Lady Stardust Skrevet 4. september 2013 #1 Del Skrevet 4. september 2013 Bilen skulle eu-godkjennes innen august. Har ikke hatt mulighet til å gjøre det før nå, har fått time på fredag. Har jeg lov til å kjøre bilen i morgen, i påvente av timen, eller må jeg bare la den stå til den har vært på kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 4. september 2013 #2 Del Skrevet 4. september 2013 Du kan kjøre en måned eller to over. Vegvesen.no er rette stedet å sjekke vil jeg anta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Del Skrevet 5. september 2013 Når den ikke har blitt godkjent innen siste august sender de ut en purring, med to måneders frist, så det går helt fint å kjøre den frem til fredag, så lenge du ikke har noen 3er feil. Anonymous poster hash: fea94...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 5. september 2013 Takk for svar, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Del Skrevet 11. september 2013 Du har 3 måneder på deg å få den godkjent så har ikke hatt muligheten er en rævva unnskyldning Anonymous poster hash: 0a5cd...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå