Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja var en merkelig kul på det ene beinet, i tillegg til at hun står med tærna mot hverandre som en 6 åring ser det ganske komisk ut. :fnise:

Det er på grunn av lyset at det ser ut som hun har en kul. Selv om beina er tynne får lyset dem til å se enda tynnere ut :)

Anonymous poster hash: 11379...6f0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva som er så fint med den type skjørt FF forguder i det siste innlegget. Bare jeg som synes det er direkte stygt?

• Liker 7
Gjest kattinka
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva som er så fint med den type skjørt FF forguder i det siste innlegget. Bare jeg som synes det er direkte stygt?

Nei. Jeg synes det er grusomt stygt!

• Liker 2
Skrevet

Ser at flere maser i kommentarfeltet hennes om at navnet de velger til jenta si sikkert kommer til å bli motenavn... Jeg har litt problemer med å tro det av flere grunner - de som blir mødre er ofte litt eldre og kanskje ikke sååå fan av FF og bloggens mest trofaste fanatikere er vel (forhåpentligvis) stort sett for unge til at det er barn som står øverst på ønskelista. Hva tror dere?Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Nei, selvfølgelig ikke. Er vel noen av fjortisleserne hennes som har kommentert.

Hun er ikke akkurat Kate Middleton :)

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

• Liker 1
Skrevet

Egentlig så ser hun skremmende tynn ut til å være 8 mnd på vei. :forvirret:

Hun er jo 'i rute med skjemaet' ifølge ektemannen. Stakkars jente, virker som om hun er livredd for å legge på seg mer enn blodvolum og vekt av baby. Ikke rart når hun lever med den fyren.

• Liker 7
Skrevet

Alt FF leser om i Marie Claire og Elle (to av de nettstedene hun stjeler fotoer fra når hun lager inspirasjonscollager) er fantastisk.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes også den poseringen ser helt latterlig ut. De fleste som har litt omløp i hodet skjønner jo at hun vrir seg på disse måtene for å se tynnest mulig ut. Suger inn magen, svaier ryggen osv osv.

Men mest av alt virker det trist å ha det sånn.

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor trenger vi å vite at hun gjør knipeøvelser som det står i dagens innlegg? Synes det er så kleint når hun er "privat", hun er jo det på helt feil måte.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 19
Skrevet

Hvorfor trenger vi å vite at hun gjør knipeøvelser som det står i dagens innlegg? Synes det er så kleint når hun er "privat", hun er jo det på helt feil måte. Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Hun forteller om prevensjonen sin og at hun glattbarberer seg nedentil for å være klar for LK. Klart vi vil høre om knipeøvelsene også.

• Liker 15
Skrevet

Jeez, gale kjerringer! Hva slags interesse har dere av en annen kvinnes amming, og knipeøvelser?!

Anonymous poster hash: c46c4...bed

• Liker 3
Skrevet

Jeez, gale kjerringer! Hva slags interesse har dere av en annen kvinnes amming, og knipeøvelser?!

Nettopp! Det er jo det folk her reagerer på at hun skriver om på bloggen sin. :ler:

• Liker 11
Skrevet

Nettopp! Det er jo det folk her reagerer på at hun skriver om på bloggen sin. :ler:

Det er helt normalt og smart å trene knipeøvelser før fødsel og i etterkant. Man burde vel være moden nok til å forstå det uten å dra inn sexlivet deres som en gjeng fnisete 14-åringer.

• Liker 10
Skrevet

Av og til er det fint å ta knipeøvelser andre steder også..

Prøv å knip igjen øynene når det er noe du ikke vil lese.

Knip igjen munnen når du ikke har noe konstruktivt/pent/positivt å si (overført til tastatur).

Og ja... jeg kunne ha gjort det nå :) Begge deler!

• Liker 14
Skrevet

Det er helt normalt og smart å trene knipeøvelser før fødsel og i etterkant. Man burde vel være moden nok til å forstå det uten å dra inn sexlivet deres som en gjeng fnisete 14-åringer.

Tror de fleste her vet hvs det er godt for. Det er ikke poenget.

• Liker 8
Skrevet

Av og til er det fint å ta knipeøvelser andre steder også..

Prøv å knip igjen øynene når det er noe du ikke vil lese.

Knip igjen munnen når du ikke har noe konstruktivt/pent/positivt å si (overført til tastatur).

Og ja... jeg kunne ha gjort det nå :) Begge deler!

Slik FF velger å overse kritiske spørsmål i kommentarfeltet og ikke oute de som stiller dem? :)

• Liker 7
Skrevet

Slik FF velger å overse kritiske spørsmål og ikke oute de som stiller dem? :)Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

Lurer på hvor mange kritiske kommentarer hun får hver dag med mennesker som dere. Derfor forstår jeg det meget godt at hun Ignorerer dem på sin egen blogg og heller fokuserer på de positive kommentarene. Og når det gjelder outing så forstår jeg det når jeg leser bloggen til denne Vargas fyren, sprø stalker som vier utrolig mye tid til denne kvinnen, men det er ikke bra uansett grunn. Caroline har vel ingen grunn for å forsvare seg, eller unnskylde seg for det hun gjør eller måten hun lever på.

• Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Lurer på hvor mange kritiske kommentarer hun får hver dag med mennesker som dere. Derfor forstår jeg det meget godt at hun Ignorerer dem på sin egen blogg og heller fokuserer på de positive kommentarene. Og når det gjelder outing så forstår jeg det når jeg leser bloggen til denne Vargas fyren, sprø stalker som vier utrolig mye tid til denne kvinnen, men det er ikke bra uansett grunn. Caroline har vel ingen grunn for å forsvare seg, eller unnskylde seg for det hun gjør eller måten hun lever på. Anonymous poster hash: c46c4...bed

Hun ignorerer ikke når hun legger ut navnet til den som stiller dem eller sender hetsmeldinger på FB.

• Liker 4
Skrevet

Det er helt normalt og smart å trene knipeøvelser før fødsel og i etterkant. Man burde vel være moden nok til å forstå det uten å dra inn sexlivet deres som en gjeng fnisete 14-åringer. Anonymous poster hash: c46c4...bed

Jeg er høygravid nå, og vet at det er smart å gjøre knipeøvelser. Jeg legger ikke ut status til vennene mine på FB for det om at "Hei folkens! I dag skal jeg trene styrke, samt gjøre knipeøvelser *knis*". Ingen i min omgangskrets trenger å vite at jeg gjør det selv om det er lurt å gjøre det.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 14
Skrevet

Skal vi tippe når hun kommer med neste 'inspirasjonsinnlegg' med tilhørende collage av stjålne fotoer?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...