Gå til innhold

MORNA JENS!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vi ikke ennå.

Anonymous poster hash: 86f62...027
  • Liker 6
Skrevet

Beste kommentaren i hele dag! :laugh:

• Liker 7
Skrevet

Stemte FRP men blir litt flau av attituden til Siv.

Anonymous poster hash: 9067b...926

• Liker 9
Skrevet

Sunt med et regjeringskifte i blandt. Så kan de røde kritisere de blå som de har gjort mot dem de siste åtte årene, og slå hardt tilbake ved neste valg med friske planer etter en stund i opposisjon.

Etter alt er det landet vårt som betyr noe og hvem som styrer bra for oss bør sitte i posisjon i den perioden, utover det er det egentlig det samma hvem som sitter der.

• Liker 4
Skrevet

Jeg digget Siv sitt karismatiske nærvær i kveld, og lo godt når hun sa morna til Jens :P

Faktisk fant jeg ut av at hvis jeg var lesbisk, så ville jeg blitt bittelitt tiltrukket av henne :fnise:

Anonymous poster hash: aa725...eaf
  • Liker 8
Skrevet

Stemte FRP men blir litt flau av attituden til Siv.

Anonymous poster hash: 9067b...926

Litt flau? Jeg ber til høyere makter for at ingen utover det norske riket får se at hun er en av våre største politikere.

Alle de andre fra blått og rødt er ledere vi kan være litt stolt av, hun her hører ikke hjemme som leder av et stort parti. Carl I Hagen var det mer respekt å høste av.

• Liker 20
Skrevet (endret)

Litt flau? Jeg ber til høyere makter for at ingen utover det norske riket får se at hun er en av våre største politikere.

Alle de andre fra blått og rødt er ledere vi kan være litt stolt av, hun her hører ikke hjemme som leder av et stort parti. Carl I Hagen var det mer respekt å høste av.

Edit: misforsto.

Endret av Globusen
Skrevet

Den dama er noe for seg selv, og ikke på en positiv måte..

• Liker 27
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Ja....som Moxnes f.eks. Han er vi....stolt av...?

• Liker 2
Skrevet

De fleste politikere på venstresiden er til å grave seg ned av. Måtte de aldri komme tilbake!

Endelig har vi fått inn en politiker med litt engasjement og glød!

• Liker 6
Skrevet

Sunt med et regjeringskifte i blandt. Så kan de røde kritisere de blå som de har gjort mot dem de siste åtte årene, og slå hardt tilbake ved neste valg med friske planer etter en stund i opposisjon.

Etter alt er det landet vårt som betyr noe og hvem som styrer bra for oss bør sitte i posisjon i den perioden, utover det er det egentlig det samma hvem som sitter der.

Det tenker faktisk jeg og. Og en annen positiv side, er at frp ENDELIG får bevise hva de er gode for, for det ER veldig lett å sitte å klage, men å handle er en annen ting. Det tar en del år før vi får se resultatene fra de borgerlige nå, men jeg tror nok at mange billige velgere kommer til å bli skuffet (da mener jeg de som ikke gidder å sette seg inn i politikken godt nok til å ta et fornuftig valg, men bare velger fra enkeltsaker, finnes desverre alt for mange av de over alt).

• Liker 4
Skrevet

Ja....som Moxnes f.eks. Han er vi....stolt av...?

Virker mye roligere og mer voksen enn siv iallefall.

Anonymous poster hash: 170de...4a1

• Liker 8
Skrevet

Siv passer bedre på after-ski nachspiel enn på stortinget.

Anonymous poster hash: 170de...4a1

• Liker 19
Skrevet

Siv Jensen er en politiker som egner seg best i opposisjon. (FrP som parti egner seg også best i opposisjon.) Det hun kan er å rope og skrike, snakke om hvordan hun ville gjort ting, klage og syte og være sint. Det hun ikke kan er å inngi tillit, fremstå som en leder man kan stole på, og som en som holder ord, og vil vårt beste. Hun mangler den verdigheten og evnen til å "være voksen" som f. eks Erna, Jens, Trine og flere av de andre partitoppene har. Selv da Jens gratulerte de blå med seieren i natt sto hun og ristet på hodet og smilte hånlig og oppgitt og som en fjortenåring som himler med øya over teite foreldre. Jeg tror det blir mange harde tak i den nye regjeringen, og tviler på at de vil framstå som en samlet enhet.

• Liker 20
Skrevet

Jeg digget Siv sitt karismatiske nærvær i kveld, og lo godt når hun sa morna til Jens :P

Faktisk fant jeg ut av at hvis jeg var lesbisk, så ville jeg blitt bittelitt tiltrukket av henne :fnise:

Anonymous poster hash: aa725...eaf

Karismatiske nærvær? Haha... Det var nok ikke det vi så hos henne i går.

Skrevet

Gleder meg til Jens kan stå og himle med øynene over alt regjeringen ikle har fått til :fniser:

Anonymous poster hash: b6b83...6ab

• Liker 7
Skrevet

Siv Jensen er en politiker som egner seg best i opposisjon. (FrP som parti egner seg også best i opposisjon.) Det hun kan er å rope og skrike, snakke om hvordan hun ville gjort ting, klage og syte og være sint. Det hun ikke kan er å inngi tillit, fremstå som en leder man kan stole på, og som en som holder ord, og vil vårt beste. Hun mangler den verdigheten og evnen til å "være voksen" som f. eks Erna, Jens, Trine og flere av de andre partitoppene har. Selv da Jens gratulerte de blå med seieren i natt sto hun og ristet på hodet og smilte hånlig og oppgitt og som en fjortenåring som himler med øya over teite foreldre. Jeg tror det blir mange harde tak i den nye regjeringen, og tviler på at de vil framstå som en samlet enhet.

Jeg er litt enig med deg, og er redd for at det du skriver stemmer. Men jeg håper de klarer å samarbeide. Jeg er i alle fall glad for at Høyre og FRP ikke får regjere alene.

Ang. Siv, så er jeg enig i at Erna gjorde en mye bedre figur enn henne (Morna Jens, det synes jeg var unødvendig. Men det er mange, både privatpersoner, forumbrukere og politikere, som virkelig får frem det verste i seg når det diskuteres politikk). Jeg synes egentlig Siv er underholdende og tøff, men jeg stoler ikke på henne. Vi får se hvordan dette går.

• Liker 1
Skrevet

Siv er og vil alltid være blodharry.

Anonymous poster hash: 20adc...b19
  • Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...