Gå til innhold

Vet ikke når jeg skal jobbe, vaktliste ikke sendt ut...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber 50% og vaktliste har blitt satt opp for en uke av gangen. Det har vert en del krøll pga at den som har ansvaret for å sette opp vaktene har permisjon og vikaren har nå sluttet. Forsøkte å ringe lederen over meg i helga men fikk ikke svar så da sendte jeg en sms med beskjed om at jeg ikke vet når jeg skal jobbe denne uka. Har ikke fått svar hverken på mobil eller Mail. Kjørte ned til jobben nå i kveld for å se om jeg kunne finne ei liste men fant bare den for forrige uke. Kommer til å gå ned i morgen og ta det opp. Hvor lenge i forveien har jeg krav på å få utdelt vaktliste når jeg har fast jobb? Dette begynner å bli ganske frustrerende å forholde seg til.

Anonymous poster hash: 7c4bd...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke kommet på jobb mandag. Dersom jeg ikke fikk vite det seinest søndag kveld. ikke faen om jeg finner meg i å få melding/mail/tlf samtale 1 time før jeg skal være på jobb. (det er noe annet i en krise situasjon ) men at vaktlistene ikke er klare før helga er latterlig. Det er det seineste laget.



Anonymous poster hash: a7dab...bc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke er tilkallingsvikar, så har du vel krav på å få vite det minst 14 dager før?



Anonymous poster hash: 42e44...3d7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Fikk sms fra assistenten ti over syv. Hun trodde jeg skulle begynne halv ti i dag men resten av uka visste heller ikke hun noe om. Er stuptrett etter å ha ligger halvvåken pga dette i hele natt så nå er jeg ikke blid og kjenner at jeg sliter med å ta på meg den profesjonelle "maska".

Anonymous poster hash: 7c4bd...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten ikke tilkallingsvikar heller... Kommer til å søke på en annen jobb i morgen.

Anonymous poster hash: 7c4bd...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde det var 7 dager før. Og er man satt opp på en vakt og du ikke skal jobbe allikevel, og du ikke har fått beskjed innen 7 dager, -skal du ha betalt for den vakten.

De som sitter med vaktlister må forholde seg til regelverket uansett.

Bra du søker anen jobb, kom deg til ordna forhold tvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Tok det opp i morges og ble møtt med billige bortforklaringer som at en vikar hadde trukket seg i siste liten. Jeg sa at det ikke holder enn så lenge jeg må vite om jeg skal på jobb neste dag (og nåtid) eller ikke. Det falt tydeligvis ikke i god jord,- hele ansiktet viste det. Ingen beklager eller noe. Svært skuffende og jeg gikk med en klump i magen resten av dagen. Møtte tilfeldig hun som hadde jobben før meg og det viser seg at slike ting er årsaken til at hun sluttet.

Prøve å heve hodet nok til å komme meg videre i ny jobb men det er tungt. Nyutdannet så det er ikke lett å forklare hvorfor jeg velger å søke nye jobber så tidlig.

Anonymous poster hash: 7c4bd...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...