Gå til innhold

Hei, dere gutter! Hva tror dere om..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhold

Anonymous poster hash: acac7...9f5

Haha...

Da tror jeg dere er enige. De fleste menn vil ikke ha forhold med et lurvete felleshøl.

Anonymous poster hash: 06b43...0af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville vært skeptisk ikke bare fordi jeg så for meg at hun var dyktig gjennompløyd,men ogs av feks. en sånn grunn som denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tenkt at hun var full var kjønnssykdommer og ikke hatt sex med henne i det hele tatt.

Felleshull er ikke min stil.



Anonymous poster hash: 16099...6e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi hadde jo en annen tråd her som omhandlet noe liknende og jeg tror konsensus massene er at jenta i et slikt tilfelle er en skitten hore som fortjener uthenging og mobbing i sosiale medier m/fullt navn og bilde. Gutten derimot fortjener en Nobels fredspris, Borgerdådsmedaljen, en million dollar og en statue i parken for kommende genrasjoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tenkt at hun var full var kjønnssykdommer og ikke hatt sex med henne i det hele tatt.

Felleshull er ikke min stil.

Anonymous poster hash: 16099...6e9

....

Anonymous poster hash: 1f19c...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv er dere vel dobbeltmoralske, sjåvinistiske fellespikker tenker jeg. Eller hadde vært det, om dere hadde fått dere noe.

Skjøre egoer talker dårlig at en kvinne har mer erfaring enn dem selv, og selvstendighet nok til å skaffe seg det hun vil ha på egenhånd. De tenker vel så lavt om seg selv at de må ha en usikker, uselvstendig liten spurv, som de er sikre på ikke vil fly avgårde for å finne seg noe bedre.

Gjør det du vil du, TS, og kos deg. Så lenge man ikke lyver, bedrar eller sårer noen, kan man kose seg som man vil, uten dårlig samvittighet. Om en mann har problemer med det, er han ikke noe å samle på uansett.



Anonymous poster hash: 9d310...11a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv er dere vel dobbeltmoralske, sjåvinistiske fellespikker tenker jeg. Eller hadde vært det, om dere hadde fått dere noe.

Skjøre egoer talker dårlig at en kvinne har mer erfaring enn dem selv, og selvstendighet nok til å skaffe seg det hun vil ha på egenhånd. De tenker vel så lavt om seg selv at de må ha en usikker, uselvstendig liten spurv, som de er sikre på ikke vil fly avgårde for å finne seg noe bedre.

Gjør det du vil du, TS, og kos deg. Så lenge man ikke lyver, bedrar eller sårer noen, kan man kose seg som man vil, uten dårlig samvittighet. Om en mann har problemer med det, er han ikke noe å samle på uansett.

Anonymous poster hash: 9d310...11a

Hva hadde du tenkt om en mann som gaula fra vinduet mens du gikk forbi "vil du pule, jeg er kåt!?"

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du tenkt om en mann som gaula fra vinduet mens du gikk forbi "vil du pule, jeg er kåt!?"

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

Tenkt at han var selvstendighet nok til å skaffe seg det ha vil ha på egenhånd.

:ironi:

Anonymous poster hash: 06b43...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du tenkt om en mann som gaula fra vinduet mens du gikk forbi "vil du pule, jeg er kåt!?"

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

Om du spør om jeg ville blitt overasket eller opprørt av at en mann var temmelig direkte i sin tilnærming for å få seg sex, er svaret nei. :) Trodde det var ganske kjent at mange menn er ganske direkte sånn sett, jeg?

Sosialt akseptabelt er det visst også. ;)

Anonymous poster hash: 9d310...11a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spør om jeg ville blitt overasket eller opprørt av at en mann var temmelig direkte i sin tilnærming for å få seg sex, er svaret nei. :) Trodde det var ganske kjent at mange menn er ganske direkte sånn sett, jeg?

Sosialt akseptabelt er det visst også. ;)

Anonymous poster hash: 9d310...11a

Men ville du tenkt på ham som "kjærestemateriale?"

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du tenkt om en mann som gaula fra vinduet mens du gikk forbi "vil du pule, jeg er kåt!?"

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

Var det det TS gjorde eller har du rett og slett fordreid det som ble sagt?

Det lukter stråmann lang vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spør om jeg ville blitt overasket eller opprørt av at en mann var temmelig direkte i sin tilnærming for å få seg sex, er svaret nei. :)Trodde det var ganske kjent at mange menn er ganske direkte sånn sett, jeg?

Sosialt akseptabelt er det visst også. ;)

Anonymous poster hash: 9d310...11a

Jeg kjenner ingen menn som er så direkte. Det finnes da grenser. For meg fremstår du som svært løs ts, og skjønner godt de mennene som har svart her at de ikke ville sett på en slik jente som noe kjærestemateriale. Jeg ville tenkt akkurat det samme om en mann, at han var en ekkel rundbrenner, hvis han hadde stukket hodet ut av vinduet og begynt å småprate med meg, for så å spørre om jeg vil komme inn for å knulle, 2 minutter etterpå.

