AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5081 Skrevet 24. oktober 2013 Negldama hennes skulle hatt sparken. Det ser sååå hjemmelaga og tacky ut når den hvite tippen begynner midt på neglen. Kunne gjort det bedre selv. Enig! Hadde faktisk klaget etterpå hvis neglene mine hadde sett sånn ut.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5082 Skrevet 25. oktober 2013 Nå er hun i jobb, da. Og har sikkert mye å gjøre. Dessuten er det faktisk en del som takler fint å bli mor uten at de går inn en slik boble som det høres ut som de fleste i denne tråden har gjort. Noen er faktisk strukturerte, også når de får barn. *oppgitt* Anonymous poster hash: 13417...5a3 Heh, skrive 10 setninger og legge ut to bilder av kaffekoppen? Eller har hun flere "jobber"? Anonymous poster hash: 0c86c...754 2
Chloe- Skrevet 25. oktober 2013 #5083 Skrevet 25. oktober 2013 Heh, skrive 10 setninger og legge ut to bilder av kaffekoppen? Eller har hun flere "jobber"?Anonymous poster hash: 0c86c...754 Tråden er på 255 sider. Følte du innlegget ditt bidro med innhold? 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5084 Skrevet 25. oktober 2013 Tråden er på 255 sider. Følte du innlegget ditt bidro med innhold? Det gjorde det sikkert ikke, hva med ditt? Jeg stilte et genuint spørsmål; HAR hun flere "jobber"? Anonymous poster hash: 0c86c...754 4
Chloe- Skrevet 25. oktober 2013 #5085 Skrevet 25. oktober 2013 Det gjorde det sikkert ikke, hva med ditt? Jeg stilte et genuint spørsmål; HAR hun flere "jobber"?Anonymous poster hash: 0c86c...754 Nei, hun har ikke det. Hun er fulltidsansatt i Treasures NUF som bloggen er underlagt. For kontroverser angående dette, bla deg tilbake til hvilkensomhelst vilkårlig side. 2
Gjest Daenerys Skrevet 25. oktober 2013 #5086 Skrevet 25. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5087 Skrevet 25. oktober 2013 Negldama hennes skulle hatt sparken. Det ser sååå hjemmelaga og tacky ut når den hvite tippen begynner midt på neglen. Kunne gjort det bedre selv. De er virkelig helt grusomme. Og de "bøyer" seg jo feil vei? Jeg syns lange negler er kjempeekkelt, får frysninger når jeg ser de neglene hennes. Spent på hvordan hun har tenkt å ha neglene sine når hun må håndtere baby 24/7 :D Anonymous poster hash: 164f3...7f4 5
Gjest Magdalene Skrevet 25. oktober 2013 #5088 Skrevet 25. oktober 2013 Spent på hvordan hun har tenkt å ha neglene sine når hun må håndtere baby 24/7 :DAnonymous poster hash: 164f3...7f4 Er da null stress med lange negler selv om man har baby. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5089 Skrevet 25. oktober 2013 Er da null stress med lange negler selv om man har baby. Det kan tenkes, men tenk på alle bakteriene som samler seg der. Bare å googme om du ikke tror meg. Det er en grunn til at sykepleiere skal ha korte negler. Den typen fransk manikyr passer jo fint til russisk og nyrik-stilen FF som regel kler seg i.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 11
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5090 Skrevet 25. oktober 2013 Huff, svaret hennes til Millie i kommentarfeltet i nesting-innlegget som kommenterer at det er vanskelig å finne barselgave til dem siden de har kjøpt 'alt': ''en får aldri nok utstyr, leker eller klær' Sier vel alt om det materielle fokuset hennes.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 11
Gjest Magdalene Skrevet 25. oktober 2013 #5091 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Det kan tenkes, men tenk på alle bakteriene som samler seg der. Bare å googme om du ikke tror meg. Det er en grunn til at sykepleiere skal ha korte negler. Den typen fransk manikyr passer jo fint til russisk og nyrik-stilen FF som regel kler seg i.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Bakterier fester seg til negler uansett. Bare å Google om du ikke tror meg Har man god håndhygiene er det da null stress. Det er jo stor forskjell på bakterier man drar med seg rundt på et sykehus, kontra bakterier man har hjemme. Endret 25. oktober 2013 av Magdalene 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5092 Skrevet 25. oktober 2013 Hun gjentar også at hun skal ha gradert permisjon. Håper frua får krav om å betale tilbake foreldrepenger hun mottar om hun jobber som før. Dette er ikke rett. Hun kan da ikke mene at å poste tre innlegg per dag (tidsbruk 7, 5 - 9 timer) er å jobbe 50 %?Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5093 Skrevet 25. oktober 2013 En får aldri nok leker, klær og utstyr skriver Ff i kommentarfeltet. Jo, en får faktisk på et punkt nok. Anonymous poster hash: 0105d...32d 14
