Gå til innhold

The Voice - 2013


Ike

Anbefalte innlegg

er hun siste blind på det ene øyet?

Anonymous poster hash: be63e...f91

Hun hadde vel 30% syn, eller så var hun 30% blind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk at jeg gikk glipp av hun siste da. Med alt det pratet mellom sangene satt jeg å så på youtube i stedne jeg. Glemte å se på siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg likte helt klart hun siste best :) Utrolig fin stemme.

Nesten ingen velger Tommy. Lurer på hvorfor. :klo:

Lene er så...ja hva kan man si? Liker henne ikke. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Hun bare irriterer meg :P

Endret av Linda sofie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen velger Tommy. Lurer på hvorfor. :klo:

Fordi ingen vet hvem han er. De har aldri hørt om ham—som meg.

Uansett er dette latterlig, det virker som om opplegget her er å finne ut hvem disse "talentene" synes er best av de fire dommerne.

Anonymous poster hash: 8f5b9...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ingen vet hvem han er. De har aldri hørt om ham—som meg.

Anonymous poster hash: 8f5b9...157

Nå leste jeg wikipedia-artikkelen om ham. Fremdeles aldri hørt om. Av de "artistene" han har i sin stall var det ikke mye krem, akkurat.

Anonymous poster hash: 8f5b9...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er rart folk ikke har hørt om han?

Eller så er det kanskje bare fordi jeg er vokst opp i "hiphop" miljø..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppsummering for kvelden:

Lene er bare så overfylt av sitt eget ego og den siste var best.

:natti:

Blir spennende å se hvem som kommer neste fredag. :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte helt klart hun siste best :) Utrolig fin stemme.

Nesten ingen velger Tommy. Lurer på hvorfor. :klo:

Lene er så...ja hva kan man si? Liker henne ikke. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Hun bare irriterer meg :P

Sveisen hennes irriterer meg, den grusomme hvite skillen.. I tillegg til stemmen :)

Anonymous poster hash: c771f...dda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde vel 30% syn, eller så var hun 30% blind?

Hun hadde 30 % syn. Fantastisk herlig å se ydmyke, talentfulle, superflinke folk som absolutt ikke er høy på seg selv og med et så forsiktig vesen!! Og så fiiiiin stemme *tårer i øya* (ser opptredenen på nettet nå)..

Folk velger ikke Tommy fordi han ikke er så profilert- han er produsent, de andre er artister som vi ser i media hele tiden. Derfor virker det vel safere å velge noen man "kjenner til". Av disse tror jeg at jeg hadde valgt Sondre, han er hyggelig og flink og virker jordnær. Lene er too much stash og lite innhold- kanskje? Espen er jo en kul og kjekk fyr da, som sikkert er flink også. Men sondre har den ydmykheten som folk som meg og hun Frida- liker ;)

Anonymous poster hash: 69694...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om man er opptatt av musikk på det nivået at man ønsker å leve av det, så vet man hvem Tommy Tee er. Han er jo en legende innen hip hop, og kanskje derfor endel velger han bort fordi man mener han er for smal. Da er det bedre for mange med Espen Lind som er god på mainstream pop, eller Sondre Lerche om man er litt mer spesiell eller ønsker å bruke hans kontakter i USA. Hvorfor man skulle velge Aqua-Lene kan jeg ikke skjønne? Med mindre man ønsker tips om autotune-pop og dårlig styling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om man er opptatt av musikk på det nivået at man ønsker å leve av det, så vet man hvem Tommy Tee er. Han er jo en legende innen hip hop, og kanskje derfor endel velger han bort fordi man mener han er for smal. Da er det bedre for mange med Espen Lind som er god på mainstream pop, eller Sondre Lerche om man er litt mer spesiell eller ønsker å bruke hans kontakter i USA. Hvorfor man skulle velge Aqua-Lene kan jeg ikke skjønne? Med mindre man ønsker tips om autotune-pop og dårlig styling.

Enig med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen lind er jo en hit maskin. Har skrevet sanger for beyonce (irreplaceable), train (hey Soul sister) og fler. Tror jeg ville valgt han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sansen for Lene Nystrøm sånn som hun framstår som dommer, men hun har vært dommer i danske "The Voice" - har vel vel vunnet der tror jeg. Så hun har vel noe erfaring å bidra med derfra, hvertfall for å vinne konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sansen for Lene Nystrøm sånn som hun framstår som dommer, men hun har vært dommer i danske "The Voice" - har vel vel vunnet der tror jeg. Så hun har vel noe erfaring å bidra med derfra, hvertfall for å vinne konkurransen.

Trist med disse fordommene mot Lene Nystrøm. Hun er naturligvis mye dyktigere enn de fleste tror.

Anonymous poster hash: 8f5b9...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med disse fordommene mot Lene Nystrøm. Hun er naturligvis mye dyktigere enn de fleste tror.

Anonymous poster hash: 8f5b9...157

Enig. Hadde det vært en sliten rocker som hadde oppført seg litt utenfor den trange, norske normalen hadde folk syns det var kult, men popstjerner...? Nei de får værsågod oppføre seg som alle oss andre!

Hun er jo ikke frekk eller slem, bare litt sær og energisk. Synes det er bra jeg, at noen tør være seg selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg synes ikke det ser ut som hun er seg selv. Jeg synes det ser påtatt ut. Og jeg synes generelt at den typen oppførsel hun viser er ganske slitsom å forholde meg til.

Men der er vi alle forskjellig.

Og det er ikke en fordom å ikke like oppførselen til andre, er det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jeg er den eneste her som har sansen for Lene? Jeg synes hun er dødskul og virker som en skikkelig bra mentor, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...