Gå til innhold

Du vet du har en bitterpikk i tråden din når...


Singha

Anbefalte innlegg

ja for det fins de feminister som er for like rettigheter til BEGGE kjønn, men som likevel, fordi de kaller seg feminist, blir anklaget for å være mannehatere og traktorlesber og ottarmedlemmer.

én som har forstått det, i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker hvordan du gapskrater over noe ganske relevant, noe som demonstrerer eksakt hvor korrekt jeg har når jeg sier dere ikke har de egenskapene eller den forståelsen som kreves for å opprettholde og vedlikeholde et velfungerende samfunn med infrastruktur. Er ikke fysikken din i stand til å mestre de mest primitive overlevelsesmetodene vi har benyttet oss av så er du heller ikke i stand til å benytte deg av dagens. Hus, maskiner, fiskeri, teknologi kommer ikke magisk opp av seg selv skjønner du. Hvem skal stå på fiskeskøyta å sanke inn mat til befolkningen? Hvem skal bygge hus når man ikke er i stand til å benytte seg av redskapene som trengs for å bygge dem. Alt du ser er et resultat av en fysisk evne og slit over tid som kvinner rett og slett ikke besitter.

Noen må utvikle kruttet før dere kan le av å jakte med spyd vet du. Om menn forlater denne verden i morgen så sitter ikke kvinneandelen på nok kunnskap til å drive samfunnet alene. Kvinner kan kanskje lære av menn, men de kan ikke skape og utvikle selv. Du sliter jo blant annet med å forstå det enkle faktum at du faktisk må jakte med steinspyd og lære deg og sanke nok mat på den måten før du kan starte med avling av maten din.

Alina påstår at menn har holdt kvinner utenfor. Nei, menn har vært de eneste kapable til å utvikle dette samfunnet, og var også de eneste kapable til å gjøre hverdagen så enkel at kvinner også kan bidra i den som arbeidskraft. Tenk litt på det før du skratter videre og gjør deg selv til latter.

Anonymous poster hash: e53ab...0f6

Det er faktisk bare en i denne tråden som gjør seg selv til latter. Og han er ganske flink til det! ;D

(Det er deg)

Anonymous poster hash: 945de...64b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du forstått det da? nå mener jeg andre veien..

Jeg sporer av litt mye, men det er jo en fjasetråd; hva mener du med andre veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk bare en i denne tråden som gjør seg selv til latter. Og han er ganske flink til det! ;D

(Det er deg)

Anonymous poster hash: 945de...64b

De menn som blir latterliggjort av kvinner trenger heldigvis ikke bekymre seg for å bli falsk anklaget for voldtekt eller påprakket en unge, så det gjør meg intet.

Anonymous poster hash: e53ab...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg sporer av litt mye, men det er jo en fjasetråd; hva mener du med andre veien?

om du mener at menn skal ha flere rettigheter enn damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om du mener at menn skal ha flere rettigheter enn damer?

Nei, jeg mener at alle kjønn skal ha like rettigheter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener at alle kjønn skal ha like rettigheter.

Da er du i følge definisjonen på feminist en feminist. Jeg er også i følge definisjonen en feminist. Det er veldig mange som er feminister som ikke vet om det selv.

Anonymous poster hash: f1dc3...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i følge definisjonen på feminist en feminist. Jeg er også i følge definisjonen en feminist. Det er veldig mange som er feminister som ikke vet om det selv.

Anonymous poster hash: f1dc3...978

Noen feminister ville kalt meg feminist, noen anti-feminister ville kalt meg feminist. Noen andre feminister og anti-feminister ville kanskje ikke kalt meg feminist.

Jeg har ikke noe i mot å kalle meg selv feminist, men hvis det er «feil» tråd så er det visst det samme som å si at man er nazisympatisør eller selvhater siden jeg er mann.

Endret av Botch
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vi menn som har ødelagt ting for svarte! Det er ressursmangel og lite solidaritet som ødelegger, noe hele befolkning og dets behov er skyld i. Flertallet av stemmerne i utviklede land er kvinner, så når USA starter kriger mot svakere nasjoner og regimer er det like mange kvinner som står bak det valget som menn, og stort sett flere også. Dere er minst like skyldige i elendighet som menn, dere er bare for feige/late til å fysisk bidra, dere er bare med og bestemmer.

Anonymous poster hash: e5bec...f62

hvilket parti skal en stemme på om en bor i usa og ikke ønsker krig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Mannen min har bedratt meg!

Bitterpikk1: Ikke rart det så kjip du er.

Bitterpikk2: Kvinner er også utro, faktisk er de enda jævligere enn menn på det der, jeg har blitt bedratt av alle kvinner jeg har vært sammen med, og mora mi er en heks :(

Bitterpikk3: Hvorfor skal dere kneble menns seksualitet?

Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen.

Trådstarter: Jeg er så lei av å bli trakassert og plystret på og kladdet på.

Bitterpikk1: Det er fordi du ser ut som en hore

Bitterpikk2: Skulle ønske jeg ble kladdet på, men kvinner flest er jo frigide :(

Bitterpikk3: Sexrelasjonsmarkedet er sånn at 50% av menn må prøve seg på 90% av damer, men 80% av disse damene tror de er i topp 5% og blir derfor fornærmet når de blir tafset på, når de egentlig burde bli beæret fordi de i realiteten er for stygge til å fortjene trakassering.

Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen.

Trådstarter: Jeg er litt interessert i en mann, men synes ikke han er så attraktiv :/

Bitterpikk1: Du er feit og ekkel.

Bitterpikk2: Dere kvinner er så grusomme og tomme mennesker, jeg tror jeg går og henger meg i et tre.

Bitterpikk3: KLASSISK prinsessesyndrom!

Bitterpikk4: Det er på grunn av feminismen.

Anonymous poster hash: fe355...044

Woah! DETTE er bitterpikk på sitt beste/verste!

Sleng inn noen bitre strofer om den rødgrønne regjeringa (uten at Erna eller Siv kan gjøre en bedre jobb for alle vet jo at KJÆRRNGER ikke er god for noe annet enn å styre kjøkkenet) , så er vi helt på plass.

Endret av Alice123
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg vet i Bitterpikk-situasjoner, er når en eller annen dustedame ALLTID skal kommentere og forsvare seg selv om hele tråden vet at det er lot case for tre skillsmisser siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,det er jo det jeg sier. Idiotisk at ola dunk tar kred for hva Edison eller Einstein har gjort, kun basert oå kjønnet:-))

Nei, selvfølgelig. Menn kan ikke få kred for det andre menn har gjort av bra ting. Kun det menn har gjort av dårlige ting. Det skal alle menn få skylda for...

Anonymous poster hash: 5229b...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har et fittevelde når du leser tråder som dette...

Anonymous poster hash: 5229b...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når mennene er var ute og fisket, så måtte kvinnene holde fortet hjemme. Når mannen forsvant på sjøen, så måtte enken holde ungene i live videre.. :skratte:

Enn noe så egoistisk av menna...

Anonymous poster hash: 5229b...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bitter, eller? Anonymous poster hash: c9a07...37a

Det kan se sånn ut!:fnise:

Bud: kan du ikke gå tilbake til å skrive om mitt døde barn, om du vil ta meg? Det blir liksom litt teit å skulle ødelegge andre tråder fordi du føler deg litt sår og sur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter, eller?

Anonymous poster hash: c9a07...37a

Tro meg, jeg har absolutt ingenting å være bitter for ;)

Jeg er bare drittlei denne surmulingen og latterliggjøringen av alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...