Gå til innhold

Åndenes Makt starter opp igjen i kveld!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Er det så gøy å se på sjarlataner?

"This is amazing. A recent advertising campaign for QI involved the creation of a crop circle. However this Norwegian psychic did not know of the show and it logo and incredulously believed it to be the work of visitors from another planet! I really hope this is all real and as far as I can tell it is.

Watch the video here

"

Guess what, damen har vært med på åndenes makt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde de eksistert hadde de blitt satt til å produsere Nike joggesko.

Hehehe...og hvem tror du lager de skoene som vi kjøper? Hæ? :lur:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Åndenes makt, og sitter både med store runde øyne og øynene bak hendene gjennom programmet. Noe har jeg vanskelig for å tro på, men at man kan MERKE at man ikke er velkommen i noen bygninger/rom pga energier har jeg ikke noe problemer med. For det har jeg opplevd selv.

Å komme inn i et hus hvor du fysisk føler på kroppen at det er noe annet/noen andre der, selv om du vet du er alene... Det er en veldig ekkel følelse! Som regel gjør de deg absolut ingenting, men at man blir redd forstår jeg veldig godt. Huset jeg vokste opp i Sandefjord var et av disse husene. Det var derfor vi flyttet, vi orket rett og slett ikke den kalde energien og følelsen av uvelkommenhet.

Gjester vi hadde ble ofte tungpustet i gangen, uten å finne en grunn for det. "åh, jeg blir alltid så tungpustet i gangen" ble ofte sagt, da så vi i familien på hverandre. Det var fint at vi ikke var de eneste som merket det! Men vi pratet ikke høyt om det i huset.

Endret av grethe91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...og hvem tror du lager de skoene som vi kjøper? Hæ? :lur:

Man trenger ikke begrunne eksistensen av Nike joggesko med fjøsnisser og småfolk. Man kan udmerket godt forklare det med for eksempel barnearbeidere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spørsmål til dere som ser Åndenes makt

1 Hadde dere sett programmet jenter, om dere var single og bodde alene? Jeg lukker ørerog øyne bare av å se reklamen for programmet for jeg vil ikke tenke på sånt når mørket faller på og jeg skal legge meg alene.

2 Tror dere på det?



Anonymous poster hash: d56ca...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spørsmål til dere som ser Åndenes makt

1 Hadde dere sett programmet jenter, om dere var single og bodde alene? Jeg lukker ørerog øyne bare av å se reklamen for programmet for jeg vil ikke tenke på sånt når mørket faller på og jeg skal legge meg alene.

2 Tror dere på det?

Anonymous poster hash: d56ca...120

1. Jeg ser på, er singel, jente og bor alene :) (eller bor med tre andre men de er jo aldri hjemme så NÅR jeg ser det er jeg helt alene.

2. Noe tror jeg på, noe syns jeg virker for sært. Men jeg kan jo ikke bevise at det IKKE har skjedd heller, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men shit, hun treffer for bra til at det kan være sant!!!

Anonymous poster hash: 428d8...ff6

Tviler på at hun "klarsynte" bare var på gården i 10 minutter og at alt hun sa hun "så" dermed kom med i programmet.

Tror dette er klipp og lim for full maskin på redigeringsrommet etterpå. "Her sa "klarsynte" noe om ...., og det kan stemme med hva gårdeieren sa, så da klipper vi inn det. Dette hun sa om ...., det stemmer ikke så det klipper vi ut." osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så gøy å se på sjarlataner?

"This is amazing. A recent advertising campaign for QI involved the creation of a crop circle. However this Norwegian psychic did not know of the show and it logo and incredulously believed it to be the work of visitors from another planet! I really hope this is all real and as far as I can tell it is.

Watch the video here

"

Guess what, damen har vært med på åndenes makt!

Hahahahahahahahaha, snakk om å drite på draget. :fnise:

Anonymous poster hash: 153c5...584

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at hun "klarsynte" bare var på gården i 10 minutter og at alt hun sa hun "så" dermed kom med i programmet.

Tror dette er klipp og lim for full maskin på redigeringsrommet etterpå. "Her sa "klarsynte" noe om ...., og det kan stemme med hva gårdeieren sa, så da klipper vi inn det. Dette hun sa om ...., det stemmer ikke så det klipper vi ut." osv.

Da tar vi et lite gjensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men allikevel kan vi ikke være helt 100% sikker, kan vi vel? :lur:

Man kan være så sikker som det går an å bli. Fakta er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Åndenes makt, og sitter både med store runde øyne og øynene bak hendene gjennom programmet. Noe har jeg vanskelig for å tro på, men at man kan MERKE at man ikke er velkommen i noen bygninger/rom pga energier har jeg ikke noe problemer med. For det har jeg opplevd selv.

Selvbedrag/selvsuggesjon er kraftige greier. Det tåpelige er at dere som bedrar dere selv har så ekstremt lite innsikt i menneskets natur at dere ikke skjønner hva som egentlig skjer, nemlig at det er dere selv som skaper følelsen for dere selv. Det er ikke noe overnaturlig, men har en 100% naturlig forklaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvbedrag/selvsuggesjon er kraftige greier. Det tåpelige er at dere som bedrar dere selv har så ekstremt lite innsikt i menneskets natur at dere ikke skjønner hva som egentlig skjer, nemlig at det er dere selv som skaper følelsen for dere selv. Det er ikke noe overnaturlig, men har en 100% naturlig forklaring.

