Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2014


LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Gjest Jørild

Har funnet fram og sortert babyklær etter størrelse og har begynt å vaske. Har fått vasket over kommoden, satt vugga på plass, funnet fram babyting som jeg har lagt klart. Nå begynner det å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er også alt klart, bortsett fra at vi mangler å flytte babysenga inn på rommet vårt. Og evt småinnkjøp som vi fint kan gjøre etter at Mini har kommet ut.

Har riktignok 12 dager igjen til termin, men skal innrømme at jeg er utålmodig alt nå... Er klar for å få ut mini og begynne på neste kapittel.

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting :) Våknet kl 06.00 for jeg måtte så innmari tisse, men når jeg reiser meg opp av senga så går vannet. :O Har vært på sykehuset for kontroll, og de sa at jeg kunne bli der om jeg ville, men jeg har ingen planer om å være der mer enn nødvendig, så vi dro hjem igjen for å vente på at veene skal ta seg opp. Og jeg kjenner dem nå ja, AU!!! I tillegg er det ekkelt å lekke fostervann hele tiden. Men det betyr bare at nå er det ikke lenge igjen iallefall, om ingenting skjer i kveld/natt, så blir jeg satt i gang i morgen tidlig (og det vil jeg ikke!), så håper at det skjer noe snart.

Uansett så blir det baby i løpet av helga ifølge jordmoren, og jeg slipper å gå gravid til neste år :P Juhuuu! Og så får vi vite hvorvidt det er gutt eller jente også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!! Masse lykke til Lempikas!! :)

Nå merker jeg at det nærmer seg med stormskritt her etterhvert også, 4 uker til termin i går, og begynner å tenke på om det er noe jeg ikke har tenkt på, noe jeg trenger, (har ikke gjort så store forberedelser ennå egentlig) , hva burde jeg hatt som jeg sikkert har glemt, osv.. kjære vene det begynner å gå opp for meg at det snart kommer en liten baby :bond::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppdatering for å si at mini ble født 23.30 den 2.mai.

Og overraskelsen var en liten gutt. Så magenfølelsen stemte den. Oppdaterer med fødselshistorien min senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...