Gjest Sobril Skrevet 21. november 2013 #7321 Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg tror det er flere enn du tror som er tynne uten at de kjemper noe for å være det. Jeg tror heller ikke man kan se på meg at jeg bruker XXS. Nei, det er meget mulig. Men det er jo en kjent sak at sangere og skuespillere ofte starter karrieren som normalvektige, og etter ting har begynt å ta litt av blir de sykelig tynne. Ser på Dexter nå, og utover i sesongene er det påfallende hvor mange kilo som forsvinner på enkelte skuespillere. Som et eksempel. Endret 21. november 2013 av Sobril
Gjest avocadoen Skrevet 21. november 2013 #7322 Skrevet 21. november 2013 Nei, det er meget mulig. Men det er jo en kjent sak at feks sangere og skuespillere begynner karrieren som normale, og etter ting har begynt å ta litt av blir de sykelig tynne. Ser på Dexter nå, og utover i sesongene er det påfallende hvor mange kilo som forsvinner på enkelte skuespillere. Som et eksempel. Joda, men poenget er at man trenger faktisk ikke engang å være tynn for å bruke størrelse 32-34. Jeg har bare blitt kalt tynn en eneste gang. De andre gangene har jeg blitt kalt slank. Jeg benekter ikke at det finnes mennesker med spiseforstyrrelser, for det vet alle at det gjør, men man må bare tenke seg litt om før man sier at alle som bruker den størrelsen har spiseforstyrrelser (ikke sagt at du har gjort det, men noen i denne tråden har det) for det er absolutt ikke sant.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7323 Skrevet 21. november 2013 Nei, det er overhodet ikke galt å være tynn. Ikke tjukk heller for den sakens skyld. Det er mye jeg ikke kan noe om, men spiseforstyrrelser er mitt "fag". Da blir jeg smått snurt når noen forfekter fakta. Som å latterliggjøre artikkelen om str 0. Spiseforstyrrelsene har kommet for å bli, og øker bare i omfang. Dette har egentlig ikke direkte med fotballfrue å gjøre, så det er et par sider med innlegg her som sikkert kan fjernes. Så får jeg evt opprette en egen tråd om kroppspress Når det et sagt er fotballfrue tynn, men jeg synes ikke hun ser syk ut. Hun gjorde det på bikinibildene hun la ut i sin tid, men da har hun jo også innrømmet at hun faktisk var syk (selv om LK sa hun var "slank og veltrent"). Caroline led av spisevegring en kort periode i 2006 - før hun traff Lars Kristian. Anonymous poster hash: 4e46a...62c
Gjest Sobril Skrevet 21. november 2013 #7324 Skrevet 21. november 2013 Caroline led av spisevegring en kort periode i 2006 - før hun traff Lars Kristian.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Ok. Husker bare disse bildene og at innrømmelsen om sykdom kom like etter. Hun ser i hvert fall ikke så tynn ut nå (dvs før hun ble gravid).
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7325 Skrevet 21. november 2013 Ja ikke glemme magekrymperen da. Lurer på hva jordmødrene tenker når hun drar den på seg.... Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
Gjest Atheena Skrevet 21. november 2013 #7326 Skrevet 21. november 2013 Ah, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så "hjelpes" å bruke XS og XXS. Jeg er som jeg er jeg, og jeg kan ikke noe for at jeg er liten. Hvor høy er du? For det er temmelig relevant. Jeg brukte også xxs og xs tidligere, jeg var 173 og 48 kg. Naturlig tynn og spiste som en hest uten å klare å legge på meg. Jeg vil ikke påstå at jeg så så veldig naturlig ut. Fikk veldig mange negative kommentarer på at jeg var for tynn.
Gjest Atheena Skrevet 21. november 2013 #7327 Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg har forsåvidt hatt et belly bandit belte selv, kan ikke skryte på at det ga så mye effekt. Bullshit at det får livmoren til å trekke seg sammen, kroppen er faktisk så fantastisk at det klarer livmoren helt fint på egenhånd. Får faktisk litt tv shop feeling selv når jeg tenker på det så jeg kastet det. Burde jo ikke gjort det, kunne fint ha solgt det siden det er så mange som tydeligvis tror det har effekt ;-) Endret 21. november 2013 av Atheena
Gjest Atheena Skrevet 21. november 2013 #7328 Skrevet 21. november 2013 Joda, men poenget er at man trenger faktisk ikke engang å være tynn for å bruke størrelse 32-34. Jeg har bare blitt kalt tynn en eneste gang. De andre gangene har jeg blitt kalt slank. Jeg benekter ikke at det finnes mennesker med spiseforstyrrelser, for det vet alle at det gjør, men man må bare tenke seg litt om før man sier at alle som bruker den størrelsen har spiseforstyrrelser (ikke sagt at du har gjort det, men noen i denne tråden har det) for det er absolutt ikke sant. Jeg er enig med deg, men må si igjen at høyde har en del å si for om man ser for tynn ut i forhold til størrelse 32. Så er det jo ikke her alene bare på bakgrunn av størrelsen man sier at det kanskje ligger noe bak, det er også en høy dose av trening og et anstrengt forhold til mat med i bildet her.
Gjest Sobril Skrevet 21. november 2013 #7329 Skrevet 21. november 2013 Jeg er enig med deg, men må si igjen at høyde har en del å si for om man ser for tynn ut i forhold til størrelse 32. Så er det jo ikke her alene bare på bakgrunn av størrelsen man sier at det kanskje ligger noe bak, det er også en høy dose av trening og et anstrengt forhold til mat med i bildet her. Det er nettopp dét. Husker da jeg bodde i USA og var sur fordi jeg ikke passet i petit size 4. De fleste som handlet i petit-avdelingen var asiatere. De er ofte ikke 1.80, selv om det finnes unntak der også.
Nebel86 Skrevet 21. november 2013 #7330 Skrevet 21. november 2013 (endret) og et anstrengt forhold til mat med i bildet her. Har du noen kilder som beviser at hun har et anstrengt forhold til mat...? Eller er det nok en gang spekulasjoner? Regner med at du ikke kjenner henne privat og kan uttale deg så mye om hennes spisevaner? En stor del av bloggen handler om man og gleden ved det. Det er skummelt å kaste ut slike påstander du gjør her kun for å sverte denne personen. Og enkelte lurer på hvorfor folk reagerer på denne tråden... Det er jo bare saklig kritikk som en blogger må tåle Endret 21. november 2013 av Nebel86 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7331 Skrevet 21. november 2013 Ah, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så "hjelpes" å bruke XS og XXS. Jeg er som jeg er jeg, og jeg kan ikke noe for at jeg er liten. Poenget er vel ikke helt at det er galt å være tynn, men FFs atferd gir etter min mening sterke indikasjoner og symptomer på sp og det er jo det som er hele problemet. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7332 Skrevet 21. november 2013 Men hvem fotograferer henne???Anonymous poster hash: 68911...128
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7333 Skrevet 21. november 2013 Men hvem fotograferer henne???Anonymous poster hash: 68911...128 Mannen hennes for n'te gang. Hva tror du?? Anonymous poster hash: e8705...ae5 11
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7334 Skrevet 21. november 2013 Mulig jeg har blingset, men hvor står det at hun har fått tilsendt mage- og hoftebeltet gratis for å teste? Stod i kommentaren som ble postet her at hun hadde kjøpt det selv. Mange som har skrevet her inne at det ikke er kjøpt.Anonymous poster hash: 9ca1e...2a1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7335 Skrevet 21. november 2013 Haha! Nå er hun inne på skjønnetsalong for å få lengre vipper til hun skal føde, hun må jo føle seg fin. Stakkars naive fotballfrue som ikke skjønner at det ikke er glamourøst å ligge på føden, hun kommer til å få sjokk! Uffameg, må være hardt å være så perfeksjonist altså! Sånn, følte bare for å ødelegge gleden til veldig mange her! Anonymous poster hash: c46c4...bed 6
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. november 2013 #7336 Skrevet 21. november 2013 Sitter å leser dagens innlegg og må bare si at jeg er utrolig overasket over hvor korte og slitte hennes øyevipper er. Tydelig at sminke, påsatte vipper med lim og vippeextentions sliter på. De var virkerig stygge :/ Og brynene ser tydelig påtegnet ut. Jeg sitter å tenker over hvor "fake" egentlig alt på henne er? Jeg har kjempe lange og fyldige vipper enda lengere og fyldigere enn de hun har påsatt :O - Kanskje fordi at jeg sjelden bruker mascara men behandler de med castorolje og styrer ikke så mye med de... 12
Ellevill Skrevet 21. november 2013 #7337 Skrevet 21. november 2013 Jeg har forsåvidt hatt et belly bandit belte selv, kan ikke skryte på at det ga så mye effekt. Bullshit at det får livmoren til å trekke seg sammen, kroppen er faktisk så fantastisk at det klarer livmoren helt fint på egenhånd. Får faktisk litt tv shop feeling selv når jeg tenker på det så jeg kastet det. Burde jo ikke gjort det, kunne fint ha solgt det siden det er så mange som tydeligvis tror det har effekt ;-) Så da skaffet du et slik en gang i tiden og brukte det såpass mye at du kan fortelle at det ikke hjalp deg. Hvorfor kan ikke andre gjøre seg samme erfaring uten at det nå liksom blir kjempeteit? 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7338 Skrevet 21. november 2013 Sitter å leser dagens innlegg og må bare si at jeg er utrolig overasket over hvor korte og slitte hennes øyevipper er. Tydelig at sminke, påsatte vipper med lim og vippeextentions sliter på. De var virkerig stygge :/ Og brynene ser tydelig påtegnet ut. Jeg sitter å tenker over hvor "fake" egentlig alt på henne er? Jeg har kjempe lange og fyldige vipper enda lengere og fyldigere enn de hun har påsatt :O - Kanskje fordi at jeg sjelden bruker mascara men behandler de med castorolje og styrer ikke så mye med de... Det er faktisk ganske herlig å slippe å tenke på mascara, og det hun fikk påsatt idag vil ikke slite noe særlig i forhold til å måtte ta på mascara hver dag Tenk at du har lenger vipper enn henne.. Merkelig at folk kan være så forskjellige. Anonymous poster hash: dc3ea...576 4
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. november 2013 #7339 Skrevet 21. november 2013 Det er faktisk ganske herlig å slippe å tenke på mascara, og det hun fikk påsatt idag vil ikke slite noe særlig i forhold til å måtte ta på mascara hver dag Tenk at du har lenger vipper enn henne.. Merkelig at folk kan være så forskjellige. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Klart at det sliter på. Det sliter veldig på øye og på roten av vippene. Kunne aldri gjort noe sånt.... 3
Gjest Funky Punk Skrevet 21. november 2013 #7340 Skrevet 21. november 2013 Haha! Nå er hun inne på skjønnetsalong for å få lengre vipper til hun skal føde, hun må jo føle seg fin. Stakkars naive fotballfrue som ikke skjønner at det ikke er glamourøst å ligge på føden, hun kommer til å få sjokk! Uffameg, må være hardt å være så perfeksjonist altså! Sånn, følte bare for å ødelegge gleden til veldig mange her! Anonymous poster hash: c46c4...bed Dette er faktisk mye mer vanlig enn hva du tror
Fremhevede innlegg