Gå til innhold

usikker på om jeg bør takke ja til studieplass..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk beskjeden idag om at jeg kom inn på sykepleie studiet desentralisert. Hdde dette som førstevalg men har i ettertid blitt litt betenkt og vet ikke helt om dette er "meg", om dere skjønner.

Vil det være dumt å prøve ut dettr første året nå og evt søke på noe annet til våren om jeg merker at dette ikke funker?

Eller bør jeg bare si nei til plassen og vente (nok) et år til og se om jeg kommer inn på noe annet?

Sjansen er jo der at jeg ikke kommer inn neste år og da sitter jeg med ingenting..

Vet det er vanskelig for dere å svare på hva jeg bør og ikke bør gjøre men jeg trenger litt tips og råd nå.

Må ha en utdanning snart. Tjener dritt som assistent.

Er i tillegg alenemor så det begynner egentlig å haste litt.

-T

Anonymous poster hash: 896ab...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn!! Gjør dette for deg selv! Det kan bli tungt av og til når det står på, men du kommer til å være så glad den dagen du er ferdig utdannet! Jeg lover deg. Bedre lønn og mer spennende arbeidsoppgaver.

Det er ikke noe å tvile på engang. :)



Anonymous poster hash: c4aff...e8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kommer mest sannsynlig ikke inn på noe annet neste år.. Snittet stiger jo bare. Og skulle du komme inn på noe så betyr det ikke at dette året må være bortkastet. Man lærer mye bare ved det at man studerer.



Anonymous poster hash: c4aff...e8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...