Gjest Magdalene Skrevet 21. november 2013 #7341 Skrevet 21. november 2013 Jeg er så forfengelig at jeg tok selvbruningen og farget vipper og bryn i forkant av KSet mitt jeg. Og jeg både sminket meg og fønet håret dagen etter KS. Skikkelig deilig å ordne seg, og føle seg litt fresh, til tross for at man akkurat har blitt mamma. At man er litt forfengelig er jo ikke ensbetydende med at babyen går for lut og kaldt vann. Når jeg dusjet og ordnet meg lå baby og pappaen i sengen og sov. 3
Gjest Magdalene Skrevet 21. november 2013 #7342 Skrevet 21. november 2013 Klart at det sliter på. Det sliter veldig på øye og på roten av vippene. Kunne aldri gjort noe sånt.... Det sliter på øyet? De limer ikke vippene inne på selve øyekulen altså.. 4
Gjest Atheena Skrevet 21. november 2013 #7343 Skrevet 21. november 2013 Så da skaffet du et slik en gang i tiden og brukte det såpass mye at du kan fortelle at det ikke hjalp deg. Hvorfor kan ikke andre gjøre seg samme erfaring uten at det nå liksom blir kjempeteit? Jeg brukte det ikke så mye, skjønte fort etter å ha hatt det på meg et par ganger at det ikke ville komme til å gi effekt. Så er det en forskjell til og det er at hun er mye tynnere gravid enn jeg var og har også langt mindre mage enn hva jeg hadde. Dessuten kjøpte jeg det etter fødsel når jeg så at magen ikke ville komme til å bli flat med det første. Når det gjelder FF så tror jeg faktisk at magen hennes vil bli flat uten det beltet der, det har ingen effekt. Kan være at det gir litt støtte, men det gjør ikke at magen blir flat.
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. november 2013 #7344 Skrevet 21. november 2013 Det sliter på øyet? De limer ikke vippene inne på selve øyekulen altså.. Området rundt øyet. Øyelokk o.l 2
Gjest Magdalene Skrevet 21. november 2013 #7345 Skrevet 21. november 2013 Området rundt øyet. Øyelokk o.l Det vil jeg gjerne se dokumentasjon på. Kan se at det sliter på vippene, men st det er skadelig for øyelokket? 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7346 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor er det så "hjelpes" å bruke XS? Jeg har en BMI på 21 og bruker XS og XXS Hun sier jo at XS beltet ser for LITE ut!!! Hun mååå vektlegge at hun er så liten alltid. Jeg bruker jo selv XXS/XS og har nettopp født. Tror du misforstod meg litt. Anonymous poster hash: 670d9...1ce 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7347 Skrevet 21. november 2013 Viktig å væra fin til jordmor skal titte opp i skrævet sitt. Anonymous poster hash: 82b99...11e 2
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. november 2013 #7348 Skrevet 21. november 2013 Det vil jeg gjerne se dokumentasjon på. Kan se at det sliter på vippene, men st det er skadelig for øyelokket? Hva er øyevippene festet på da tror du? 3
Gjest Atheena Skrevet 21. november 2013 #7349 Skrevet 21. november 2013 Har du noen kilder som beviser at hun har et anstrengt forhold til mat...? Eller er det nok en gang spekulasjoner? Regner med at du ikke kjenner henne privat og kan uttale deg så mye om hennes spisevaner? En stor del av bloggen handler om man og gleden ved det. Det er skummelt å kaste ut slike påstander du gjør her kun for å sverte denne personen. Og enkelte lurer på hvorfor folk reagerer på denne tråden... Det er jo bare saklig kritikk som en blogger må tåle Jeg skriver det på bakgrunn av et samensuriet av det jeg har lest på bloggen, både i innlegg og kommentarfelt, samt at hun går på lavkarbo.
Gjest Funky Punk Skrevet 21. november 2013 #7350 Skrevet 21. november 2013 samt at hun går på lavkarbo. Hva har et normalt og sunt kosthold med saken å gjøre? 1
Gjest Atheena Skrevet 21. november 2013 #7351 Skrevet 21. november 2013 Hva har et normalt og sunt kosthold med saken å gjøre? hahaha jeg innrømmer at den var tynn :-) Uansett så er jo lavkarbo slankende. Det er jo et kosthold som gir mulighet til å spise normal mengde uten å gå opp i vekt.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7352 Skrevet 21. november 2013 Er så sunt så folk får hjerteproblemer. Anonymous poster hash: 82b99...11e 3
Gjest Funky Punk Skrevet 21. november 2013 #7353 Skrevet 21. november 2013 hahaha jeg innrømmer at den var tynn :-) Uansett så er jo lavkarbo slankende. Det er jo et kosthold som gir mulighet til å spise normal mengde uten å gå opp i vekt. Jeg vil heller si at det er et balanserende kosthold, fordi om man er undervektig så vil man gå opp i vekt 1
Gjest Magdalene Skrevet 21. november 2013 #7354 Skrevet 21. november 2013 Hva er øyevippene festet på da tror du? Om jeg skal gjette, så sitter de kanskje på kanten av det øvre øyelokket?!?
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. november 2013 #7355 Skrevet 21. november 2013 Om jeg skal gjette, så sitter de kanskje på kanten av det øvre øyelokket?!? Ja? Da har du vel svaret ditt. Det sliter på området rundt øyet derav b.l.a øyelokk. 1
juliane Skrevet 21. november 2013 #7356 Skrevet 21. november 2013 Vippe-extensions er festet på hver enkelt øyenvipp, ikke på øyenlokket. Det sliter på vippene, men that's it. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7357 Skrevet 21. november 2013 Klart at det sliter på. Det sliter veldig på øye og på roten av vippene. Kunne aldri gjort noe sånt.... Jeg har hatt sånne vipper i flere år, gikk uten en periode i vår, vippene var ikke slitt. Du mister og vokser ut vipper flere ganger i året så de blir ikke permanent ødelagte nei.....Anonymous poster hash: e2db1...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7358 Skrevet 21. november 2013 Hva er øyevippene festet på da tror du? På dine egne vipper. Hvor trodde du? På øyelokket. HahahahaAnonymous poster hash: e2db1...3e8 1
Gjest Conradine Skrevet 21. november 2013 #7359 Skrevet 21. november 2013 Jeg vil heller si at det er et balanserende kosthold, fordi om man er undervektig så vil man gå opp i vekt Det er så sant - men det er visse mennesker her som ikke ønsker å innse fakta så da må de bare få leve i troen sin - selv om alle som har satt seg litt inn i lavkarbo-kosten vet at de ikke snakker sant.
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. november 2013 #7360 Skrevet 21. november 2013 På dine egne vipper. Hvor trodde du? På øyelokket. HahahahaAnonymous poster hash: e2db1...3e8 eh..Øyevippene er festet på ØYELOKKET. Jeg blir seriøst litt sjokkert over flere av dere her inne. Tror dere at vippeextentions og vippelim ikke sliter på øynene, så fortsett bare å tro det. Men fruas vipper viser vel egentlig hvor stygge vippene blir. 2
Fremhevede innlegg