Gå til innhold

Bæsjer du hos andre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du er på besøk hos andre. Kan du da finne på å bæsje hos dem? Jeg for min del føler aldri behovet for det, og kunne aldri gjort det heller mtp eventuell lukt osv.

Anonymous poster hash: 556a8...865
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om det ikke er akutt. Foretrekker å gjøre det hjemme og jeg ender alltid opp småforstoppet på ferie.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er helt normalt.

Anonymous poster hash: e7da8...e26
  • Liker 9
Skrevet

Hvis jeg må bæsje så bæsjer jeg... Er ikke bra å holde seg ;)

Anonymous poster hash: 572a7...550

• Liker 3
Skrevet

Bare hvis jeg absolutt må! Eller, hos bestevenninna mi kan jeg gjøre det uten å tenke så mye på det, men ikke til andre venner eller bekjente.

• Liker 1
Skrevet

Må man så må man. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Bare hvis jeg absolutt må! Eller, hos bestevenninna mi kan jeg gjøre det uten å tenke så mye på det, men ikke til andre venner eller bekjente.

Signerer denne! Hater å bæsje andre steder enn hjemme..-og da aller helst; hjemme alene.

Anonymous poster hash: a39d9...7a2

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg bæsjer ikke, det kommer bare ut rosa bomull og enhjørninger som jeg presterte å si en gang.

• Liker 7
Skrevet

Ikke om det ikke er akutt. Foretrekker å gjøre det hjemme og jeg ender alltid opp småforstoppet på ferie.

Jeg også *ler*

Skrevet

Nei, da må det være skikkelig, skikkelig krise. Litt verre om det er helgebesøk osv. Ender da oftest opp forstoppet, ellers må det gjøres i forbindelse med dusjing, slik at alle "spor" slettes.

Anonymous poster hash: b5498...517
  • Liker 9
Skrevet

Ja, får vondt hvis jeg holder meg.

Anonymous poster hash: 525a6...ff3
  • Liker 2
Skrevet

Nei, jeg må egentlig bare nummer to når jeg er hjemme. Det er litt rart. For det er nesten som om kroppen vet når den nesten er hjemme. Jeg husker når jeg gikk på skolen, så kunne jeg plutselig måtte på do når jeg var på vei hjem fra busstoppet. :P

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg bæsjer ikke, det kommer bare ut rosa bomull og enhjørninger som jeg presterte å si en gang.

Herregud, når skal DETTE slutte å være morsomt.. Hihi damer bæsjer ikke, så gøy dere..!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis jeg må, så.

Og jeg håper ikke, at når jeg har besøk, at de føler de må gå hjem bare fordi de må på do. Hva er det man har do til egentlig?

• Liker 5
Skrevet

Jeg bæsjer hvis jeg må om det er på besøk eller på jobb

Anonymous poster hash: 07202...0f6
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Selvfølgelig går jeg på toalettet hos andre og gjør det jeg må, når jeg kjenner behovet.

• Liker 3
Skrevet

Nei, det driter jeg i.

Skrevet

For meg er det en selvfølge å gå på do hvis jeg må. Hvis noen er på besøk hos meg, så håper jeg for all del at de går på do og driter i stedenfor å holde igjen pga at det er flaut med bæsj.

Anonymous poster hash: 4fd8e...2ae
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...