Gå til innhold

De kåteste jentene går ut andre dager enn på lørdag?


Gjest JakeGreen

Anbefalte innlegg

Gjest JakeGreen

Jeg har utviklet en liten uhøytidelig teori om at de aller kåteste jentene ikke går ut lørdag, men fredag og gjerne andre ukedager, som for eksempel ONS-dag.

Gjerne flere dager i uken også.

Så om en singel mann skal ut på byen, er kanskje ikke lørdag den beste dagen om målet er å møte en desperat ung pike?

Om teorien ikke er selvforklarende, kan jeg gjerne utdype den.

Noen tanker?

Sist gang jeg fikk napp var på en fredag.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JakeGreen

Hva gjør de kåte jentene på lørdag da? Puler de som de fant på fredag?

De er ute på lørdag også, særlig om de ikke fikk napp på fredag eller ONS-dag. Jeg var kanskje litt upresis der.

Teorien er at på lørdag går 'alle' ut, mens du i ukedagene og på fredag har de som er mest klar for å møte det motsatte kjønn.

Hva tror du, Penny?

:cool:

Endret av JakeGreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

De er ute på lørdag også, særlig om de ikke fikk napp på fredag eller ONS-dag. Jeg var kanskje litt upresis der.

Teorien er at på lørdag går 'alle' ut, mens du i ukedagene og på fredag har de som er mest klar for å møte det motsatte kjønn.

Hva tror du, Penny?

:cool:

Hm. Hadde tippet det var motsatt jeg. At hvis man går ut på en hverdag så er det stort sammen med venner, for å ta en øl eller to og bare slappe av å ha det gøy, og så går man ut på lørdag for å finne noen, nettopp fordi "alle" går ut da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

eller kanskje de går ut dei andre dagane for å sleppe å møte menn som trur dei er guds gåve tilkvinna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er alltid kåt,men aldri ute på byen. men jeg er ikke på jakt etter ONS heller da så,kan ha noe med saken å gjøre;P



Anonymous poster hash: 3749c...6d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

...Eller man velger enkelt og greit å gå ut på fredag fremfor lørdag for å slippe eviglange køer:)

Også en god teori ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

eller kanskje de går ut dei andre dagane for å sleppe å møte menn som trur dei er guds gåve tilkvinna?

Når går de mennene ut da? Kun på lørdag?

Ny teori på gang eller?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

jeg er alltid kåt,men aldri ute på byen. men jeg er ikke på jakt etter ONS heller da så,kan ha noe med saken å gjøre;P

Anonymous poster hash: 3749c...6d8

Du er sikkert bare en helt vanlig jente.

Gud så ufortjent rykte er om at menn tenker kun på en ting og har høyere sexlyst enn kvinner. Men det blir kanskje neste tråd...

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegHeterIngenting

Om jentene er kåte kommer vel litt mer an på enn hvilken dag det er?

Min erfaring er at det er ganske variert. Har aldri merket noen forskjell på fredag/lørdag, i hvert fall. Kommer jo helt an på hvem som drar ut og hvilket intensjoner de har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilldorf

Massevis av folk ute på torsdager og.

Flere da - enn på fredager. Lørdager er det stappet. Og søndag er utelivsbransjen ute.

Og diverse småplukk de resterende dagene. Massevis av folk til å bli kjent med, med andre ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg fikk napp var på en fredag.

:)

Ikke for å skryte, men en eller annen form for napp får jeg hver gang jeg er ute. Vanligvis velger jeg catch and release.

Damene er ikke kåtere på hverdager.

Grunnen til at det kan oppfattes det slik er at det er færre menn ute og at ikke hele venninnegjengen er der.

Mitt heteste tips er tirsdag, der hvor jeg bor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JakeGreen

Ikke for å skryte, men en eller annen form for napp får jeg hver gang jeg er ute. Vanligvis velger jeg catch and release.

Damene er ikke kåtere på hverdager.

Grunnen til at det kan oppfattes det slik er at det er færre menn ute og at ikke hele venninnegjengen er der.

Mitt heteste tips er tirsdag, der hvor jeg bor ;)

Det gjør egentlig jeg også, men følte det var ufint å skryte.

Jeg sier ikke at damer er kåtere på hverdager, men jeg mener det er plausibelt å tro at den enslige og kanskje også kåte kvinnen går ut så ofte hun kan, mens hun som er i et forhold greier seg med å gå ut en gang i uken og da kanskje på lørdag.

Slik er det i hvert fall i min vennegjeng på tvers av kjønnene.

Men det du sier avslutningsvis underbygger nettopp hele poenget mitt.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Jeg tror det er sånn at mange menn går ut for å "få seg noe", mens de fleste kvinner går ut for å ha det gøy med venninner. Og det gjelder alle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det er sånn at mange menn går ut for å "få seg noe", mens de fleste kvinner går ut for å ha det gøy med venninner. Og det gjelder alle dager.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan møte en meget kåt, ung meg på (stort sett) lørdager skal jeg love deg!!



Anonymous poster hash: 557f6...ec4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg tror det er sånn at mange menn går ut for å "få seg noe", mens de fleste kvinner går ut for å ha det gøy med venninner. Og det gjelder alle dager.

Jeg tror du har litt rett. Det virker som om kvinner i større grad nyter hverandres selskap og kan gå ut en hel kveld kun for å danse for eksempel. Men om du impliserer at kvinner ikke er interessert i å møte menn eller å ha tilfeldig sex tar du feil.

Det er bare at det er et annet 'spill' for kvinner og det er ikke så synlig for de som ikke vet hva som foregår. De trenger stort sett bare å møte opp og se søte ut og når de møter en mann handler det mer om å late som om de ikke er interessert i sex, forsikre deg om at de normalt aldri går fremover så fort og så 'bare skjedde det'.

:tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...