Gå til innhold

Arrogant jævel som elsker at dama digger han hele tiden, big time, som elsker å få pikken avsugd fordi sæden hans er som gyldne dråper fra oven.


mats50001

Anbefalte innlegg

Det finnes noen ganske få, noen ganske få skikkelig arrogante jævler som bare digges bigtime av endel damer. Hvorfor tror dere ikke at Robbie Williams har fått mye fitte feks?

Hehe... Damer er fullstendig ambivalente når det gjelder dette. Robbie er fredet, og kan si og gjøre akkurat som han vil.

Han og flere andre kjendiser blir hyllet for å være vulgære. Når Hugh Grant og Charlie Cheen har hatt seg med prostituerte så gjør det ikke noe.

Hvis andre hadde oppført seg slik så hadde de blitt omtalt på kvinneguiden som ekle og creepy mannegriser.

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Damer er fullstendig ambivalente når det gjelder dette. Robbie er fredet, og kan si og gjøre akkurat som han vil.

Han og flere andre kjendiser blir hyllet for å være vulgære. Når Hugh Grant og Charlie Cheen har hatt seg med prostituerte så gjør det ikke noe.

Hvis andre hadde oppført seg slik så hadde de blitt omtalt på kvinneguiden som ekle og creepy mannegriser.

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Sikker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Damer er fullstendig ambivalente når det gjelder dette. Robbie er fredet, og kan si og gjøre akkurat som han vil.

Han og flere andre kjendiser blir hyllet for å være vulgære. Når Hugh Grant og Charlie Cheen har hatt seg med prostituerte så gjør det ikke noe.

Hvis andre hadde oppført seg slik så hadde de blitt omtalt på kvinneguiden som ekle og creepy mannegriser.

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Robbie Williams virker som en fortapt og sårbar guttunge halvparten av tiden, så der er det nok like mange som ønsker å 'redde' den stakkars bad boyen som sikkert er snill gutt innerst inne.

Charlie Sheen er i hvert fall ute å kjøre og trenger å reddes, og Hugh Grant aner jeg ikke noe om, men han spiller vel alltid temmelig tafatt, så der er det det sikkert også et visst beskytterinstinkt som gjør seg gjeldende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robbie Williams virker som en fortapt og sårbar guttunge halvparten av tiden, så der er det nok like mange som ønsker å 'redde' den stakkars bad boyen som sikkert er snill gutt innerst inne.

Charlie Sheen er i hvert fall ute å kjøre og trenger å reddes, og Hugh Grant aner jeg ikke noe om, men han spiller vel alltid temmelig tafatt, så der er det det sikkert også et visst beskytterinstinkt som gjør seg gjeldende.

:)

Dette tror du ikke på selv.

Ifølge dette så er drømmemannen en fortapt, sårbar og tafatt guttunge som trenger å reddes :)

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

:)

Dette tror du ikke på selv.

Ifølge dette så er drømmemannen en fortapt, sårbar og tafatt guttunge som trenger å reddes :)

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

De nevnte figurer er ikke alles drømmemenn da vett'u.

Og 'ja', Cathrine er inne på noe meget vesentlig (denne gangen også).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Det er noen få som klarer å være arrogante men samtidig sjarmerende. Menn som vet de ser bra ut, men likevel ikke tar seg selv veldig høytidelig. Jeg mener Robbie Williams er en av disse. George Clooney er et annet eksempel. Men jeg syns ikke de på noen måter fremstår som drittsekker. Det blir noe annet.

Charlie Sheen er oppskrytt og ekkel, og et typisk eksempel på drittsekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på arrogant/cocky og å være en smule selvgod. En fiiiiin line å gå på som det er lett å falle av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på arrogant/cocky og å være en smule selvgod. En fiiiiin line å gå på som det er lett å falle av.

Hvem av disse er positive?

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av disse er positive? Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Det skulle stå arrogant/selvog vs cocky,men blandet det. Arrogant/selvgod er jo såklart veldig negativt,men å være litt småcocky og eplekjekk kan være ok så lenge man ikke tipper over.

Det er det samme som å være "bad"dvs at man tør å si hva man mener,har en ryggrad osv ikke at det skal tippe oger til å bli kjefting og nedrakking av den du er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arrogante jævler spiser jeg til frokost

arrogante drittsekker tar jeg til lunsj

og resten tar jeg til middag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Dette tror du ikke på selv.

Ifølge dette så er drømmemannen en fortapt, sårbar og tafatt guttunge som trenger å reddes :)

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Ikke min drømmemann.

Men det er vel ingen tvil om at (altfor) mange jenter faller for 'badboys' fordi de håper at akkurat de skal klare det ingen før har klart - å få dem til oppføre seg som de snille pusekattene de egentlig er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min drømmemann.

Men det er vel ingen tvil om at (altfor) mange jenter faller for 'badboys' fordi de håper at akkurat de skal klare det ingen før har klart - å få dem til oppføre seg som de snille pusekattene de egentlig er.

Vokser man ikke det av seg før eller senere da? Er jo ikke så vanskelig å lage litt uskyldig drama i grunn, men at det skal være nødvendig for å få spenning er skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokser man ikke det av seg før eller senere da? Er jo ikke så vanskelig å lage litt uskyldig drama i grunn, men at det skal være nødvendig for å få spenning er skikkelig irriterende.

Det finnes nok av jenter som aldri faller for arrogante tullinger, så hvorfor ikke heller satse på en av de jentene?

Og når det gjelder jentene som forelsker seg i bad boys i håp om at de skal klare å omvende dem - enten viser det seg at guttene faktisk er hundre prosent drittsekk og dermed uinteressante, eller så viser det seg at guttene faktisk er snille pusekatter og dermed uinteressante for jenter som er avhengige av drama og det å ha en å 'redde.'

Hvorfor late som om man er noe man ikke er, når det aldri fører til en lykkelig slutt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se da, mitt etiske dilemma er det at å flørte fort blir veldig kjedelig dersom man ikke er litt "bad" og leker litt med det damen sier. Er faktisk ganske vanskelig å være "snill" og samtidig få til noe form for spenning :P Forstår du?

Dersom man ikke utfordrer hun på en eller måte så blir jo det ikke noe spenning i interaksjonen..

Handler jo ikke om at man later som man er noe man ikke er. Det er bare det at det å være snill helt å alene ikke genererer den spenningen og de "rette" følelsene hos motparten. Det er jo en kjempe god egenskap å ha, men som du sier så blir alt for mange tiltrukket av det motsatte.

Det jeg observerer da, er at en snill man som er sjenert og ikke gjør så mye ut av seg, ikke blir noe annet enn en venn. Dog, en populær mann som er snill, har sosial status osv klarer seg veldig fint.

Så synes jeg det litt trist at disse snille og sjenerte skal ende opp bittre. De får jo gjerne høre av alle venninnene hvor flott, de er osv, men ingen av venninnene vil bli sammen med de. Det de tenker er jo da: Hvis jeg er så flott som du sier, hvorfor vil du ikke bli sammen med?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se da, mitt etiske dilemma er det at å flørte fort blir veldig kjedelig dersom man ikke er litt "bad" og leker litt med det damen sier. Er faktisk ganske vanskelig å være "snill" og samtidig få til noe form for spenning :P Forstår du?

Dersom man ikke utfordrer hun på en eller måte så blir jo det ikke noe spenning i interaksjonen..

Ja, jeg er enig i at litt erting fra begge sider er positivt, men man trenger jo ikke å være arrogant eller frekk for å erte. Som Penny_Lane sier er det veldig sjarmerende med menn som ikke tar seg selv så høytidelig.

Det er stor forskjell på en mann som utstråler at han synes han er bedre enn alle andre og at du bør føle deg beæret over at han i det hele tatt nedlater seg til å la deg se på ham, og en mann som viser at han både liker seg selv og andre, er åpen, flørtete, og ikke tar seg selv eller situasjonen så utrolig seriøst.

Jeg er enig i at det er mange flotte, sjenerte menn og kvinner som fortjener oppmerksomhet, men ikke får det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greia er at damer, når det kommer til stykke, elsker å suge en arrogant pikk.

Sikker?

Anonymous poster hash: 0573c...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...