AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #221 Del Skrevet 21. september 2014 Kjenner ei som venter barn nummer tre. Hun er ung (26) og har en rik mann. De har vært opp og ned i forholdet, og jeg lukter barnebidragsgrunn for å få barn nummer tre, for så å stikke av med pengepotten. (Ut fra hva hun har fortalt meg) Og nei, ikke min venn lengre for dette. Kan ikke fordra slike kvinner! Finn noen du ønsker å være med, vær sikker på at dere passer sammen før dere får barn og ødelegger barnas oppvekst med krangling og dritt! Anonymous poster hash: d00f3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #222 Del Skrevet 21. september 2014 Situasjonen med stønader? Aleneforeldre burde ikke ha stønad. Anonymous poster hash: 09192...574 Dersom far vil ha samvær, men mor nekter, så burde det være rimelig at stønaden forsvinner for mor! Anonymous poster hash: d00f3...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 21. september 2014 #223 Del Skrevet 21. september 2014 Satsene for de forskjellige ytelser er er nok steget siden jeg var i denne situasjonen for en del år siden, men jeg forstår ikke at du kan få både overgangsstønad og stønad til barnetilsyn med den lønnen du har. Om jeg ikke husker helt feil, så er grensene for overgangsstødnad og stødnad til barnetilsyn på 6G. Det er vel rundt kr 511 000 (?) i året nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. september 2014 #224 Del Skrevet 21. september 2014 Spørsmålet bør bli: Hvorfor driver menn og etterlater seg unger overalt? Spørsmålet kan også være hvorfor noen kvinner innfinner seg i å få barn med den første og beste de finner. For så å syte når han stikker... For å sette ting på spissen: Folk fikser heller ikke det som ikke fungerer lenger, de kaster det vekk uten å prøve. Planlegging og tanker om fremtiden virker også litt fjernt, unge folk lever så ufattelig i nuet for tiden at det er skummelt. I tillegg er det en "I don't need a man" holdning ute å går som får meg til å himle med øynene. Trodde idealet var å ha to å oppdra barnet med, men virker som om noen sammenbitt mener at det å være alenemor er minst like bra, om ikke bedre, og tar det valget helt bevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #225 Del Skrevet 21. september 2014 "Mannen bruke kondom ja" Joda. Men er nå kvinnen som har hovedansvaret, som velger å bære barnet fram, er hennes kropp. Og om mannen absolutt ikke vil ha noe med det å gjøre, ja det er det pur egoisme fra hennes side. Faen ikke få dette til å bli mannen sin feil at det er mange alenemødre. Anonymous poster hash: bd764...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 21. september 2014 #226 Del Skrevet 21. september 2014 "Mannen bruke kondom ja" Joda. Men er nå kvinnen som har hovedansvaret, som velger å bære barnet fram, er hennes kropp. Og om mannen absolutt ikke vil ha noe med det å gjøre, ja det er det pur egoisme fra hennes side. Faen ikke få dette til å bli mannen sin feil at det er mange alenemødre.Anonymous poster hash: bd764...e56 Abort er ikke akkurat enkelt. Slutt å argumenter med at det bare er å gjøre som ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #227 Del Skrevet 22. september 2014 Fordi VELDIG mange kvinner ikke tar ansvar,ligger rundt og ender opp gravide. Og ikke kom med den om at mannen også må ta ansvar. Er kvinne selv og tar vare på min egen kropp og passer på prevensjon. Gremmes over folk jeg kjenner til som hadde to-tre stk som kunne være barnefaren. Men det er jo ikke så nøye vel? Nav, Bup, barnevern osv osv ordner jo opp ;-)Anonymous poster hash: 49e2c...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå