Gå til innhold

Ny kjæreste - sexen funker ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 28 som har blitt sammen med gutt på 34. Jeg er veldig forelsket. Alt er bra mellom oss, bortsett fra sexen.. Vi har vært offisielt kjærester i en måned nå, og har greid å gjennomføre samleie to ganger. TO GANGER!! Har mistet tellingen på hvor mange ganger det ikke har gått. De fleste av gangene har han mistet ereksjonen, og sier det skyldes prestasjonsangst. De andre gangene har han kommet for tidlig. Jeg har prøvd å runke han i dusjen, da fungerer alt som det skal. Har også sugd han i sengen, hvor ting også gikk som "normalt". Men vanlig samleie.... nope... Begynner å bli lei meg og tvile på hele forholdet. Han prøver å betrygge meg på at det ikke handler om meg, og at han tenner på meg. Men jeg har store problemer med å tro på det. Han sier han vurderer medikamenter, men kan det være nødvendig for en relativt ung mann? Føler vi har en åpen dialog om det, men det er ikke alt man kan snakke seg fram til. Hva gjør vi? Hva gjør jeg..? Merker jeg mister tenning selv av å ikke bli begjært. Jeg elsker at en mann virkelig vil ha meg.. huff..... :(



Anonymous poster hash: de5e9...105
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig at menn, uavhengig av alder og tenning på deg, mister ereksjonen om de føler seg stressed/presset/usikre/whatever.

Ikke kast bort et potensielt flott forhold bare fordi du ikke tror på ham når han sier det ikke er pga deg, om alt annet er bra.



Anonymous poster hash: 0e362...be5
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IKKE gidda å sløse bort tid på en som ikke klarte å gjennomføre et samleie. Next, hadde jeg sagt da. Er viktig at sexen funker, dette er ikke normalt.



Anonymous poster hash: d9d0d...81b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være stikk motsatt, altså at han begjærer deg så mye at han får prestasjonsangst av det.. har du reagert veldig når dette har skjedd? Altså negativt? Fordi da tror jeg dette kan være såpass flaut at han blir enda mer stresset neste gang.. tror det lureste er å vise at du vil ha han og ikke gjøre et stort nummer av det til han. . Da vil det kanskje gå seg til :)

Anonymous poster hash: 5abe0...66e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også slik i begynnelsen av mitt forhold til samboeren. Men etter vi ble bedre kjent så ble det bedre :) Nå er ikke han noe nervøs lenger :)



Anonymous poster hash: cbc1f...ebf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tippet på prestasjonsangst. Medikamenter kan hjelpe på dette i startfasen.

Har han mye erfaring fra før?



Anonymous poster hash: 1a1ee...c8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke reagert negativt på det, så vidt jeg vet i hvert fall. Har prøvd å være så forståelsesfull som mulig, foreslått at vi prøver noe annet etc. Vårt samliv ellers har utviklet seg i positiv retning, vi har mange fine samtaler, åpner oss opp mer og mer, og jeg føler at vi slapper av i hverandres selskap. Hadde sexen gått i samme retning, selv om det var små steg, hadde det vært bra. Den eneste gangen det har fungert optimalt var faktisk første gangen, og det stemmer ikke helt overens med at "det vil bli bedre etter hvert som man blir kjent".

Det som bekymrer meg er at det er akkurat samme opplegg nå som for tre uker tilbake. Ingen fremgang. Han greier det bare ikke. Han kan få ereksjon, men greier ikke holde på den. Så blir han muggen og distre. Prøver å berolige han, men det tærer jo såklart på meg også..



Anonymous poster hash: de5e9...105
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at han kun kommer raskt om dere har sex? Og ikke når du suger eller runker han?

Kan jo hende problemet ligger der, at han får prestasjonsangst fordi han vet han kommer til å komme med en gang, og dermed vet at da er sexen over.

Og hvis det er tilfellet, hvorfor kan dere ikke fingre/slikke/runke/suge/kline mer? Og heller avslutte med sex feks? Da blir det jo nytelse for begge også.