Æsj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv er dere vel dobbeltmoralske, sjåvinistiske fellespikker tenker jeg. Eller hadde vært det, om dere hadde fått dere noe.

Skjøre egoer talker dårlig at en kvinne har mer erfaring enn dem selv, og selvstendighet nok til å skaffe seg det hun vil ha på egenhånd. De tenker vel så lavt om seg selv at de må ha en usikker, uselvstendig liten spurv, som de er sikre på ikke vil fly avgårde for å finne seg noe bedre.

Gjør det du vil du, TS, og kos deg. Så lenge man ikke lyver, bedrar eller sårer noen, kan man kose seg som man vil, uten dårlig samvittighet. Om en mann har problemer med det, er han ikke noe å samle på uansett.

Anonymous poster hash: 9d310...11a

Jeg ligger ikke rundt og vil ikke ha sex med noen jeg ikke kjenner. Er jeg en dobbelmoralsk sjåvinist fordi jeg ikke ville vært med TS?

Anonymous poster hash: fa70a...4c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, TS her!

Takker for svar :)

Må bare få understreke at dette ikke er noe jeg gjør til vanlig, men at denne gutten var så skjønn at jeg bare måtte spørre. Er vel strengt tatt ikke noe felleshull, men er veldig åpen rundt dette med sex, og sier og gjør stort sett det jeg vil uten å såre andre eller lyve :) Rimelig selektiv er jeg også, tenk :)

Personlig kunne jeg godt tenkt meg å bli sammen med en gutt jeg hadde møtt på denne måten, om det hadde vist seg at gutten var min type ellers også! :)



Anonymous poster hash: a64f8...2c4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...

Da tror jeg dere er enige. De fleste menn vil ikke ha forhold med et lurvete felleshøl.

Anonymous poster hash: 06b43...0af

Prediction:

Du kommer til å ende opp med en dame du anser som ordentlig og bra, og er tilfreds med at hennes første og eneste sexpartner er hennes første kjærlighet som hun var sammen med i 4 år.

Etter 1-2 år kommer du til å begynne å bli alvorlig sexuelt frustrert og lure på om du skulle valgt en av disse "lurvete felleshølene" likevel, som faktisk eier sexualdrifter.

PS: De fleste kvinner vil ikke være sammen med en mann som omtaler kvinner som lurvete felleshøl.

Anonymous poster hash: acac7...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prediction:

Du kommer til å ende opp med en dame du anser som ordentlig og bra, og er tilfreds med at hennes første og eneste sexpartner er hennes første kjærlighet som hun var sammen med i 4 år.

Etter 1-2 år kommer du til å begynne å bli alvorlig sexuelt frustrert og lure på om du skulle valgt en av disse "lurvete felleshølene" likevel, som faktisk eier sexualdrifter.

PS: De fleste kvinner vil ikke være sammen med en mann som omtaler kvinner som lurvete felleshøl.

Anonymous poster hash: acac7...9f5

Nettopp, du har rett. For man trenger ikke "være full av kjønnssykdommer" heller selv om man har hatt mange seksualpartnere.

Og selv om man har hatt mange seksualpartnere betyr det heller kanskje ikke at man er så "god i sengen" eller "erfaren" faktisk, men det betyr i hvertfall at man har sexlyst selv om man ikke er i et fast forhold (er det noe galt?). Og man får jo gjerne prøvd ut litt av hvert i forhold til å være med en og samme person lenge, da man kanskje kan komme inn i "rutiner" (ikke nødvendigvis selvsagt, men).

Anonymous poster hash: 1f19c...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner ingen menn som er så direkte. Det finnes da grenser. For meg fremstår du som svært løs ts, og skjønner godt de mennene som har svart her at de ikke ville sett på en slik jente som noe kjærestemateriale. Jeg ville tenkt akkurat det samme om en mann, at han var en ekkel rundbrenner, hvis han hadde stukket hodet ut av vinduet og begynt å småprate med meg, for så å spørre om jeg vil komme inn for å knulle, 2 minutter etterpå.

Æsj.

Haha, æsj? Får da være måte på.

TS møtte noen hun likte godt, og de ville begge to har sex. Hun fremstår som "svært løs" sier du? Vel, du fremstår som svært fordømmende og jeg ville foretrukket ts. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, æsj? Får da være måte på.

TS møtte noen hun likte godt, og de ville begge to har sex. Hun fremstår som "svært løs" sier du? Vel, du fremstår som svært fordømmende og jeg ville foretrukket ts. :)

...Hun møtte noen hun likte godt? Ærlig talt, greit at du synes det er greit, men ikke lat som dette er noe det ikke er. Man lærer ikke å kjenne noen etter to minutter. 120 sekunder. TS stakk hodet ut av vinduet sitt å pratet med en fremmed mann på gata som tilfeldigvis gikk forbi, i to minutter, før hun tilbydde mannen og komme inn for å pule. At du ville foretrukket ts over meg som er så "fordømmende" gjør meg ingen verdens ting, du mislykket dessverre hva enn du ville oppnå med den siste kommentaren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...