Gå til innhold

Trenger mer jobb, hvilken jobb er lett å få uten utdannelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal jobbe så mye som mulig ila høsten 2013, og er nå ekstravikar på et sykehjem. Det viser seg at ikke gir meg nok jobb nå i september, mye fordi jeg ikke har mast nok på sjefen angående å få vakter. Det er veldig surt, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg klarer meg nok, men hensikten med å bare jobbe er jo å spare penger!

Så hvilke jobber kan jeg få lett? Altså gjerne vikarstillinger, da det er enklest å ta på meg siden jeg kun skal jobbe fram til jul.



Anonymous poster hash: 1af1b...876
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykehjem trenger jo alltids folk; kanskje du kan ta vakter på et annet sykehjem i tillegg? Ulempen er at det blir felles arbeidsgiver, og AML slår inn ift søndager, ukefri osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagevikarstillinger. Det er en del bemanningsbyråer som fokuserer på dette som du kan registrere deg hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på et privat sykehjem fra før av, så ansettelse på et kommunalt sykehjem vil ikke slå inn så mye ifht søndager og sånt.

Jeg har fått en jobb som barnehagevikar, og håper at dette kan gi meg litt mer jobb, men det tar så lang tid, for jeg må få tilsendt politiattest, levere den, vente 2-3 uker og så kan jeg jobbe.. Så det er nå i september det er kritisk. Jeg har fått noe sånn som 8-9 vakter, men det er ikke nok til å få en ålreit lønn i oktober. Jeg klarer meg nok, men poenget med å jobbe er å spare til å reise, og da...

Men nå søker jeg MANGE jobber på sykehjem, har en jobb som barnehageassistent og har snakket med enda en om å være lærervikar, så nå håper jeg det ordner seg fra oktober av i det minste.



Anonymous poster hash: 1af1b...876
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...