Gå til innhold

Går fra møte for å bæsje


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dette. Et viktig møte, åtte personer tilstede, og plutselig reiser den ene seg og sier:

"Nei.. Nå må jeg gå og bæsje!", går ut, og kommer tilbake 6-7 minutter senere. Jeg tviler på om han MÅTTE gå akkurat da, men hadde sikkert lyst på en pause.

Synspunkter? Burde i det minste ordlagt seg på en annen måte!



Anonymous poster hash: 56c90...35d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om dette. Et viktig møte, åtte personer tilstede, og plutselig reiser den ene seg og sier:

"Nei.. Nå må jeg gå og bæsje!", går ut, og kommer tilbake 6-7 minutter senere. Jeg tviler på om han MÅTTE gå akkurat da, men hadde sikkert lyst på en pause.

Synspunkter? Burde i det minste ordlagt seg på en annen måte!

Anonymous poster hash: 56c90...35d

Jeg synes han burde ordlagt seg annerledes ... men MÅ man så må man.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å måtte gjøre det selv i møter.

Men jeg har problemer med magen, slik at når jeg må så må jeg. Nytter ikke vente, nytter heller ikke å gå på do før møtet og tro at det er unnagjort da.

Men jeg har de gangene bare sagt ifra at beklager, jeg må en tur på do, kommer straks tilbake.

Må man på do så må man. Man blir ikke særlig effektiv og deltagende hvis alt man tenker på er hvor mye man må på do....

(slipper å gruble på det selv, jeg må bare gå, hvis ikke blir det ubehagelig for de andre deltagende på møtet også)

Men synes det er en selvfølge at man sier ifra på en ordentlig måte, man trenger ikke å annonsere at man skal bæsje....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En på kontoret der jeg jobber kom spankulerende ut av toalettene og sier høyt og tydelig så alle får det med seg: Åhhh. nå var det deilig å bæsje!

:sjokkert:

Synes ikke sånt er noe å dele med andre. Hvertfall ikke med kollegaer!



Anonymous poster hash: f3e72...b08
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok flirt litt av det, da jeg ikke bryr meg noe særlig om folk sier de må bæsje. Derimot burde han nok ha ordlagt seg litt annerledes; det var jo tross alt en jobbsituasjon. Det at folk må forlate et viktig møte fordi de må på toalettet, synes jeg er helt greit. Må man så må man!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med resten her som mener at ordleggelsen burde vært annerledes.

Men ikke alle har muligheten til å holde seg til enhver tid. Så at han måtte kan jeg forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eier i hvert fall ikke antenner.

Har en kollega som fint kan finne på sånt, greia med han er at han tror at slike utsagn gjør ham til en sjarmerende moroklump i andres øyne. Mulig det hadde gått rett hjem hos noen hvis det ikke var for at det er så åpenbart.



Anonymous poster hash: 2ba99...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det ikke var i statsråd hos Kongen, så var det vel greit.



Anonymous poster hash: 1afba...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jeg som arbeidsgiver aldri godtatt! Jeg ville gitt vedkommende en skikkelig reprimande.

Anonymous poster hash: dda16...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min unnskylder man seg bare et lite øyeblikk, og ingen trenger flere detaljer utover det. Antar at man kun går ut fra et møte hvis man faktisk trenger det. Det får være grense på hvor mye man deler med kunder/kolleger/overordnede.

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde jeg som arbeidsgiver aldri godtatt! Jeg ville gitt vedkommende en skikkelig reprimande.

Anonymous poster hash: dda16...a34

Er du en av disse kvinnelige sjefene som skaper sånt surt arbeidsmiljø?

Anonymous poster hash: 56c90...35d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Skulle ordlagt seg annerledes ja,hadde holdt å beklage seg og gå ut. Men at han måtte på do er det vel ikke noe i veien med?

Jeg hadde en kollega en gang som tok med seg et bind på do og sa at hun måtte "skifte på ræva"...Eeeh. takk for informasjonen, liksom...Skjønner ikke de som har behov for å kunngjøre hva de skal på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg som arbeidsgiver aldri godtatt! Jeg ville gitt vedkommende en skikkelig reprimande.

Anonymous poster hash: dda16...a34

Enig. På min arbeidsplass er det uakseptabelt å gjøre sitt fornødende. Det kan man gjøre på fritiden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen bare pripne mus her jo, jeg sier jeg må drite, er like naturlig som å puste.

Anonymous poster hash: 7cd15...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...