Gå til innhold

Hei, dere gutter! Hva tror dere om..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...Hun møtte noen hun likte godt? Ærlig talt, greit at du synes det er greit, men ikke lat som dette er noe det ikke er. Man lærer ikke å kjenne noen etter to minutter. 120 sekunder. TS stakk hodet ut av vinduet sitt å pratet med en fremmed mann på gata som tilfeldigvis gikk forbi, i to minutter, før hun tilbydde mannen og komme inn for å pule. At du ville foretrukket ts over meg som er så "fordømmende" gjør meg ingen verdens ting, du mislykket dessverre hva enn du ville oppnå med den siste kommentaren din.

Oppnå? Prøv nå å holde deg en smule saklig. Syntes bare det er patetisk når kvinner (går ut fra at du er en) undertrykker andre kvinner.

Selvfølgelig kan man like noen man nettopp har møtt godt, man kan lett få god kjemi etter en liten samtale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppnå? Prøv nå å holde deg en smule saklig. Syntes bare det er patetisk når kvinner (går ut fra at du er en) undertrykker andre kvinner.

Selvfølgelig kan man like noen man nettopp har møtt godt, man kan lett få god kjemi etter en liten samtale.

Det er vel strengt tatt du som har problemer med å holde deg saklig, at du ikke ville vært interessert i en kvinne som meg har da ingenting med denne saken å gjøre.

Jeg undertrykker ikke andre kvinner, jeg finner mennesker som kaster av seg buksa så lett ekle. Selv om jeg har god kjemi med kassamannen når jeg er å handler, kunne jeg aldri tenkt meg sex med vedkommende etter et par minutter med tørrprat. Men så betyr sex litt mer for meg da enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt du som har problemer med å holde deg saklig, at du ikke ville vært interessert i en kvinne som meg har da ingenting med denne saken å gjøre.

Jeg undertrykker ikke andre kvinner, jeg finner mennesker som kaster av seg buksa så lett ekle. Selv om jeg har god kjemi med kassamannen når jeg er å handler, kunne jeg aldri tenkt meg sex med vedkommende etter et par minutter med tørrprat. Men så betyr sex litt mer for meg da enn som så.

Nå var det vel strengt tatt GUTTER trådstarter henvendte seg til, så at du som kvinne skal begynne å ytre deg her er ganske unødvendig

Anonymous poster hash: a64f8...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel strengt tatt GUTTER trådstarter henvendte seg til, så at du som kvinne skal begynne å ytre deg her er ganske unødvendig

Anonymous poster hash: a64f8...2c4

Det har du helt rett i, skal ikke okkupere tråden mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger bare en pikk og ordentlig orgasme, ikke en kjæreste

Anonymous poster hash: f5e20...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegHeterIngenting

Det kommer selvfølgelig helt an på. Bare fordi en person har tilfeldig sex så betyr ikke det at den personen ikke er i stand til å ha et seriøst forhold.

Den eneste måten jeg kunne ha gitt deg et "korrekt" svar, var om jeg møtte deg, ble sammen med deg, likte deg, og vi endte opp med å bli sammen i lang tid. Det virker ikke særlig realistisk, så da kan jeg egentlig konkludere med at;

Det vil være en dealbreaker for mange, ja. Men, du er jo tross alt i tenårene. Jeg kan vel egentlig ikke dømme deg for at du lever livet, kan jeg? Personlig så hadde det i utgangspunktet gjort meg usikker, men hvis jeg ble kjent med deg, følte meg komfortabel med deg og at jeg kunne stole på deg, så hadde det ikke vært noe problem å være i et forhold med deg.

Jeg hadde nok invitert jenta på kaffe dagen etterpå ja, men jeg hadde antageligvis takket nei til et ligg der og da. Jeg vet ikke om jeg vil møte jenter på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel strengt tatt du som har problemer med å holde deg saklig, at du ikke ville vært interessert i en kvinne som meg har da ingenting med denne saken å gjøre.

Jeg undertrykker ikke andre kvinner, jeg finner mennesker som kaster av seg buksa så lett ekle. Selv om jeg har god kjemi med kassamannen når jeg er å handler, kunne jeg aldri tenkt meg sex med vedkommende etter et par minutter med tørrprat. Men så betyr sex litt mer for meg da enn som så.

Greit nok at du helst vil ha kjent menn i en evighet før du har sex med de, men å fordømme de som tenker annerledes får deg bare til å virke usikker. I tillegg virker du undertrykkende jo, for det er bare til TS du sier "æsj" og "ekkelt", ingenting om mannen.

Hvordan skader TS noen med sexlivet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt du som har problemer med å holde deg saklig, at du ikke ville vært interessert i en kvinne som meg har da ingenting med denne saken å gjøre.

Jeg undertrykker ikke andre kvinner, jeg finner mennesker som kaster av seg buksa så lett ekle. Selv om jeg har god kjemi med kassamannen når jeg er å handler, kunne jeg aldri tenkt meg sex med vedkommende etter et par minutter med tørrprat. Men så betyr sex litt mer for meg da enn som så.

Greit nok at du helst vil ha kjent menn i en evighet før du har sex med de, men å fordømme de som tenker annerledes får deg bare til å virke usikker. I tillegg virker du undertrykkende jo, for det er bare til TS du sier "æsj" og "ekkelt", ingenting om mannen.

Hvordan skader TS noen med sexlivet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slik som deg. Bortsett fra at jeg er litt eldre. Jeg liker å ha det gøy og tar ikke sex så seriøst. Eneste er at jeg vil ikke ha fast kjæreste eller fast sexvenn. Synes det er kjedelig og passer ikke inn i livet mitt da jeg er alenemor, jobber mye og er generelt sett ganske busy. Men jeg er litt småcrazy, skada ville sikkert noen kalt meg, og veldig rar. Tror nok også det er slik en del menn vil se på deg. Men ta det med ro, det er noen som finner det sjarmerende.

Vær deg selv. :)



Anonymous poster hash: be6fa...f62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Touchdown

Hei, TS her!

Takker for svar :)

Må bare få understreke at dette ikke er noe jeg gjør til vanlig, men at denne gutten var så skjønn at jeg bare måtte spørre. Er vel strengt tatt ikke noe felleshull, men er veldig åpen rundt dette med sex, og sier og gjør stort sett det jeg vil uten å såre andre eller lyve :) Rimelig selektiv er jeg også, tenk :)

Personlig kunne jeg godt tenkt meg å bli sammen med en gutt jeg hadde møtt på denne måten, om det hadde vist seg at gutten var min type ellers også! :)

Anonymous poster hash: a64f8...2c4

Stol på deg selv :-) Mener du at det er greit, så go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...