Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:roll: ^^

Ab forrige side: ja, det er merkelig at hun skjuler magen. Synes ikke du?

Mod: dette er ikke spekulasjoner!

Anonymous poster hash: 2d607...8e8

• Liker 5
Skrevet (endret)

:roll: ^^

Ab forrige side: ja, det er merkelig at hun skjuler magen. Synes ikke du?

Mod: dette er ikke spekulasjoner!

Anonymous poster hash: 2d607...8e8

Jeg får ikke følelsen av at hun skjuler magen fordi hun er flau. Nå har jeg aldri vært gravid selv men jeg kan se for meg at det er deiligere å gå med litt løse klær når magen kommer enn å gå med stramme klær. Og synes å huske at hun ble lei av fokuset på hvor liten gravidmagen hennes er i forhold til hvor langt hun er på vei så derfor er hun kanskje ikke så keen på å vise den frem? Hvorfor MÅ man vise frem magen når man er gravid ellers så er man ikke stolt?

Endret av Salmonella
Skrevet

Se, de spiser wraps og pizza....Godt å se at de ikke er så strenge med seg selv

Anonymous poster hash: 95d1e...e18
Skrevet

Se, de spiser wraps og pizza....Godt å se at de ikke er så strenge med seg selv

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Fotballfrue says:

August 27, 2013 at 23:02

Jeg spiste bare fyllet, men kunne sikkert fint spist en lefse også, det hadde ikke gjort noe for helheten, men det gir meg ingenting, så da lar jeg heller være :)

Klemmer :)

Reply

• Liker 6
Skrevet

Noe så nevrotisk. "Gir meg ingenting". Men ungen i magen har sikkert kjempelyst på sukrin og andre søtningsmidler.. Pluss et par bøtter kaffe.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

FF holder seg til 1-2 kopper kaffe om dagen, noe som også er anbefalt maksgrense for gravide å drikke. Personlig så ville jeg selv også ha kuttet ut wrapsen og bare spist fyllet, av den enkle grunn at magen min reagerer på hvitt hvetemel. Dette har også FF fortalt gjentatte ganger at hun gjør, f.eks hvis hun spiser hveteboller så blir hun liggende med magekramper og smerter.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

• Liker 2
Skrevet

Noe så nevrotisk. "Gir meg ingenting". Men ungen i magen har sikkert kjempelyst på sukrin og andre søtningsmidler.. Pluss et par bøtter kaffe.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Jeg hadde også droppet wrappen, da jeg får vondt i magen av hvetemel.

Fyllet med salaten så digg ut.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, hets og avsporing.

Niennas, mod.

Skrevet (endret)

Samboeren min spiser heller ikke lefsene (om de ikke er sprø, da), og han liker best å spise fyllet av pizzaen. Han synes heller ikke det gir ham noe, men da er han vel helt på trynet?

Eller er det fordi Frua ellers spiser sunt og ikke spiser mer enn hun trenger det reageres sånn på? Sånn at når hun koser seg med å spise det hun liker best, og driter i å spise det som ikke gir henne noe (slik at hun kan spise mer av det hun liker best) som er problemet?

Tenk at hun bare spiser det hun har glede av. Og hun får sikkert i seg det hun trenger, også. Ellers hadde hun ikke klart å trene såpass som det hun gjør, uten å til sist kollapse. Men man må altså spise for mye, og fråtse i drittmat og snop med jevne mellomrom, ellers har man det ikke bra med seg selv?

Jeg skjønner ikke behovet for å plukke alt ved henne fra hverandre for å kritisere henne, uten å se på helheten.

Jeg har ikke sansen for dama, men har tittet innom bloggen hennes nå og da, for å se hva som er nytt på "fryktelighets-fronten". Og jeg skjønner ikke oppstyret. Bildene hennes er pene og lite prangende, de er litt "reklamete" (om det ikke var et ord, er det det nå =P), men ellers ikke noe å henge seg opp i. Hvis man ikke velger å gå over dem med lupe, for å ha noe å klage på, da. Men jeg har mer spennende ting å ta meg til. Jeg kan for eksempel se gresset gro. Eller maling tørke. Det er i alle fall mer interessant enn å bry seg med hvorfor bildene hennes ser ut som de gjør. Og hvorfor hun velger å redigere dem slik hun gjør. Det er til og med mer interessant enn om hun nekter for å redigere dem.

Dama trener. Fytti katta, for ei kjerring, hun trener mer enn jeg i det hele tatt liker å tenke på! Men jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke trene mer. Jeg får ikke dårlig samvittighet for å ikke trene like mye som henne, da hadde jeg sannsynligvis møtt min skaper etter ti minutter. Men fordi jeg ikke trener mer enn jeg gjør. Fordi jeg kan trene mer, og jeg bør trene mer. Jeg bare gidder ikke. Og dét får jeg dårlig samvittighet for. Med god grunn.

