Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste innlegget, hvor det er ett treningsbilde: Skal man lene seg så mye bakover? Kanskje det bare er vinkelen men:)

Endret av LilleLerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er høygravid nå, og vet at det er smart å gjøre knipeøvelser. Jeg legger ikke ut status til vennene mine på FB for det om at "Hei folkens! I dag skal jeg trene styrke, samt gjøre knipeøvelser *knis*". Ingen i min omgangskrets trenger å vite at jeg gjør det selv om det er lurt å gjøre det. Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Mener du at det er flaut å trene knipeøvelser i forbindelse med trening..? :klo: Det er dere som hauser det opp, ikke henne.

Anonymous poster hash: c46c4...bed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er flaut å trene knipeøvelser i forbindelse med trening..? :klo: Det er dere som hauser det opp, ikke henne. Anonymous poster hash: c46c4...bed

Det er ikke flaut, men jeg anser ikke det som nødvendig informasjon som bestemor, venner eller andre trenger å vite. Akkurat som FFs blogglesere ikke trenger å vite at hun skal gjøre knipeøvelser i dag.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke flaut, men jeg anser ikke det som nødvendig informasjon som bestemor, venner eller andre trenger å vite. Akkurat som FFs blogglesere ikke trenger å vite at hun skal gjøre knipeøvelser i dag.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Ærlig talt. Det er snakk om noen øvelser der man trener muskler, ikke å sette inn vaginakuler... Om man er så sensitiv så har man et problem.

Anonymous poster hash: c46c4...bed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er særskilt sensituve selv om det kommenteres at måten FF skriver om det på er umoden.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget, hvor det er ett treningsbilde: Skal man lene seg så mye bakover? Kanskje det bare er vinkelen men:)

Det er nok kombinasjonen overhåndsgrep og tilbakelening som gjør at det ser litt rart ut.

Selv er jeg like tilbakelent, men siden jeg bruker underhåndsgrep på den øvelsen blir vinkelen på armen annerledes.

Anonymous poster hash: 16ee4...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, at hun forteller det har jeg ingen problemer med. Men når hun slenger på et *knis* ser det veldig umodent ut..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Det er snakk om noen øvelser der man trener muskler, ikke å sette inn vaginakuler... Om man er så sensitiv så har man et problem. Anonymous poster hash: c46c4...bed

Så det er helt naturlig for deg å opplyse venner og bekjente at du skal trene underlivet? Jeg gjør knipeøvelser hver dag i forbindelse med graviditeten, og til og med mannen er ikke informert om at jeg gjør det hver dag, og ser heller ikke nytteverdien av at folk rundt meg skal vite det. Det er måten hun skriver det som gjør meg mest oppgitt, da hun skriver det med et lite knis, akkurat som en 14-åring ville gjort hvis hun snakket om det.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt naturlig for deg å opplyse venner og bekjente at du skal trene underlivet? Jeg gjør knipeøvelser hver dag i forbindelse med graviditeten, og til og med mannen er ikke informert om at jeg gjør det hver dag, og ser heller ikke nytteverdien av at folk rundt meg skal vite det. Det er måten hun skriver det som gjør meg mest oppgitt, da hun skriver det med et lite knis, akkurat som en 14-åring ville gjort hvis hun snakket om det.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Hadde jeg skrevet det på FB? Nei. Ville jeg skrevet det i en blogg i et lengre innhold i forbindelse med trening om jeg var gravid? Ja.

Poenget er heller ikke knipeøvelser, men at dere sitter som en gjeng med gribber og bare venter på noe å le sammen av, rotte dere sammen, eller bare vente på en mulighet for å være stygge. Typisk ungdomsskole-oppførsel.

Anonymous poster hash: c46c4...bed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer er at hun har sykt tynne lår..

Ingen har hevdet at hun har spsiellt store lår.. :glare: Tvert i mot! Hun har så tynne lår at de er like tynne som leggene.

Ser ikke akkurat ut som om hun har vann i bena nei. ;)

Obs, skrev visst feil. Det jeg mente var at hun ikke har spesielt tynne lår (etter min mening). Jeg synes det ser ut som om det er leggene som er store, ikke lårene som er små.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store legger? Dama er bare veldig tynn.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

Vil du kalle dette spesielt tynne legger? http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC0602125.jpg

Jeg synes lårene er helt normale, og leggene litt store. Selvsagt gjør det ikke noe, hun er jo gravid og da er det vanlig at leggene hovner litt opp. Synes aboslutt hun ser flott og sunn ut.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel at leggene ikke ser så tynne ut fordi lårene er så slanke at de har nesten lik bredde?

Kan ikke begripe at du kan kalle leggene hennes store!

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skjønner bedre hva jeg mener med tilnærmet like brede lår og legger om du tar en titt på dette fotoet:

www.vg.bo/uploaded/image/bilderigg/2011/06/27/1309198362818_99.jpg

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget, hvor det er ett treningsbilde: Skal man lene seg så mye bakover? Kanskje det bare er vinkelen men:)

Det er litt avhengig av hva målet med øvelsen er. Sånn C sitter her vil fokuset bli høyere enm om hun drar ned mer rett ned. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Hilsen PT ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt avhengig av hva målet med øvelsen er. Sånn C sitter her vil fokuset bli høyere enm om hun drar ned mer rett ned. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Hilsen PT ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Ja jeg forstår, bare lurte ettersom jeg gjør den annerledes sammen med min fysioterapeut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til alle som er like nysgjerrige på navnet til ugla som meg: hun la ut et bilde på instagram i stad av barnerommet. På en hylle så kan vi se deler av den A-bokstaven hun har vist frem flittig i det siste. 1- er A den siste i navnet? 2-er det lureri og nok et stunt for at folk skal spekulere?

Anonymous poster hash: 69561...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør det vel ikke være noe problem å bruke bildene til FF her inne siden dette med opphavsrettigheter er no biggie for fruen?

Anonymous poster hash: 4d333...730

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er DRITFIN på de bildene i det siste innlegget. Men tynn, det er hun altså ikke nå (en positiv ting i min bok om dere ikke skjønner det). Hun er jo helt normalt slank akkurat nå, og ser litt "oppsvulmet" og gravid ut. Supervakker!



Anonymous poster hash: 9ea57...46f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...