Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper hun tar en ekstra sjekk hvis hun er bekymret ang. hikkingen, har lest at mye hikking etter uke 30 kan være tegn på problemer med navlestrengen. Man skal høre på magefølelsen.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vilma2000

Den kringle-sveisen er SÅ STYGG, jeg har ikke ord! Den ser ok ut med en liten klump på toppen av hode, men den greia der som er større en hue hennes? Grøss........

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at gravide ikke skal trene, men er det ikke litt sært å trappe opp styrketreningen ila svangerskapet? Før var hun med PT-en sin en gang i uka, nå er det to ganger per uke + jogging seks dager.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan tenkes, men tenk på alle bakteriene som samler seg der. Bare å googme om du ikke tror meg. Det er en grunn til at sykepleiere skal ha korte negler.

Den typen fransk manikyr passer jo fint til russisk og nyrik-stilen FF som regel kler seg i.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

Russisk/nyrik stilen er spikern på hodet. Godt sagt!

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russisk/nyrik stilen er spikern på hodet. Godt sagt!

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Alt man skal legge seg opp i... Begynner det å skorte på ting å ta henne for så dere må ty til å angripe at hun har lange negler også? Holder dere på slik vekk fra pcen også? Hvisker og tisker om dem som går forbi og ler hånlig omgitt av jentegjengen?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man skal legge seg opp i... Begynner det å skorte på ting å ta henne for så dere må ty til å angripe at hun har lange negler også? Holder dere på slik vekk fra pcen også? Hvisker og tisker om dem som går forbi og ler hånlig omgitt av jentegjengen?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Skorter på ting å ta henne på? Virkelig? Har du lest tråden i det siste? Lange negler er uhygiensk og ekkelt når man har en liten baby. Det er ikke uten grunn de som jobber på sykehus ikke har lov til å ha det.

Anonymous poster hash: db348...34d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kringle-sveisen er SÅ STYGG, jeg har ikke ord! Den ser ok ut med en liten klump på toppen av hode, men den greia der som er større en hue hennes? Grøss........

Enig. Det jeg synes er stygt med sveisen, er at det er så utrolig lett å se at hun bruker ''donut'' for å få frem den frisyren. Synes det ser skikkelig falskt ut, når formen på donuten er så synlig.

Anonymous poster hash: 91a7d...972

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Skorter på ting å ta henne på? Virkelig? Har du lest tråden i det siste? Lange negler er uhygiensk og ekkelt når man har en liten baby. Det er ikke uten grunn de som jobber på sykehus ikke har lov til å ha det.

Anonymous poster hash: db348...34d

Å jøss - er babyen født allerede?

Vet du hvor lenge slike negler holder? Tydeligvis ikke så et unødig spørsmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun godkjenner ikke nye kommentarer om bildene hun ikke har tillatelse til å bruke. Jeg lurer på om noen her har varslet fotografene?



Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Conradine

Den kringle-sveisen er SÅ STYGG, jeg har ikke ord! Den ser ok ut med en liten klump på toppen av hode, men den greia der som er større en hue hennes? Grøss........

Snakker du sånn til venninner og kollegaer i ditt virkelig liv også?

Eller er det bare på nettet du synes det er en grei talemåte?

Å grøsse av andre menneskers frisyrer? Blir helt sjokkert over hvordan folk skriver her i denne tråden.

Jeg synes Caroline er nydelig .. og hun kler frisyren kjempegodt.

Lenge siden jeg har sett en så vakker høygravid kvinne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du sånn til venninner og kollegaer i ditt virkelig liv også?

I alle fall venninner! Hadde ikke følt meg som en god venn hvis jeg ikke sa fra hvor ille en slik frisyre ser ut.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

I alle fall venninner! Hadde ikke følt meg som en god venn hvis jeg ikke sa fra hvor ille en slik frisyre ser ut.

Så du grøsser og frisyren deres er så stygg at du ikke har ord for det?

I såfall så mangler du fullstendig sosiale antenner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakker du sånn til venninner og kollegaer i ditt virkelig liv også?

Eller er det bare på nettet du synes det er en grei talemåte?

Å grøsse av andre menneskers frisyrer? Blir helt sjokkert over hvordan folk skriver her i denne tråden.

Jeg synes Caroline er nydelig .. og hun kler frisyren kjempegodt.

Lenge siden jeg har sett en så vakker høygravid kvinne.

Smak og behag, vet du.

Poenget med disse outfitpostene er jo å inspirere andre og vise fram sin stil. Da må man også tåle at noen ikke liker antrekkene også.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du grøsser og frisyren deres er så stygg at du ikke har ord for det?

I såfall så mangler du fullstendig sosiale antenner.

Har ikke sagt jeg hverken grøsser eller mangler ord, sjelden jeg mangler ord i alle fall. Men, hvis ei venninne begynner med en smakløs frisyre så vil jeg anse det som godt vennskap å nevne det for henne, ufint å la venner gå rundt å dumme seg ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Har ikke sagt jeg hverken grøsser eller mangler ord, sjelden jeg mangler ord i alle fall. Men, hvis ei venninne begynner med en smakløs frisyre så vil jeg anse det som godt vennskap å nevne det for henne, ufint å la venner gå rundt å dumme seg ut.

Ja, når Vilmas flgende utsagn:

Den kringle-sveisen er SÅ STYGG, jeg har ikke ord! Den ser ok ut med en liten klump på toppen av hode, men den greia der som er større en hue hennes? Grøss........

... får 10 bekreftende plusser fra KG-bermen så sier det faktisk mer om dere enn om noen andre.

Jeg er i hvert fall glad for at det ikke er denne måten jeg og mine venninner forteller hverandre hva vi mener om de andre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Har ikke sagt jeg hverken grøsser eller mangler ord, sjelden jeg mangler ord i alle fall. Men, hvis ei venninne begynner med en smakløs frisyre så vil jeg anse det som godt vennskap å nevne det for henne, ufint å la venner gå rundt å dumme seg ut.

Så du mener at Caroline dummer seg ut med den frisyren?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...