Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Tror Kim føler seg litt for "viktig" til å være med på showet. Hun er jo fru West nå. Har vært på forsiden av Vogue og henger med kjente designere.



Anonymous poster hash: 5bed9...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at Kim har blitt utrolig irriterende. Gjør ikke annet enn å ta selfies. Begynte å gråte da de var i Thailand og Bruce tok de med på den greien (huser ikke navn, folk som har sett vet hva jeg mener), og skylder på at hun er mor og må tenke nøye gjennom valgene sine på grunn av datteren....

Anonymous poster hash: dd435...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til kommentarene mot Khloe da hun ville hjem. Det var frekt og usmakelig. Likte henne før. Synd hun har blitt sånn!

Anonymous poster hash: dd435...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Kim har blitt utrolig irriterende. Gjør ikke annet enn å ta selfies. Begynte å gråte da de var i Thailand og Bruce tok de med på den greien (huser ikke navn, folk som har sett vet hva jeg mener), og skylder på at hun er mor og må tenke nøye gjennom valgene sine på grunn av datteren....

Anonymous poster hash: dd435...d6b

Oops... Det er vel for sent?

Anonymous poster hash: 5bed9...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops... Det er vel for sent?

Anonymous poster hash: 5bed9...3cc

Haha, sant! Hun sa det som om hun skulle dø av aktiviteten og da hadde det gått utover North. Det var en helt ufarlig aktivitet med sikkerhetsutstyr..

Anonymous poster hash: dd435...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja, den grininga i treet - snakk om tough love! Herregud den dama ass... Går rundt og leser om seg selv i Vouge hele dagen. Jeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Tror Kim føler seg litt for "viktig" til å være med på showet. Hun er jo fru West nå. Har vært på forsiden av Vogue og henger med kjente designere.

Anonymous poster hash: 5bed9...3cc

Ja, du sier noe der. Lurer så sykt på hva slags operasjoner hun har tatt opp igjennom tidene, for det kan ikke være få heller. Uansett så må hun ha hatt en dyktig kirurg for det ser jo veldig naturlig og flott ut (i forhold til alle kjendisene med misslykkede operasjoner).

1.jpg

kim-kardashian-face-looks-totally-differ

Er liksom noe anerledes med både nesen og øynene?

Endret av Lady.In.Heels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint hvis hun hadde stoppet på bilde nr. 2.

Men hun har gått enda lenger. Synes hun har blitt utrolig stiv og uttrykksløs i ansiktet. Leppene er for store (til og med skjeve. Se bilder av hun og Valentino for litt siden), kinnene er åpenbart sprøytet. Botox.

Hun har ødelagt ansiktet sitt.



Anonymous poster hash: 5bed9...3cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Det hadde vært fint hvis hun hadde stoppet på bilde nr. 2.

Men hun har gått enda lenger. Synes hun har blitt utrolig stiv og uttrykksløs i ansiktet. Leppene er for store (til og med skjeve. Se bilder av hun og Valentino for litt siden), kinnene er åpenbart sprøytet. Botox.

Hun har ødelagt ansiktet sitt.

Anonymous poster hash: 5bed9...3cc

Jeg så en serie en gang om kjendiskirurger, og da var det mange leger som sa kjendiser ofte la fettinjeksjoner og proteser i kinnene for å få markerte og flotte kinnben. Den rumpa der er i vært fall tuklet med. Hvorfor lyve om plastikk operasjoner når alle kan se det? Lurer på om hun benektet det til eksene sine også? For Kris Humhfrey har jo ikke kommet ut å sagt noe om det. Er liksom ingen som har sladret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en serie en gang om kjendiskirurger, og da var det mange leger som sa kjendiser ofte la fettinjeksjoner og proteser i kinnene for å få markerte og flotte kinnben. Den rumpa der er i vært fall tuklet med. Hvorfor lyve om plastikk operasjoner når alle kan se det? Lurer på om hun benektet det til eksene sine også? For Kris Humhfrey har jo ikke kommet ut å sagt noe om det. Er liksom ingen som har sladret.

Ja, definitivt. Men resten av ansiktet hennes også er garantert ordnet på også. Jeg tror hun har gjort nesen enda smalere. Og hun som var så pen..

Anonymous poster hash: 5bed9...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurerpå hva som feiler Rob, og hvorfor han ikke får profesjonel hjelp hvis det er snakk om depresjon.

Og om Lamar sliter også med noe psykisk. Er dumt at vi ikke får vite mer, når man blir sittende igjen med et bilde av håpløse mennesker, men så sliter de og trenger egentlig hjelp.



Anonymous poster hash: 16c99...5be
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De "tror" jo ikke på psykologi.....

Anonymous poster hash: 6c96e...38b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Det er nok mye vi ikke får se, så jeg regner med Robert får hjelp av psykolog og diverse også. Kan godt være at det ikke hjelper han så godt foreløpig. Det tar jo tid å få bukt med en dyp depresjon.

Ny episode igjen ja!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler jeg snart får epilepsi av å se på dette! klippene går superraskt og det er så mye nærbilder at det nesten blir klaustrofobisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pink.Pearls

Når går dette?

Anonymous poster hash: 33ee8...a38

Det har ikke kommet på TV i Norge enda. Vi laster det ned, eller ser online :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som har link til den sise episoden? Den er ikke lagt ut?

Kommer ikke ny før nå til mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...