Og hvis han vurderer medikamenter, så bør du nok tro på problemet hans, og at det ikke er noe gale med deg. Klart det ikke er noe gale med deg, dere er jo kjærester og han liker deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg traff min samboer for to år siden hadde vi også litt utfordring på dette.
Vi var jo nye for hverandre, og jeg var ekstremt på, hele tiden.. Tror knapt jeg ga ham sjanse til å prøve seg... hadde lyst på ham konstant :)
Jeg ble lei meg når han mistet ereksjonen. Følte det var noe med meg.. Gjorde jeg ham ikke kåt nok?
Vi pratet om det, og på tross av en sårt tema.. klarte vi å stille spørsmål og få svar, og kom ut på andre siden trygge på at det ikke handlet om verken fysikk eller lysten på hverandre.

Det sitter i hodet.. Har det skjedd en gang, skjer det lett neste gang.. og selv om det er viktig å snakke om det, tror jeg det også er viktig å sette det et stykke ned på "agendaen".

Prøve å avdramatisere det, og ikke la den delen ha så stor plass i nærheten...

Det er mange andre ting man kan gjøre for å nyte hverandres kropper. Og øvelser kan være fint.

Hvis dere f.eks bli enige om at dere ikke skal ha samleie i hele september... Kun stryk, kjæl, klining, suge, ronke, beføle... osv osv...

De første gangene kan det kanskje også være slik at det ikke skal ende i orgasme...

Det gjør at han slapper av.. Slipper å bli stressa i den nærmeste tiden over at han må ha ereksjon for å fullføre et samleie med deg...

Jo lenger unna dere kommer situasjoner der ereksjonen glipper, jo mer slapper han av.. og en dag - går det av seg selv :)

Hos oss er dette ikke noe problem i dag. Vi har sex regelmessig og ereksjon er ikke noe problem..

I dag tror jeg det var en blanding av at vi var nye.. han var nervøs... og når det skjedde en gang, to ganger.. så ble tredje og femte gangen nesten umulig for ham..

Helt til tiden fikk gått og han kunne slappe og bare nyte.. uten prestasjonsangst :)

Lykke til



Anonymous poster hash: af99c...b69
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært sammens med en som hadde problemer med ereksjonen, bare at han ville aldri prate om det. Det bare skjedde midt under samleiet og slik ble det, da var det bare å legge seg eller.. ja, gjøre noe annet. Uten å si noe om hva som egentlig skjedde.

Men jeg fant etterhvert ut hva som hjalp med å få han hard (det også var en utfordring, det måtte mye jobb til, så mye jobb at det var såvidt jeg orket å ha sex etterpå ..) Jeg fant ut hans erogene soner! Han hadde nipplene han tene å bli bitt osv på, da ble han hard med en gang! Men det gjald å holde den hard da, måtte for all del ikke stoppe opp under sexen isåfall...

Jeg orket ikke dette isåfall, all den jobbinga (det ble som en JOBB å ha sex), jeg ble lei, jeg ga det 2-3 mnd så ga jeg opp. Enig med at sexlivet er utrolig viktig, uten det så fungerer ikke forhold for meg uansett hvor bra det er ellers. Er vel bare slik jeg er. :fnise:

Følg magefølelsen din du!



Anonymous poster hash: 44e3a...ee6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en utalmodig, selvsentrert og unormalt kravstor person. Han er vel stresset fordi det er viktig for han og du oppfører deg som en bortskjemt drittunge. Når ble det egentlig mannens ansvar å tilfredstille kvinnen?



Anonymous poster hash: 363e7...7d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en utalmodig, selvsentrert og unormalt kravstor person. Han er vel stresset fordi det er viktig for han og du oppfører deg som en bortskjemt drittunge. Når ble det egentlig mannens ansvar å tilfredstille kvinnen?

Anonymous poster hash: 363e7...7d7

Kravstor når man bare vil bli pult av kjæresten?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært sammens med en som hadde problemer med ereksjonen, bare at han ville aldri prate om det. Det bare skjedde midt under samleiet og slik ble det, da var det bare å legge seg eller.. ja, gjøre noe annet. Uten å si noe om hva som egentlig skjedde.

