AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #41 Skrevet 6. september 2013 Jeg har ingen problemer med å holde meg, men hvis det skulle bli virkelig akutt, har man jo ikke akkurat noe annet valg. Det er ikke det å bæsje i seg selv som er problemet, men eventuell lukt som blir igjen.. Verst er det da hvis en annen person går etter deg. Var på en flyplass for et par uker tilbake, og måtte faktisk bæsje.. Jeg kunne ha gjort det hvis det var mange ledige toaletter og lite folk, men der stod folk i kø for å gå på do. I tillegg var det veldig trangt, og stor sjanse for at en eventuell lukt ville ha spredd seg ut i rommet. Derfor droppet jeg det. Jeg hadde heller ikke likt at det luktet DRITT inne på et toalett, før jeg skulle inn der. Må tenke på de neste. Anonymous poster hash: a577c...27c 1
Gjest abcdefgh Skrevet 6. september 2013 #42 Skrevet 6. september 2013 Ja , koselig det! Stas å drite ned dassen til guttaboys. Ekstra stas på hytteturer når vi fort blir 7-8 menn på samme dassen. Da går det sport i å få til den verste lukten. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #43 Skrevet 6. september 2013 Nei jeg pleier å drite på gata. For det har jeg sett at romfolket gjør, og folk er folk sier man jo. Også er det digg med vind rundt rassen når man driter.Anonymous poster hash: 5ab69...4c4 2
Anciol Skrevet 6. september 2013 #44 Skrevet 6. september 2013 Ja visst det er akutt, har alltid en spray med i vesken som fjerner lukt:)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #45 Skrevet 6. september 2013 Jeg går på do om jeg må, nå har jeg riktignok utlagt tarm så jeg kan ikke styre hva som kommer. Men har egentlig aldri falt meg inn at det skulle være flaut å tåpelig do hos andre.Anonymous poster hash: fa794...9b4 Her kommer et superdumt spørsmål. Må man bæsje hvis man har utlagt tarm? Trodde man bare tømte den innimellom jeg. Anonymous poster hash: 817e8...856
smalls Skrevet 6. september 2013 #47 Skrevet 6. september 2013 Må man så må man , men liker best å bæsje hjemme hos meg selv
Gjest Raindrops Skrevet 6. september 2013 #48 Skrevet 6. september 2013 Ikke med mindre jeg er der over natten, helst enda lenger. Ikke fordi jeg synes det er flaut, men fordi kroppen min ikke melder det behovet i slike situasjoner.
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #49 Skrevet 6. september 2013 Spørs hvor lenge jeg er der. Er det bare noen timer så holder jeg meg gjerne,men om det er mange timer så orker ikke jeg å holde meg. Får vondt i magen om jeg holder meg for lenge,og ikke minst luft i magen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #50 Skrevet 6. september 2013 Jeg for min del føler aldri behovet for det, og kunne aldri gjort det heller mtp eventuell lukt osv. Med et ok kosthold skal det ikke stinke forjævlig av avføringen.. Anonymous poster hash: 8010a...193
Marie90 Skrevet 6. september 2013 #51 Skrevet 6. september 2013 Er sjelden i situasjonen at jeg må. Hvis det er flere toalett i huset og et stykke unna alle andre, så er det greit. Har ALDRI gjort det hjemme hos en fyr jeg har datet.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #52 Skrevet 6. september 2013 jeg bæsjer på jobb,på besøk og hjemme. men jeg har storeproblemer på fly,offentlig toaletter som bare er båser,i buss,i tog. Anonymous poster hash: c0ff0...4e2
Gjest Amber Rose Skrevet 6. september 2013 #53 Skrevet 6. september 2013 (endret) Hvis det er fare for at jeg driter på meg, så ja. Alle andre ganger unngås det. Har alltid hatt en liten angst for at jeg må drite på fest hos noen. Har drukket og kommer meg ingen plass. Tør hvert fall ikke gå på do på festen når det til en hver tid står minst 5 stk i dokø. Endret 6. september 2013 av Amber Rose
Gjest FuturePrimitive Skrevet 7. september 2013 #54 Skrevet 7. september 2013 Spørs. Ofte gjør jeg det ikke, men ikke fordi jeg bryr meg om lukt eller noe sånt. Det er bare det at jeg elsker å drite hjemme. Lese akuratt de magasinene jeg har liggende, nyte lukta, freden og roen. Det positive med å holde seg litt når man er på besøk er jo at man (idiellt sett) får noen skikkelige "jobbere", dvs bæsjepølser med litt substans, som man må bruke mye tid på for å få ut. Men sover jeg over hos noen, eller skal være der lenge, så rigger jeg meg til så godt jeg kan. Har jo alltids mobilen å leke meg med, selv om jeg foretrekker et godt gammaldags magasin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå