Gå til innhold

Hei, dere gutter! Hva tror dere om..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år, og er singel. Egentlig er jeg på utkikk etter en kjæreste, men tar dette med ro og sørger for å ha det morsomt under letingen. Jeg vil jo ta dette i riktig rekkefølge, hvor man først blir kjent, for deretter å dra på date og til slutt ha sex. Samtidig synes jeg dette kan bli kjedelig. For å ta et eksempel, da. I helga var jeg ute på byen. Jeg bor svært nært de fleste av utestedene i en av Norges største byer, og har derfor kort vei hjem. I helga, etter jeg kom hjem fra byen var jeg kåt. Det var varmt inne, og jeg åpna vinduene til stua. Det gikk stadig vekk folk forbi leiligheta mi, og av og til stakk folk hodet inn for å slå av en prat. Etter å ha snakket med en gutt i rundt to minutter, spurte jeg han pent om han ville komme inn å ha sex med meg. Jeg ga han komplimenter for dialekt og hår, og hadde deretter veldig god sex med han. Vi lo og kosa oss hele den natta :) Det jeg da egentlig lurer på, er hva dere tenker om slik oppførsel? Om dere hadde vært han gutten, ville dere sett på dette som noe man kan satse videre på, dersom kjemien hadde stemt? Synes dere dette er en "okei" måte å bli kjent på, eller er det ikke det? Hadde dere invitert på kaffe dagen derpå om dere hadde likt jenta?

Anonymous poster hash: a64f8...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere hadde vært han gutten, ville dere sett på dette som noe man kan satse videre på, dersom kjemien hadde stemt? Synes dere dette er en "okei" måte å bli kjent på, eller er det ikke det? Hadde dere invitert på kaffe dagen derpå om dere hadde likt jenta?

Anonymous poster hash: a64f8...2c4

Nei,det hadde jeg ikke for jeg ville tenkt at hun oppførte seg sånn over for alle gutter.

Jeg ville ikke sett på det som å bli kjent,jeg ville sett på hun som et gratis,villig ligg.

Men jeg tenker du har gitt han et vilt minne for livet,som han nok ikke glemmer.

Du har sikkert gitt han en spennende historie å fortelle og boosta selvfølelsen hans.Så du får tenke på det på den måten.

Spontansexen med deg glemmer han aldri ;)

Men noen varig forbindelse med en sånn dame? Hell,no!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt sammen med ei dame som i utgangspunktet kunne vært en ONS. Så, ja. Det kan skje. Men din situasjon var litt spesiell. Enda mer enn min.

Men man skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært gutten, hadde jeg følt meg som verdens heldigste som kunne få oppleve noe sånt spennende. Og skulle det vise seg at jenta både var pen og oppegående ellers, og fortsatt ville ha meg i hus etter at hun hadde fått det hun egentlig var ute etter ;-) , så hadde jeg definitivt ønsket mere kontakt.

Billig? har det noe å si egentlig?

Om ei jente er lett å få til sengs, betyr ikke at ho er lettere utro. Ho har bare mindre sperrer for å hoppe til sengs med en fyr. Jenter er gjerne billige, men vi gutta er i så fall gratis! :-)

Jeg hadde definitivt kunnet tenkt meg mere kontakt, hvis resten stemte.

Men det er nå meg da.... :-) .

TS, du gjorde noe spennende og gøy, ikke angre på det :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt litt paff om du hadde spurt direkte: Hei, vi skal ikke gå inn å ha sex!? Etter å ha snakket med meg i to minutter. Jeg hadde nok sagt nei, to min blir alt for lite til å danne noe seriøst inntrykk.

