Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vilma2000

Sa hun ikke at det var et norsk navn da?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Det er et norsk navn, men et veldig nytt ett. Har bare eksistert siden 2010 og veldig få som heter det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir Nelia, noe som er ganske så sikkert da man ikke bare random staver et navn når man bestiller det, så vil jeg bare si at jeg synes det var kjempesøtt!

Eneste at det kanskje ikke passer helt når hun blir voksen? Eller? Det er bare så uvant å høre nå sikkert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk du liksom.. Den siden der tror jeg du kan droppe å stole på.

What does Nelia mean?

Nelia.1.pngNelia.2.png

[ 2 syll. ne-lia, nel-ia ] The baby girl name Nelia is pronounced NIY-LYaa †. Nelia is of Latin, Hebrew, and Old English origin. It is used mainly in the English, German, and Spanish languages.

Nelia is an English, German, and Spanish contraction of the Dutch, English, German, Italian, and Romanian Cornelia.

Nelia is also a form of the English, German, Italian, Portuguese, and Spanish Manuela.

Nelia is also a form of the English Nell.

Det virker å være et kosenavn, men det ligner jo veldig på Caroline.



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilma2000

Åja, da tok jeg feil da! Fint navn uansett:) Må ærlig inrømme jeg trodde hun skulle gå for Chanel, Tiara eller Crystal...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russisk?

Aldri hørt en russer hete Nelia.

Jeg kjenner 4 russere som bor i Norge som heter det hvert fall :)

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare på Nelly nå, men jeg har en lei tendens til å gjøre sånt med navn.

Nelia Johanne da, potten er satt.



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si hun ser utrolig mye bedre nå enn for noen år siden!

2009: http://fotballfrue.no/2009/07/21/hypokonder/#respond

2013: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/ossto-kopi.jpg

Anonymous poster hash: da433...5cc

2009 bildene. Den nakne sannhet. Ikke rent lite hun har shinet seg opp. På bilder ser hun ganske bra ut nå( takket være photoshop og timer med redigering), men etter alt hun har ekspondert seg i media så ser hun rimelig lik ut som 2009.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man googler "etsy Caroline berg Eriksen" så kommer dette opp:

"Custom Order for Caroline Berg Eriksen by AllTheTrimmingsUK - Etsy

www.etsy.com/.../custom-order-for-caroline-berg-eri... - Oversett denne siden

Custom order for Caroline Berg Eriksen Bunting in sage green and pink with capital letters spelling the name N E L I A Thank you for."

Så spesielt at de kan legge ut ordrene til folk på nettet? Jeg hadde ikke vært blid... ikke at noen hadde brydd seg i mitt tilfelle da, har heldigvis ikke flokker av verken fans eller hatere som googler meg (håper jeg). Men dog.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nelia.. Aldri hørt før, men søtt var det. Det første jeg tenker når jeg ser bokstavene, er Aline, men det er mitt favorittjentenavn så håper ikke det er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelia.. Aldri hørt før, men søtt var det. Det første jeg tenker når jeg ser bokstavene, er Aline, men det er mitt favorittjentenavn så håper ikke det er det ;)

Jeg tror ikke hun er så original, og tipper på Elina.

Anonymous poster hash: d4979...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spesielt at de kan legge ut ordrene til folk på nettet? Jeg hadde ikke vært blid... ikke at noen hadde brydd seg i mitt tilfelle da, har heldigvis ikke flokker av verken fans eller hatere som googler meg (håper jeg). Men dog. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

Etsy er slik som Ebay, Tumblr og pinterest, at du kan søke opp brukere hvis de ikke har gjort seg selv privat. Dette står det om når du melder deg inn. Jeg har brukere der, men de er anonyme, så når jeg bestiller fra andre så kobles ikke navnet eller brukernavnet mitt til ordren. Hvis FF ville hatt det privat, kunne hun bare kalt seg Caroline f.eks.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke hun er så original, og tipper på Elina.

Anonymous poster hash: d4979...514

Veldig logisk å bestille noe med navnet Nelia på, hvis navnet er Elina...

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig logisk å bestille noe med navnet Nelia på, hvis navnet er Elina...

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

Bokstavene er jo de samme...

Anonymous poster hash: d4979...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for et søtt navn! Nelia!

Men blir nesten litt trist for hennes vegne da, som ikke engang får holde datterens navn for seg selv :/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...