Gå til innhold

SA i slutten av august, prøve igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde en sa for snart to uker siden, var da 7 uker på vei. Har veldig lyst å bli gravid igjen, men legen anbefalte å vente 3 mnd. Jeg vil helst prøve igjen med en gang, og da kaan det jo klaffe igjen før jeg får mensen igjen.

Dere som har vært i lignende situasjon, tok dere hensyn til legens anbefalinger?

Anonymous poster hash: 71051...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde SA for en uke siden (blør fortsatt), var hos gyn på sykehuset og fikk UL for å sjekke at alt gikk som det skulle på tirsdag. Legen sa da at vi kunne begynne å prøve igjen så snart vi var klar for det. Så vi kommer til å prøve så fort jeg slutter å blø. Blir uannsett ikke gravid før kroppen er klar.



Anonymous poster hash: 6aee7...9cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde SA i mars, og legen sa også at jeg burde vente 3 mnd. Men vi startet med en gang, og satset på at kroppen er klar når den er klar. har desverre ikke klart å bli gravid enda da. Men har hørt veldig mange som blir gravid raskt etter SA fordi kroppen er allerede klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA i juli, og fikk beskjed av legen om å vente til etter en vanlig menstruasjon for at livmora skal være bedre rustet og derfor mindre sannsynlig for at det blir en ny SA. Vi ventet den måneden.



Anonymous poster hash: 44461...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...