Gå til innhold

Menn: Hvor lenge kan dere gå uten utløsning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan dere gå uten sex eller onanering, og hva skjer dersom dere går lenge? Spermen må jo ut på et eller annet vis... :P

Anonymous poster hash: 174c6...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge kan dere gå uten sex eller onanering, og hva skjer dersom dere går lenge? Spermen må jo ut på et eller annet vis... :P

Anonymous poster hash: 174c6...a82

Maks to uker. Da kommer den ut av seg selv.

Hilsen mann på 28.

Anonymous poster hash: 5514d...e35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt max 3 dager.

Hilsen mann 25 (med litt for høy lobido).



Anonymous poster hash: ea473...9ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt max 3 dager.

Hilsen mann 25 (med litt for høy lobido).

Anonymous poster hash: ea473...9ba

Jeg tror ikke du er aleine om det og tror ikke nødvendigens du har for høy libido heller.

Jeg har aldri gått så lenge som i to uker uten sex, før jeg kom uansett i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Bare lurer fordi mannen min fint kan gå en måned, og jeg lurer ærlig talt på om det er noe galt med han... Han er 29 år.

TS



Anonymous poster hash: 174c6...a82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man slutter å onanere, så vil produksjonen tilpasse seg etter en stund. Libidoen kan reguleres.

Men normalen ligger vel på et par-tre dager før man begynner å kjenne at det presser. Personlig klarer jeg fysisk å holde ut så lenge jeg vil tror jeg (aldri prøvd mer enn ei uke), men jeg får blue balls allerede etter 1-2 dager. Jeg er i midten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Bare lurer fordi mannen min fint kan gå en måned, og jeg lurer ærlig talt på om det er noe galt med han... Han er 29 år.

TS

Anonymous poster hash: 174c6...a82

Kanskje han trenger briller? :-)

Utenfor normen er han ihvertfall. Jeg kan vel gå litt over en uke ca. Men det er veldig avhengig av hva jeg eksponeres for, kan fort bli til to dager en het sommer.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er aleine om det og tror ikke nødvendigens du har for høy libido heller.

Jeg har aldri gått så lenge som i to uker uten sex, før jeg kom uansett i søvne.

Første gang for meg var jeg vel 12 år. Siden den gang er det lengste jeg har gått uten 3 dager(tror jeg). Selv etter 2 dager blir oppførselen min påvirket av det. Men med 2 uker uten sex, da snakker du om sex som i onanering? Eller sex med andre?

Jeg foretrekker sex 2-3 ganger daglig. Det er nok for mye for de fleste jenter.

Anonymous poster hash: ea473...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for meg var jeg vel 12 år. Siden den gang er det lengste jeg har gått uten 3 dager(tror jeg). Selv etter 2 dager blir oppførselen min påvirket av det. Men med 2 uker uten sex, da snakker du om sex som i onanering? Eller sex med andre?

Jeg foretrekker sex 2-3 ganger daglig. Det er nok for mye for de fleste jenter.

Anonymous poster hash: ea473...9ba

Sex 2-3 ganger daglig er nok ikke bare for mye for de fleste jenter. I alle fall ikke når du snakker gjennomsnitt. Rekorden er sex 12 ganger på 1 døgn, men jeg foretrekker et gjennomsnitt på rundt 1 gang per dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca. tre-fire dager på meg, etter det kommer jeg i søvne. Jeg er en kvinne på 33 år btw.



Anonymous poster hash: a9804...83a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca. tre-fire dager på meg, etter det kommer jeg i søvne. Jeg er en kvinne på 33 år btw.

Anonymous poster hash: a9804...83a

hvorfor skriver du her da?

Anonymous poster hash: cac78...c12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Circus Maximus to uker. Da løser det seg som regel med en "romantisk" og fuktig drøm om en random kjendis dame. En av grunnene til at jeg ikke leker med snoppen faktisk :D

Om det ikke er noe som har gjord meg veldig tent i tidsperioden da, får da blir det vondt lenge før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige rekord etter at jeg begynte å lette på trykket på daglig basis, er 13 dager. Da var det frem med dopapir og stygge tanker. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for meg var jeg vel 12 år. Siden den gang er det lengste jeg har gått uten 3 dager(tror jeg). Selv etter 2 dager blir oppførselen min påvirket av det. Men med 2 uker uten sex, da snakker du om sex som i onanering? Eller sex med andre?

Jeg foretrekker sex 2-3 ganger daglig. Det er nok for mye for de fleste jenter.

Anonymous poster hash: ea473...9ba

Nja, jeg veit ikke om oppførselen min blir påvirka av det. Men jeg blir iallefall "sprutetrengt" av mangel på et bedre ord.

Jeg har aldri gått lengre enn en ukes tid uten å få en ufrivillig utløsning av sæden. Og da snakker jeg om både sex med damer og onani. Men jeg takler ikke å vente så lenge til vanlig, før jeg tar fram fru Høyre.

Eller, det var én gang jeg bodde sånn at jeg ikke hadde noen muligheter for privatliv og siden jeg er en sjenert person.. Vel etter åtte dager gikk det faktisk ufrivillig i buksene.

Men før det så hadde jeg faktisk problemer med å gå ned trappa til frokosten i to dager.

To uker hadde aldri gått for min del, for den ene gangen ble det sinnsykt vondt.

(Noe jeg forøvrigens aldri har lyst til å oppleve en gang til. Så etter det ble jeg vaksinert mot prøve å fortrenge et behov om å sprute.)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg var i militæret holdt jeg meg nesten 4 uker. Skal sies det var godt å komme hjem da :wink:



Anonymous poster hash: 29b2d...9ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om jeg går inn for det kan jeg nok holde meg så lenge jeg vil. Men noe kommer naturlig nok ut av seg selv f.eks. om natta.

Og så gjør det jo jævlig vondt når man først skal tømme seg etterpå da.



Anonymous poster hash: f23b6...f98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På backpacking gikk jeg i nesten 2 uker uten å lette trykket. Til slutt måtte jeg rett å slett finne meg en random dass på en cafe i Paris for å "lette trykket".

Det var bokstavlig talt VONDT å gå rundt noe mer. Nesten som om jeg hadde fått ett spark i ballene som varte dagen lang



Anonymous poster hash: e7138...37e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...