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5094 Skrevet 25. oktober 2013 Bakterier fester seg til negler uansett. Bare å Google om du ikke tror meg Har man god håndhygiene er det da null stress. Det er jo stor forskjell på bakterier man drar med seg rundt på et sykehus, kontra bakterier man har hjemme. Du gadd ikke google, nei. For å unngå bakterier under neglene når de er lange må man skrubbe dem med neglbørste hver gang man er borti noe. Dessuten er det gode vekstforhold under neglene så de formerer seg uhyre raskere enn når de er kortklipte. Men jeg sier ikke at hun ikke kan ha lange negler. Kom bare med et innspill, så ro deg helt ned.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 6
Gjest Magdalene Skrevet 25. oktober 2013 #5095 Skrevet 25. oktober 2013 Du gadd ikke google, nei. For å unngå bakterier under neglene når de er lange må man skrubbe dem med neglbørste hver gang man er borti noe. Dessuten er det gode vekstforhold under neglene så de formerer seg uhyre raskere enn når de er kortklipte. Men jeg sier ikke at hun ikke kan ha lange negler. Kom bare med et innspill, så ro deg helt ned.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Jeg trenger ikke Google da jeg jobber i helsevesenet, og faktisk har lært om dette, så trenger ingen ny undervisning. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5096 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg trenger ikke Google da jeg jobber i helsevesenet, og faktisk har lært om dette, så trenger ingen ny undervisning. Ok, oppfattet det ikke slik på svaret ditt. Beklager.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5097 Skrevet 25. oktober 2013 Når man er høygravid, og må ha på 15 cm høye hæler for å gå på fødselsforberedende kurs, for så å slite så med føttene når man kommer hjem at man må bruke støttestrømper.... Det blir bare for teit altså. Er glad i å pynte meg selv, og var opptatt av hvordan jeg så ut som gravid jeg og, men det er jo lov å være litt praktisk og at hensyn til kroppen og? Anonymous poster hash: 178dd...89a 17
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5098 Skrevet 25. oktober 2013 Når man er høygravid, og må ha på 15 cm høye hæler for å gå på fødselsforberedende kurs, for så å slite så med føttene når man kommer hjem at man må bruke støttestrømper.... Det blir bare for teit altså. Er glad i å pynte meg selv, og var opptatt av hvordan jeg så ut som gravid jeg og, men det er jo lov å være litt praktisk og at hensyn til kroppen og?Anonymous poster hash: 178dd...89a Støttestrømper har ikke noe med hælhøyde å gjøre. Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 75b76...30c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5099 Skrevet 25. oktober 2013 Når man er høygravid, og må ha på 15 cm høye hæler for å gå på fødselsforberedende kurs, for så å slite så med føttene når man kommer hjem at man må bruke støttestrømper.... Det blir bare for teit altså. Er glad i å pynte meg selv, og var opptatt av hvordan jeg så ut som gravid jeg og, men det er jo lov å være litt praktisk og at hensyn til kroppen og? Anonymous poster hash: 178dd...89a Det var ikke de mest praktiske hælene hun hadde valgt nei, skjønner ikke at hun ikke kan bruke et av de femti parene med kilehæl for eksempel. Stiletthæler er litt ekstremt når man er åtte måneder på vei. Lurer forresten på hvordan de andre kvinnene følte seg i nærvær av LK mtp hans uttalelser om vektøkning i svangerskapet.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5100 Skrevet 25. oktober 2013 Støttestrømper har ikke noe med hælhøyde å gjøre. Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 75b76...30c Fordi hun har på seg skyhøye hæler, og skriver at hun må ta på støttestrømper fordi hun er så sliten i bena etter mye trasking...Anonymous poster hash: 178dd...89a 10
Fremhevede innlegg