Åååååååååååja. Så, mine opplevelser og min families opplevelser har ingenting å si mot dine, o fremmede på et forum, bastante meninger? :vetikke:

Som jeg sier: jeg sluker ikke alt jeg ser på TV. Jeg sluker ikke alt jeg opplever personlig heller, men noen ganger er ting for merkelige og uten en naturlig forklaring. Jeg kan godt fortelle deg, men du har allerede bestemt deg for at det ikke finnes. (selvbedrag, kaller jeg det!)

Jeg mener at de som ikke har opplevd noe sånt ikke burde uttale seg for standhaftig, fordi dere har jo ikke opplevd det. Det er jo kjekt for dere det, men å være så selvsikker når du ikke engang kan motbevise det, det blir litt for useriøst for min del.

Om du forresten er interessert i å prate mer om temaet "over"naturlige hendelser må vi gjerne gjøre det i en annen tråd, men her diskuterer vi TV-serien :)

Edit: må bare legge til at jeg skjønner folk som er skeptiske mot disse hendelsene osv. Det jeg har problemer med er de som er så innmari bastante ;)

Endret av grethe91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte mest på hvordan kuene stod på båsen.. Hvis det er normen så ble ikke jeg så imponert over nivået på dyrevelferd i landbruket. Skal redusere melkeinntaket til et minimum. For å kommentere selve innholdet så synes jeg at det blir litt for utrolig til å være sant. Menneskehjernen kan innbille seg rare ting, tror det er tilfellet i mange av disse programmene. Men jeg synes det er gøy å se på uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååååååja. Så, mine opplevelser og min families opplevelser har ingenting å si mot dine, o fremmede på et forum, bastante meninger? :vetikke:

Det er jo du som er bastant og som nekter å godta enkle fakta. Jeg har allerede forklart for deg at opplevelsene dine/deres har en naturlig forklaring, men du nekter å engang tenke deg muligheten for at det kan være tilfelle.

Snakk om bastant!

Som jeg sier: jeg sluker ikke alt jeg ser på TV. Jeg sluker ikke alt jeg opplever personlig heller, men noen ganger er ting for merkelige og uten en naturlig forklaring. Jeg kan godt fortelle deg, men du har allerede bestemt deg for at det ikke finnes. (selvbedrag, kaller jeg det!)

Eh, hvordan vet du at det ikke er en naturlig forklaring? Er du så oppblåst at du tror at bare fordi du ikke klarer å finne en naturlig forklaring så finnes det ikke?

Snakk om bastant!

Jeg har ikke allerede bestemt meg for at det ikke finnes. Jeg har kommet til dette ved å se på fakta og sette meg inn i hva vitenskapen sier.

Jeg mener at de som ikke har opplevd noe sånt ikke burde uttale seg for standhaftig, fordi dere har jo ikke opplevd det. Det er jo kjekt for dere det, men å være så selvsikker når du ikke engang kan motbevise det, det blir litt for useriøst for min del.

Hva pokker vet du om hva andre her har opplevd?

Motbevise hva? Tomme påstander der du med en gang du ikke kan forklare noe er ekstremt bastant på at det må være noe overnaturlig?

Snakk om bastant!

Edit: må bare legge til at jeg skjønner folk som er skeptiske mot disse hendelsene osv. Det jeg har problemer med er de som er så innmari bastante ;)

Som jeg har vist over her, så er det du som er bastant. Du har et enormt ego der du mener at hvis du ikke klarer å finne en naturlig forklaring, så finnes det ikke, og dermed må det være noe overnaturlig.

Snakk om bastant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi meg en link som sier noe om hvordan de har "avslørt" programmet?

Jeg er enig med Grethe91 at det er bastant å utelukke alt bare fordi vitenskapen ikke har kommet langt nok. Likevel, nisser, DEN er hard å svelge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskapen har kommet langt nok til at vi kan vite at Åndenes Makt bare er bløff. Det er mer bastant å påstå at vitenskapen tar feil enn å påpeke at vitenskapen faktisk har vist at slikt bare er tull alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vitenskapen har kommet langt nok til at vi kan vite at Åndenes Makt bare er bløff. Det er mer bastant å påstå at vitenskapen tar feil enn å påpeke at vitenskapen faktisk har vist at slikt bare er tull alt.

Å, er det DET som er beviset? Det er jo ikke noe bevis! Det kan godt hende at det programmet er juks, men jeg kjenner en av de som var med forrige sesong og hun turte aldri å være alene på jobben, og kunne sverge på at alt endret seg etter opptak. Men samme det, det kan likegodt være tull.

Men hvis det er fordi vitenskapen ikke kan bevise det, DEN godtar jeg ikke! Det er rent historieløst å mene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det DET som er beviset? Det er jo ikke noe bevis! Det kan godt hende at det programmet er juks, men jeg kjenner en av de som var med forrige sesong og hun turte aldri å være alene på jobben, og kunne sverge på at alt endret seg etter opptak. Men samme det, det kan likegodt være tull.

Men hvis det er fordi vitenskapen ikke kan bevise det, DEN godtar jeg ikke! Det er rent historieløst å mene!

Hva er det du snakker om? Hva er beviset?

Jeg forklarte at vitenskapen allerede har undersøkt slike fenomener, og det viser seg at det bare er tull. Det er ikke bare at feberfantasiene dine ikke kan bevises av vitenskapen - de er allerede motbevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOILER ALERT. Ikke les om du vil vite sannheten.

Jeg kjenner han ene kameramannen. Det er bare tøv alt sammen

Endret av Snoken-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...