Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Negldama hennes skulle hatt sparken. Det ser sååå hjemmelaga og tacky ut når den hvite tippen begynner midt på neglen. Kunne gjort det bedre selv.

Enig! Hadde faktisk klaget etterpå hvis neglene mine hadde sett sånn ut.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er hun i jobb, da. Og har sikkert mye å gjøre. Dessuten er det faktisk en del som takler fint å bli mor uten at de går inn en slik boble som det høres ut som de fleste i denne tråden har gjort. Noen er faktisk strukturerte, også når de får barn. *oppgitt*

Anonymous poster hash: 13417...5a3

Heh, skrive 10 setninger og legge ut to bilder av kaffekoppen? Eller har hun flere "jobber"?

Anonymous poster hash: 0c86c...754

• Liker 2
Skrevet

Heh, skrive 10 setninger og legge ut to bilder av kaffekoppen? Eller har hun flere "jobber"?

Tråden er på 255 sider.

Følte du innlegget ditt bidro med innhold?

• Liker 5
Skrevet

Tråden er på 255 sider.

Følte du innlegget ditt bidro med innhold?

Det gjorde det sikkert ikke, hva med ditt?

Jeg stilte et genuint spørsmål; HAR hun flere "jobber"?

• Liker 4
Skrevet

Det gjorde det sikkert ikke, hva med ditt?

Jeg stilte et genuint spørsmål; HAR hun flere "jobber"?

Nei, hun har ikke det. Hun er fulltidsansatt i Treasures NUF som bloggen er underlagt.

For kontroverser angående dette, bla deg tilbake til hvilkensomhelst vilkårlig side.

• Liker 2
Skrevet

Negldama hennes skulle hatt sparken. Det ser sååå hjemmelaga og tacky ut når den hvite tippen begynner midt på neglen. Kunne gjort det bedre selv.

De er virkelig helt grusomme. Og de "bøyer" seg jo feil vei? Jeg syns lange negler er kjempeekkelt, får frysninger når jeg ser de neglene hennes. Spent på hvordan hun har tenkt å ha neglene sine når hun må håndtere baby 24/7 :D

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

• Liker 5
Gjest Magdalene
Skrevet

Spent på hvordan hun har tenkt å ha neglene sine når hun må håndtere baby 24/7 :D

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Er da null stress med lange negler selv om man har baby.

• Liker 1
Skrevet

Er da null stress med lange negler selv om man har baby.

Det kan tenkes, men tenk på alle bakteriene som samler seg der. Bare å googme om du ikke tror meg. Det er en grunn til at sykepleiere skal ha korte negler.

Den typen fransk manikyr passer jo fint til russisk og nyrik-stilen FF som regel kler seg i.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

• Liker 11
Skrevet

Huff, svaret hennes til Millie i kommentarfeltet i nesting-innlegget som kommenterer at det er vanskelig å finne barselgave til dem siden de har kjøpt 'alt':

''en får aldri nok utstyr, leker eller klær'

Sier vel alt om det materielle fokuset hennes.

• Liker 11
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Det kan tenkes, men tenk på alle bakteriene som samler seg der. Bare å googme om du ikke tror meg. Det er en grunn til at sykepleiere skal ha korte negler.

Den typen fransk manikyr passer jo fint til russisk og nyrik-stilen FF som regel kler seg i.

Bakterier fester seg til negler uansett. Bare å Google om du ikke tror meg ;)

Har man god håndhygiene er det da null stress.

Det er jo stor forskjell på bakterier man drar med seg rundt på et sykehus, kontra bakterier man har hjemme.

Endret av Magdalene
  • Liker 2
Skrevet

Hun gjentar også at hun skal ha gradert permisjon. Håper frua får krav om å betale tilbake foreldrepenger hun mottar om hun jobber som før. Dette er ikke rett. Hun kan da ikke mene at å poste tre innlegg per dag (tidsbruk 7, 5 - 9 timer) er å jobbe 50 %?

• Liker 5
Skrevet

En får aldri nok leker, klær og utstyr skriver Ff i kommentarfeltet.

Jo, en får faktisk på et punkt nok.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 14
Skrevet

Bakterier fester seg til negler uansett. Bare å Google om du ikke tror meg ;)

Har man god håndhygiene er det da null stress.

Det er jo stor forskjell på bakterier man drar med seg rundt på et sykehus, kontra bakterier man har hjemme.

Du gadd ikke google, nei. For å unngå bakterier under neglene når de er lange må man skrubbe dem med neglbørste hver gang man er borti noe. Dessuten er det gode vekstforhold under neglene så de formerer seg uhyre raskere enn når de er kortklipte.

Men jeg sier ikke at hun ikke kan ha lange negler. Kom bare med et innspill, så ro deg helt ned.

• Liker 6
Gjest Magdalene
Skrevet

Du gadd ikke google, nei. For å unngå bakterier under neglene når de er lange må man skrubbe dem med neglbørste hver gang man er borti noe. Dessuten er det gode vekstforhold under neglene så de formerer seg uhyre raskere enn når de er kortklipte.

Men jeg sier ikke at hun ikke kan ha lange negler. Kom bare med et innspill, så ro deg helt ned.

Jeg trenger ikke Google da jeg jobber i helsevesenet, og faktisk har lært om dette, så trenger ingen ny undervisning.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger ikke Google da jeg jobber i helsevesenet, og faktisk har lært om dette, så trenger ingen ny undervisning.

Ok, oppfattet det ikke slik på svaret ditt. Beklager.

• Liker 1
Skrevet

Når man er høygravid, og må ha på 15 cm høye hæler for å gå på fødselsforberedende kurs, for så å slite så med føttene når man kommer hjem at man må bruke støttestrømper.... Det blir bare for teit altså. Er glad i å pynte meg selv, og var opptatt av hvordan jeg så ut som gravid jeg og, men det er jo lov å være litt praktisk og at hensyn til kroppen og?

Anonymous poster hash: 178dd...89a

• Liker 17
Skrevet

Når man er høygravid, og må ha på 15 cm høye hæler for å gå på fødselsforberedende kurs, for så å slite så med føttene når man kommer hjem at man må bruke støttestrømper.... Det blir bare for teit altså. Er glad i å pynte meg selv, og var opptatt av hvordan jeg så ut som gravid jeg og, men det er jo lov å være litt praktisk og at hensyn til kroppen og?

Støttestrømper har ikke noe med hælhøyde å gjøre. Hvorfor tror du det?

Anonymous poster hash: 75b76...30c

• Liker 1
Skrevet

Når man er høygravid, og må ha på 15 cm høye hæler for å gå på fødselsforberedende kurs, for så å slite så med føttene når man kommer hjem at man må bruke støttestrømper.... Det blir bare for teit altså. Er glad i å pynte meg selv, og var opptatt av hvordan jeg så ut som gravid jeg og, men det er jo lov å være litt praktisk og at hensyn til kroppen og? Anonymous poster hash: 178dd...89a

Det var ikke de mest praktiske hælene hun hadde valgt nei, skjønner ikke at hun ikke kan bruke et av de femti parene med kilehæl for eksempel. Stiletthæler er litt ekstremt når man er åtte måneder på vei. Lurer forresten på hvordan de andre kvinnene følte seg i nærvær av LK mtp hans uttalelser om vektøkning i svangerskapet.

• Liker 10
Skrevet

Støttestrømper har ikke noe med hælhøyde å gjøre. Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 75b76...30c

Fordi hun har på seg skyhøye hæler, og skriver at hun må ta på støttestrømper fordi hun er så sliten i bena etter mye trasking...

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...