Så synes jeg det er litt rart å spørre om det, i alle fall etter to min. Skjer det så skjer det av seg selv liksom.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på spørsmålet ditt da, så kan jo jeg si at jeg bare er keen på å ha sex med jenter jeg faktisk liker. Så jeg hadde sendt melding dagen etterpå hadde jeg havnet i sengen med en :) , men vet mange menn er annerledes på det i forhold til meg.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i utgangspunktet ikke hatt noen problemer med å date deg etterpå. Nå tror jeg riktignok noen jenter som gjør sånt kanskje kan være litt...spesielle, men hvis du hadde vist deg å være kul og ikke-psycho hadde det ikke vært noe prob.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 19 år, og er singel. Egentlig er jeg på utkikk etter en kjæreste, men tar dette med ro og sørger for å ha det morsomt under letingen. Jeg vil jo ta dette i riktig rekkefølge, hvor man først blir kjent, for deretter å dra på date og til slutt ha sex. Samtidig synes jeg dette kan bli kjedelig. For å ta et eksempel, da. I helga var jeg ute på byen. Jeg bor svært nært de fleste av utestedene i en av Norges største byer, og har derfor kort vei hjem. I helga, etter jeg kom hjem fra byen var jeg kåt. Det var varmt inne, og jeg åpna vinduene til stua. Det gikk stadig vekk folk forbi leiligheta mi, og av og til stakk folk hodet inn for å slå av en prat. Etter å ha snakket med en gutt i rundt to minutter, spurte jeg han pent om han ville komme inn å ha sex med meg. Jeg ga han komplimenter for dialekt og hår, og hadde deretter veldig god sex med han. Vi lo og kosa oss hele den natta :)Det jeg da egentlig lurer på, er hva dere tenker om slik oppførsel? Om dere hadde vært han gutten, ville dere sett på dette som noe man kan satse videre på, dersom kjemien hadde stemt? Synes dere dette er en "okei" måte å bli kjent på, eller er det ikke det? Hadde dere invitert på kaffe dagen derpå om dere hadde likt jenta?

Anonymous poster hash: a64f8...2c4

Alle mine forhold har i utgangspunktet vært ONS. For meg er det svært viktig å kvalitetssikre sexen før jeg legger noe i det, da sex er veldig viktig for meg i et forhold. Hvordan man møtes er ikke viktig så lenge kjemien er der mener jeg da. Fordelen med å starte med sexen er jo at man virkelig får testet kjemien.

Det eneste faremomentet med et kjapt "ons" er at begge kan sitte på sin side og være usikker på om den andre vil gå videre eller ser på det som et "billig" ligg.

PS: Hvis gutten anser deg som uaktuell fordi dere hadde et kjapt ons burde det alene gjøre vedkommende uaktuell tilbake.

Anonymous poster hash: acac7...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett på tråden.

Anonymous poster hash: b0f9e...210

Dette er eksempel på holdninger som for MEG hadde vært en dealbreaker. Idiotiske dobbeltmoralister..

Anonymous poster hash: acac7...9f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er eksempel på holdninger som for MEG hadde vært en dealbreaker. Idiotiske dobbeltmoralister..

Anonymous poster hash: acac7...9f5

Hva er ikke "lett på tråden" med å invitere til sex etter to minutt med en random fyr som går forbi vinduet?

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult det, men jeg hadde også vært skeptisk til et fast forhold med en slik dame. Så får folk mene hva de vil om den holdningen, jeg står fritt til å være så irrasjonell jeg bare vil når jeg skal velge meg en partner.

Nå skal jeg ikke blankt avvise at det kunne blitt noe mer, men det er et så merkelig utgangspunkt for et forhold at du hadde blitt mer morsom historie og kul dame enn mor til mine barn :)

Anonymous poster hash: 341c3...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det hadde jeg ikke for jeg ville tenkt at hun oppførte seg sånn over for alle gutter.

Jeg ville ikke sett på det som å bli kjent,jeg ville sett på hun som et gratis,villig ligg.

Men jeg tenker du har gitt han et vilt minne for livet,som han nok ikke glemmer.

Du har sikkert gitt han en spennende historie å fortelle og boosta selvfølelsen hans.Så du får tenke på det på den måten.

Spontansexen med deg glemmer han aldri ;)

Men noen varig forbindelse med en sånn dame? Hell,no!

Men det er helt ok at du er et lett ligg, for dine fremtidige partnere?

Anonymous poster hash: 34a8d...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er eksempel på holdninger som for MEG hadde vært en dealbreaker. Idiotiske dobbeltmoralister..

Anonymous poster hash: acac7...9f5

Dealbreaker for hva??

Anonymous poster hash: 06b43...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå håper jeg ikke de av dere som sier "lett på tråden" og sånn, er sånn selv uten at det skal være noe "problem"..?



Anonymous poster hash: 1f19c...b9a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker for hva??

Anonymous poster hash: 06b43...0af

Forhold

Anonymous poster hash: acac7...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er helt ok at du er et lett ligg, for dine fremtidige partnere?

Anonymous poster hash: 34a8d...afc

Akkurat det jeg snakker om. Noen er litt vel høye på seg selv og mener de kan dømme andres handlinger selv om de har vært de verste rundbrennerne selv...

Anonymous poster hash: acac7...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...