Men jeg fant etterhvert ut hva som hjalp med å få han hard (det også var en utfordring, det måtte mye jobb til, så mye jobb at det var såvidt jeg orket å ha sex etterpå ..) Jeg fant ut hans erogene soner! Han hadde nipplene han tene å bli bitt osv på, da ble han hard med en gang! Men det gjald å holde den hard da, måtte for all del ikke stoppe opp under sexen isåfall...

Jeg orket ikke dette isåfall, all den jobbinga (det ble som en JOBB å ha sex), jeg ble lei, jeg ga det 2-3 mnd så ga jeg opp. Enig med at sexlivet er utrolig viktig, uten det så fungerer ikke forhold for meg uansett hvor bra det er ellers. Er vel bare slik jeg er. :fnise:

Følg magefølelsen din du!

Anonymous poster hash: 44e3a...ee6

Da er du en av de få som mener at det er utrolig viktig. Gode nyheter for oss menn at ikke andre menn at ikke alle er som deg.

Det ble gjort en undersøkelse nylig, hvor det var var i favør for følgende: Kvinner var mer interessert i å ha en god kjæreste og en som man følte seg trygg på, med kanskje dårlig sex, enn å ha en gubbe som ikke var den beste, og super sex.

Tenk på hva både du og ts går glipp av, men for all del,vær overfladiske.

Anonymous poster hash: e7edf...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS igjen her.. Takk for mange gode svar! Jeg ser at dette er mer vanlig enn jeg først trodde, og er litt beroliget. Skal ta tiden til hjelp. Være bevisst på å ikke legge noe press på ham..

Må også si at jeg blir helt MATT av enkelte av dere!! Er man virkelig selvsentrert og kravstor fordi man ønsker å ha sex med kjæresten sin? Og ber om råd rundt hvordan man skal finne en løsning på det? Har jeg sagt at jeg skal gå fra ham hvis han ikke greier å holde på ereksjonen? Skjerpings!



Anonymous poster hash: de5e9...105
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

For å gi en oppdatering her: situasjonen er akkurat den samme, nå tre måneder senere. Bare at nå er det heller ingen forsøk på å ha sex fra hans side. Og jeg har nesten gitt opp også. Hva skal jeg gjøre????



Anonymous poster hash: de5e9...105
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ofte "på" ham? Kanskje det hjelper å la han få tid til å prøve seg på deg eller evt savne nærhet? Mange trenger mer tid med sånt og ofte føles det som et press at den andre alltid prøver seg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du høres ut som en utalmodig, selvsentrert og unormalt kravstor person. Han er vel stresset fordi det er viktig for han og du oppfører deg som en bortskjemt drittunge. Når ble det egentlig mannens ansvar å tilfredstille kvinnen? Anonymous poster hash: 363e7...7d7

Sålenge en mann krever å bli tilfredstillt så får han gi tilfredstillelse og. Sex handler om å gi og ta,synd mange menn tror det handler kun om ta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du en av de få som mener at det er utrolig viktig. Gode nyheter for oss menn at ikke andre menn at ikke alle er som deg. Det ble gjort en undersøkelse nylig, hvor det var var i favør for følgende: Kvinner var mer interessert i å ha en god kjæreste og en som man følte seg trygg på, med kanskje dårlig sex, enn å ha en gubbe som ikke var den beste, og super sex. Tenk på hva både du og ts går glipp av, men for all del,vær overfladiske. Anonymous poster hash: e7edf...830

Ja,det viser at kvinner takler dårlig sex bedre,men det gir jo utslag og for jeg kan sikkery grave opp noen "undersøkelser"som viser at flere og flere kvinner mister interessen av sex. Det dukker jo stadig tråder opp om kjærester og koner som ikke vil ha sex,hvorfor det mon tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kravstor når man bare vil bli pult av kjæresten?

Nei nei,for menn så er det kun viktig at HAN blir tilfredstillt. Ikke dama,hun skal være fornøyd av å i det hele tatt være noe han kan tømme seg i, og gud forby om hun krever noe tilbake, da er hun en feminisert drittkjerring....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen - dette handler ikke om kvinnekamp eller mannskamp, men et forhold der mannen ikke får til å gjennomføre akten og kvinnen er frustrert.



Anonymous poster hash: de5e9...105
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...