Jeg fordrar ikke trening, hun elsker det åpenbart. Men gud forby at hun forteller noen om at trening er en av de tingene som gir henne glede. Syk, er hun. SYK!

Og glede finner hun åpenbart i dette med å gjøre lyserosa ting. Som å dekorere huset på en noenlunde sammenhengende måte. At sammenhengen er hvit og pen og pyntelig, er ubegripelig for meg, som lever i et hjem der sammenhengen er "rot". For jeg gidder ikke en gang å rydde leker (om det ikke betyr at jeg kan slippe trening den dagen =P). Og stilsans er jeg ikke i nærheten av å ha. Annet enn at det godt kan være mørkt.

Jeg klarer å holde noenlunde liv i potteplantene mine, da, det skal jeg ha.

Og så er det dette med den berømte magen hennes. Jeg tar det ikke så veldig personlig at hennes mage er mindre enn min noensinne har vært, gravid eller ikke. Jeg skjønner godt hun er glad for å ikke ha gått mer opp i vekt enn hun behøver, jeg har selv vært der. Jeg har også engang vært fornøyd med å ha en søt liten baby-kul, som ikke stakk seg frem mer enn "nødvendig". Ikke fordi jeg var flau, men fordi jeg ikke hadde lyst å bli kjempediger. Noe som var en av de største frustrasjonene mine med den siste. Jeg ble KJEMPEdiger. Og følte meg helt hval. Og det hadde ingen ting med Frua å gjøre. Jeg var ikke flau over magen jeg hadde, selv om jeg ønsket den var mindre. Like lite som det å være glad for at magen er liten, ikke betyr at man helst så at den var mindre. Hun er sikkert kjempeglad for å ha den magen hun har. Ikke på grunn av størrelsen, men fordi den lille babyen deres er inni der.

Og det å følge med på vekta i svangerskapet, er faktisk ikke negativt. Man skal ikke slanke seg, men man trenger ikke gå inn for å legge på seg mest mulig, heller. En fin og jevn vektøkning, er nok det aller beste. Der man ikke øker egenvekten nevneverdig. Men gud forby at man prøver å legge vekt (pun intended) på et sunt svangerskap! Skammelig, er det. Mest fordi jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det selv. Og tenke seg til at hun trener som normalt! Det kan da umulig være sunt for ungen! Jo, for tenk, det er det. Det er langt fra skadelig å trene slik kroppen er vant til. Man skal ikke øke på, nei. Men man trenger ikke gå ned i treningsmengde dersom man ikke har problemer med å gjennomføre det. Å spise som man vanligvis gjør, og trene som man vanligvis gjør, er ikke det samme som at man slanker seg. Selv om enkelte her åpenbart mener at man spiser for to. På sett og vis gjør man vel det, men hvor mye mat mener dere et bittelite foster skal ha!?

Og fy flate, at hun har en mann som engasjerer seg. Frekt, er det. Han kan umulig være bra for henne. Stakkars, hun som har hatt spiseforstyrrelser, bør jo spise mye mer av mindre sunn mat for å vise at hun er frisk. At dama fokuserer på å ha en sunn kropp, kan kun bety at hun fortsatt har spiseforstyrrelser. Og det er mannens skyld. Jævelen.

Var det mer da? Å, jo, skrivefeil! Hun har dem. Og så hun som visstnok hadde toppkarakterer og greier.

Vet dere, det er utrolig hvor mange rare skrivefeil som kommer ut av tastaturet til selv toppkarakter-mennesker. Det er gjerne andre ting enn småfeil det legges vekt på når karakteren settes, hva vet jeg? Og er toppkarakterer utelukkende høyeste karakter, eller er "nesthøyest+" i samme sjiktet? Og det er ikke spesielt graverende feil hun gjør (om andre hadde gjort dem, mener jeg), men det at hun har skrivefeil, er jo direkte skammelig. Og flaut for henne.

Og så har hun falskt hår.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 20
Skrevet

Nå begynner jeg faktisk å forstå denne tråden. Dama er jo splitter pine gal. Jeg kommenterte engang på bloggen hennes (faktisk, for 2-3 dager siden) om hun snart hadde tenkt å kommentere den gjengen her inne som sitter å skriver om henne - men den ble aldri godkjent. Fatter henne ikke jeg altså.

Anonymous poster hash: 84495...0c5
  • Liker 10
Skrevet

Hadde vært SÅ gøy om de ble kastet ut av Jonas B med ordene "her er det ikke noe for dere å spise". Og gått etter de et stykke med en pose hvetemel......ha ha ha.

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, er jeg i alle fall rimelig sikker på at det ikke er Frua som er den splitter pine gale...

• Liker 14
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, er jeg i alle fall rimelig sikker på at det ikke er Frua som er den splitter pine gale...

