Leanne Skrevet 25. mai 2014 #701 Del Skrevet 25. mai 2014 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphorbia Skrevet 27. mai 2014 #702 Del Skrevet 27. mai 2014 En rask oppdatering her, Frøkna vår kom til verden 18:53 i går, 26 mai I en rasende fart! Nå koser vi oss på barselhotellet før vi skal hjem onsdag eller torsdag. Kan prøve å få ned fødselshistorien snart, for den var noe spesiell Men akkurat nå, litt lykkelus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. mai 2014 #703 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mai 2014 #704 Del Skrevet 27. mai 2014 Så koselig Euphorbia, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 27. mai 2014 #705 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #706 Del Skrevet 27. mai 2014 Så koselig å høre, gleder meg til fødselshistorien din Kos deg med veslefrøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 27. mai 2014 #707 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer, Euphorbia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 27. mai 2014 #708 Del Skrevet 27. mai 2014 Her kom lille jenta vår til verden 21. mai. Hun er virkelig verdens skjønneste. Vi koser oss masse ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 27. mai 2014 #709 Del Skrevet 27. mai 2014 Mye fødsler på gang her Gratulerer til alle sammen En uke til det forhåpentligvis er min tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 27. mai 2014 #710 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer til alle som har født, og lykke til til dere som snart skal føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mai 2014 #711 Del Skrevet 27. mai 2014 Grattis! 3 uker til termin her. Leeeeiiii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #712 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer så mye Pentu! Og lykke til til alle som går og venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 27. mai 2014 #713 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer, Pentu Venter spent her. 2,5 uke igjen til termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 27. mai 2014 #714 Del Skrevet 27. mai 2014 Gratulerer til de som har fått babyen alt Og lykke til med forestående fødsler til resten skal bli godt å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphorbia Skrevet 29. mai 2014 #715 Del Skrevet 29. mai 2014 Da har vi omsider kommet oss hjem, så skal se nå om jeg rekker å skrive litt mens frøkna sover mandag morgen ca kl 6, mannen drar på jobb og jeg kjenner murringer , som jeg kanskje antar er falske rier siden de ikke gjør noe særlig vondt. Står opp etter en stund og teller sekunder. Ikke noe som tilsier at det blir noe fødsel i dag, så bruker dagen til å slappe av, helt til.. Hold dere fast...Pusen vår kommer løpende inn på stua DYNKET i diesel dette var ca kl 12, og får nå totalt panikk, er jo hjemme alene med mine "falske rier" .(glemmer disse helt opp i alt stresset) for pus må vaskes, og ringer etter hjelp, dyrlege, mamma, mannen osv... kjære vene for et opplegg! Får heldigvis hjelp etter en stund, men da har jo jeg allerede stått på alle fire i dusjen over en time. Så når mannen kommer hjem ca kl 16, da kan jeg endelig slappe av (litt i allefall....) og kjenner at nå må resten av fødebagen pakkes! (den var jo selvfølgelig ikke klar, da jeg ikke hadde planlagt å føde før termin! ) Klokken blir litt over 17, og NÅ må vi dra. Skulle sikkert reist forlengst. Mamma har kommet så pus får tilsyn, jeg og mannen hopper inn i bilen nærmest i fart, og kjører virkelig det det lar seg gjøre, for når vi kommer halvveis (ca 15 min igjen til sykehuset) føler jeg nesten for å presse..... Ramler inn på føden ca kl 18, og kommer oss inn på rommet, skal så ta en urinprøve og *SPLÆSH* der går vannet og riene begynner å ta litt av, rett på senga for sjekk og jordmor sier at "Her er det full åpning, så press i vei!" 18:53 var frøkna ute, jeg rakk ikke engang å tenke på smertelindring, og klarte meg heldigvis med kun et par pyntesting. Må innrømme at jeg var rimelig sliten når det hele var over, men det var så absolutt verdt det Pus har fått behandling, men er fremdeles rimelig medtatt Mammahjertet blør for den 4 beinte babyen, men det ser ut til å gå riktig vei Frøkna er ei skikkelig sova-dukke, så nå er det kun sov-spis-bæsj. Glamorøs hverdag Når jeg forteller historien høres den så absurd og vanvittig ut at jeg tror den nesten ikke selv. Du snakker om at alt skal skje på en gang..! Men nå koser vi oss (til dere som lurer fant vi ut etterpå at pus har falt i en dunk med diesel hos naboen, så ingen slemme folk, bare et meget uheldig uhell.. :frown: Den dunken er dekket til nå! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #716 Del Skrevet 29. mai 2014 Huffe, stakkars pusen, og stakkars deg som fikk alt på en gang. Men på den annen side så virker det som om uhellet med pusen tok oppmerksomheten vekk fra vondten, og at du slik sett fikk en forholdsvis rask og grei fødsel. Godt å høre at alt gikk bra med deg, babyen og pusen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mai 2014 #717 Del Skrevet 31. mai 2014 Termin i dag, men ingenting som skjer her. Får nyte livet, varmen og stillheten i mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 2. juni 2014 #718 Del Skrevet 2. juni 2014 Da hadde babyen min kommet også Fødselen gikk veldig greit, våknet med svake rier i 8-tiden som plutselig ble mye kraftigere etter jeg gikk i dusjen rundt kl 10. Jeg var forberedt på lang fødsel, storebror brukte et døgn fra jeg begynte å kjenne vondter, men heldigvis bestemte vi oss for å dra på sykehuset ganske fort denne gangen. Jeg begynte å få svake pressrier i taxien, og 23 min etter vi var fremme på sykehuset var babyen født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #719 Del Skrevet 2. juni 2014 Oi, det gikk fort Amys! Men deilig da! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 #720 Del Skrevet 2. juni 2014 Gratulerer med babyen, Amys! Ble det gutt eller jente? Jeg har 2 uker til termin i morgen, er utrolig sliten, varm, hoven, lei... En del hodepine og kvalme, svimmelhet, merker mye vonde kynnere, nedpress, murringer og maserier... Søvnen er dårlig, vil helst bli ferdig snart. Men han kommer vel når han er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå