Gå til innhold

Kunne jeg få litt nynorsk hjelp?


mintmint

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lærer megselv nynorsk og det går faktisk ikke veldig bra. Sliter selv med bokmål,men på lærerutdanning må man ta nynorsk.

Kunne noen rette og se over.

1. Presens av svake verb. Fyll inn:

Det er mang som (kritisere) kritiserer ordninga md hovudmål og sidemål i norsk skule. Somme (meine) meinar det er for vanskeleg for elevane å lære to skriftmål, andre (oppleve) opplever at elevane blir negative til sidemålet fordi dei (ønskje) ønskjer å bruke meir tid på hovudmålet. Dei som (forsvare) forsvarer sidemålsordninga (peike )peiker på at nynorsk og bokmål til saman utgjer norsk språk. Dersom elevane (lære) lærer berre det eine, (mangle) manglar dei ein del av forståinga for norsk kultur, (seie) seier dei som (tale) taler for å behalde sidemålet. Dersom foreldra (velje) veljer nynorsk som hovudmål for bara sine når dei (begynne) begynner i skulen, (telj) tel det godt med i norskopplæringa seinare. Mange (synast) synest at vi skal ha to språk, men (hevde) hevder at opplæringa er for dårleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg lærer megselv nynorsk og det går faktisk ikke veldig bra. Sliter selv med bokmål,men på lærerutdanning må man ta nynorsk.

Kunne noen rette og se over.

1. Presens av svake verb. Fyll inn:

Det er mang som (kritisere) kritiserer ordninga md hovudmål og sidemål i norsk skule. Somme (meine) meiner det er for vanskeleg for elevane å lære to skriftmål, andre (oppleve) opplever at elevane blir negative til sidemålet fordi dei (ønskje) ønskjer å bruke meir tid på hovudmålet. Dei som (forsvare) forsvarar sidemålsordninga (peike )peiker på at nynorsk og bokmål til saman utgjer norsk språk. Dersom elevane (lære) lærer berre det eine, (mangle) manglar dei ein del av forståinga for norsk kultur, (seie) seier dei som (tale) talar for å behalde sidemålet. Dersom foreldra (velje) vel nynorsk som hovudmål for bara sine når dei (begynne) begynner i skulen, (telj) tel det godt med i norskopplæringa seinare. Mange (synast) synes at vi skal ha to språk, men (hevde) hevdar at opplæringa er for dårleg.

Har markert med feit skrift det som er feil. Dette er forresten ikkje veldig god nynorsk.. Eg ville ha skrive ynskjer i staden for ønskjer, byrje i staden for begynne og tykkjer i staden for synes.

Anonymous poster hash: dc487...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...