Ok

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

• Liker 6
Skrevet

Hadde vært SÅ gøy om de ble kastet ut av Jonas B med ordene "her er det ikke noe for dere å spise". Og gått etter de et stykke med en pose hvetemel......ha ha ha.

Så alle vi som ikke spiser hvetemel fortjener å bli jaget ut av restauranter?

• Liker 6
Skrevet

Det er bare å gi opp... De fortsetter hetsinga uansett, fordi de føler de har rett til det av en merkelig grunn. Dette begynner faktisk å ligne mer og mer på mobbing. Jeg har vanskeligheter med å tro på at voksne mennesker kan holde på slik. Dette er en veldig usunn besettelse, og håper for deres del at dere finner mening i deres eget liv en gang fremfor å kritisere andres. Men misunnelse er kanskje vanskelig å styre. Nok et bevis på hvor onde kvi.. Jenter kan være mot hverandre. Jeg synes synd på slike mennesker, men skyr dem også som pesten.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Skrevet

Har noen vært på feks perezhilton eller tmz.com og lest i kommentarfeltet? Der mister man troen på menneskeheten. Dette er jo ingenting, ikke at jeg sier mobbing er greit. Folk kommer alltid til å snakke dritt om kjendiser, eller "kjendiser" om du vil. Folk som har selv bestemt at de vil være en del av et sånt liv, var nok forberedt på at ikke alle kommer til å forgude dem. "Herregud, frua spiser bare fyllet og ikke lefsa" "håper de hiver de ut" "MOBBING" Really? Skjerp dere

Skrevet

Har noen vært på feks perezhilton eller tmz.com og lest i kommentarfeltet? Der mister man troen på menneskeheten. Dette er jo ingenting, ikke at jeg sier mobbing er greit. Folk kommer alltid til å snakke dritt om kjendiser, eller "kjendiser" om du vil. Folk som har selv bestemt at de vil være en del av et sånt liv, var nok forberedt på at ikke alle kommer til å forgude dem. "Herregud, frua spiser bare fyllet og ikke lefsa" "håper de hiver de ut" "MOBBING" Really? Skjerp dere

Det er en enorm forskjell på å "forgude" henne og det å ta et annet menneske i forsvar som ikke har gjort dere noe personlig overhode. heldigvis er det flere og flere som gjør det her, og det er neimen ikke rart når man ser de innleggene her!

Mobbing ja, ondrettet handlinger som foregår over tid. Denne tråden er intet annet. Ja, jeg ser på det å skrive "stakkars unge" "haha, hadde vært gøy om de løp etter henne med hvetemel" "det kalles spiseforstyrrelse" som onde handlinger skrevet for å latterliggjøre, og hetse.

Og dette er bare fra EN side!

Jeg driter i om det finnes flere av samme ulla andre steder, det rettferdiggjør/uskadeliggjør ikke dette på noen som helst måte.

Desverre er det ikke alle som legger av seg slik oppførsel i ungdomstiden noe desverre andre må lide for. Om det er misunnelse, at man ikke føler at man strekker til, problemer med sitt eget liv aner jeg ikke, men noe må det være. Folk som er fornøyd og tilfreds med seg selv ser ingen poeng ved å være ekkel mot andre, om det så er fotballfrue eller noen andre.

• Liker 5
Skrevet

Å,herrejævler.

Er ikke den kona til den fotballspilleren så gårsdagens nyheter at folk har slutta å gi henne oppmerksomhet,ennå? :blink:

• Liker 1
Skrevet

Det er en enorm forskjell på å "forgude" henne og det å ta et annet menneske i forsvar som ikke har gjort dere noe personlig overhode. heldigvis er det flere og flere som gjør det her, og det er neimen ikke rart når man ser de innleggene her!

Mobbing ja, ondrettet handlinger som foregår over tid. Denne tråden er intet annet. Ja, jeg ser på det å skrive "stakkars unge" "haha, hadde vært gøy om de løp etter henne med hvetemel" "det kalles spiseforstyrrelse" som onde handlinger skrevet for å latterliggjøre, og hetse.

Og dette er bare fra EN side!

Jeg driter i om det finnes flere av samme ulla andre steder, det rettferdiggjør/uskadeliggjør ikke dette på noen som helst måte.

Desverre er det ikke alle som legger av seg slik oppførsel i ungdomstiden noe desverre andre må lide for. Om det er misunnelse, at man ikke føler at man strekker til, problemer med sitt eget liv aner jeg ikke, men noe må det være. Folk som er fornøyd og tilfreds med seg selv ser ingen poeng ved å være ekkel mot andre, om det så er fotballfrue eller noen andre.

Hvis du skal ta på deg superwoman kappen, så foreslår jeg at du beskytter de som trenger det mest. Se rundt deg om noen unger blir mobbet på skolen, om du kjenne noen foreldre som behandler barna dårlig, doner penger,få deg en fadder. Fotballfrua driter nok i både de som slenger dritt og de som beskytter å ler hele veien til banken

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...