumpa så du ikke blir stiv i nakken. Det som funker best er å sirkulere rundt kliten og langs de indre kjønnsleppene og ikke kjøre direkte på kliten. Har lett for å bli litt elliptiske baner med rundetid på ca 0.7 sekunder ettersom hva slags hastighet ho syns det er best og noen liker at du drar en flat tunge over en gang iblandt. Det er også noe som heter g-punkt som ligger litt inne i vaginaen ca 2-3 cm inn oppe i taket hvor du kan bruke fingeren å massere med en typisk kom hit bevegelse med fingertuppen med passe trykk. Skal du gjøre dette bør du ligge litt på siden med albuen ca ved brystkassen så du ikke sliter deg ut. Noen liker ikke at man bruker fingeren og jenter har indivuelle preferanser på hvordan de liker dette. Du trenger ikke gjøre alt dette første gang, men prøve deg litt frem med elliptiske baner først og så får ho finne ut og veilede hvordan ho liker det best. Det er som å tungekysse en du er kjempetent på. Noen elsker det, noen er mer nøytrale til det og noen liker det ikke, men de som ikke liker det har ikke så lyst til å prøve det i utgangspunktet. Jenter er forskjellige så dette er ikke en presis fasit, men et utgangspunkt. Lykke til din heldiggris :P

Syns noen andre jenter får komme med innspill på hvordan de liker det. Noen jenter er litt paranoide for forholdene der nede og overdrevet vasking ødelegger den naturlige smaken. Kan være litt ubehagelig hvis de har stålbørste sjekkstubber der som stikker i tunga

Undrer meg stadig over slike selvutnevnte, mannlige sexeksperter som dette. Selveste Mr. Sex, liksom. :roll: Slike menn er rett og slett turn off.

Anonymous poster hash: cef95...9d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan banne og steike noe helt for jævlig, men språket i overskriften er faen meg langt over streken ift hva som er grei språbruk angående kvinnekjønnet. Herregud altså.

Anonymous poster hash: b8823...406

hva med pikk på det mannelige kjønnet, like ille?

Anonymous poster hash: 6ddd5...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med pikk på det mannelige kjønnet, like ille?

Anonymous poster hash: 6ddd5...aa6

Pikk er greit, kuk er vulgært og jævlig stygt.

Anonymous poster hash: 48ee5...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg og kjæresten min (som er mann) forspill i dusjen der jeg sugde han, og jeg må virkelig si det at det er mye bedre å suge han når det smaker litt av penisen hans enn at den ikke smaker noe i det hele tatt. Så om det er en halv dag siden han har dusja, så er det bare positivt :)

Anonymous poster hash: 95453...b4a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg stadig over slike selvutnevnte, mannlige sexeksperter som dette. Selveste Mr. Sex, liksom. :roll: Slike menn er rett og slett turn off.

Turn off fordi han er interessert i å slikke fitte og tilfredsstille kvinner seksuelt? :klo: Slike som han står da milevis lengre frem i køen over interessante menn å pule, enn disse alfanekene som bare tenker på å få tømt seg. ;)

Anonymous poster hash: 55d05...3ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde alle menn visst alt dette ...Impressive! :)

Anonymous poster hash: f1beb...248

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk svar fra ei feministheks. Uansett hva det er så skal de klage og hakke på mannen og spre kvalme, særlig når det kommer til sex. Gutten i trådstarter spurte etter noen triks for å glede dama si ekstra og jeg ga ham de triksene jeg hadde. Mens dere feministhekser bare er ute etter å ødelegge alt som fins av kjærlighet og kos her i verden. Du skal bare vite at hvis du forviller deg naken inn på soverommet mitt med sopelimet ditt som dere har en tendens til å gjøre, så brekker jeg sopelimet ditt i 2 og tar et sixpack grep med fingrene i hvert hull og hiver deg ut av soveromsvinduet, evt lemper deg på bålet om det er rundt sanct hans tider. Det gjelder forøvrig dere andre som plusser på innlegget også. Jeg ønsker ingen andre en koslige og trivlige jenter inn på mitt soverom og dele senga med. Hvis dere feministhekser har tenkt til å rotte dere sammen slik dere pleier og fly rundt huset mitt på sopelimet deres og lage spetakkel, så bør dere vite at hagla står klar ladet med hekseskudd av magnum kaliber og jeg sitter på kassevis med ammunisjon. Jeg skyter dere ned en etter en og gir meg ikke før siste den siste feministheksa faller i bakken og ligger lydløst mens det ekle grønne blodet deres flyter utover bakken.

Endret av glidemiddel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

glidemiddel har gitt TS meget gode og velmente råd.

Jeg skulle ønske flere hadde faktisk lest og forstått hva han sier.... For han har meget gode råd å komme med, og de passer denne kvinnen som gull (for det lille det er verd da).

Så hvor er AB sine gode råd til TS.... Ble det gitt noe annet fra AB i denne tråden enn dette sure oppgulpet...

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eric of Hlathir

Hehe, de vasket seg nok sjeldnere før i tiden (det var ansett som farlig å vaske seg vann på 1300-1700-tallet, man skulel helst bare tørke seg med en tørr klut). Men så hadde de ikke oralsex heller ;)

Tullprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg stadig over slike selvutnevnte, mannlige sexeksperter som dette. Selveste Mr. Sex, liksom. :roll: Slike menn er rett og slett turn off. Anonymous poster hash: cef95...9d2

Kanskje fordi han faktisk har hatt sex og med det har erfaring og vet hva han snakker om?men du som kvinne tror at alle kvinner like det samme som deg da? Miss think she know it all but she dont know shit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min vil at jeg skal være ren rett før. Han spør meg alltid om jeg akkurat har dusjet/vasket musa, og da skjønner jeg hva han vil, hehe ;)

Anonymous poster hash: ba8a8...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat.

"Tidligere var det ikke vanlig å bade hele kroppen oftere enn til jul, men sist på 1800-tallet ble de hygieniske tema satt på dagsorden. Legestanden klaget over urensligheten blant befolkningen, og startet omfattende opplysningskampanjer hvor en anbefalte ukentlige kroppsbad. "

http://www.torggatabad.com/om-oss/historien-om-torggata-bad/

http://ndla.no/nb/node/14202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...