Gå til innhold

HASTER!håper noen kan hjelpe meg med vgs fag


Ayesh

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta opp noen fag fra vgs. Jeg ble ferdig med vgs i 2007. Jeg husker ikke om det var fra kunnskapsløftet eller reform 94. Vet ikke helt hva det heter.

'men jeg skal melde meg på hostorie. Det jeg lurer på er at skal jeg velge HIS 1003 eller

HIS 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du da skal gå his1002, men er ikke sikker. Anbefaler deg å kontakte skolen du skal gå på/skolen eksamen blir avholdt på og snakke med rådgiver der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skolen som anbefalte his1003 men når jeg snakket med privatistweb så sa de at du burde ta his1002. Så vet ikke hvem jeg skal høre på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har hatt allmenn i alle dine 3 år på vgs, regner derfor med at du vil forbedre din karakter i historie.

Dersom det er tilfelle velger du his 1002.

His 1003 er for dem som er ferdig med vg3, men skal ta studiespeisaliserende påbygg. Altså om du har hatt en annen linje enn allmen, f.eks helse og ønsker studiekompetanse så velger du his 1003 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkepille takk for at du svarte. Lykkepille

Jeg gikk allmenne i 3 år. Jeg skal ikke forbedre karakteren men Jeg fikk stryk i historie. Og vil nå ha en karakter i historie derfor skal jeg melde meg på eksamen. Men jeg vet ikke om det blir his1003 elr his1002

Ser at du har hatt allmenn i alle dine 3 år på vgs, regner derfor med at du vil forbedre din karakter i historie.

Dersom det er tilfelle velger du his 1002.

His 1003 er for dem som er ferdig med vg3, men skal ta studiespeisaliserende påbygg. Altså om du har hatt en annen linje enn allmen, f.eks helse og ønsker studiekompetanse så velger du his 1003 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...