Gjest Magdalene Skrevet 14. september 2013 #2561 Skrevet 14. september 2013 (endret) Oi! Skikkelig magebilde fra siden, hvor magen faktisk syntes mer enn rompa' Nå kan mam se hun er flott gravid i uke 30. (På instagram) Endret 14. september 2013 av Magdalene
Nebel86 Skrevet 14. september 2013 #2562 Skrevet 14. september 2013 (endret) Hun skriver i en kommentar (noen som spør om hennes egen fødselsvekt og lengde) at hun var 46 cm og 3200 gram og "en liten klump". Ja, SKIKKELIG klump..! Hallo, 3200 g er under gjennomsnittet og slett ingen klump.. Hun syns hun var feit til og med som baby Bare MÅ påpeke størrelsen sin. Hvorfor? For å såre de som får unger større enn 3200 g og 46 cm? Anonymous poster hash: d808d...74f Tror du virkelig at folk som føder større barn føler seg truffet av at hun veide 3200 g? Finnes det egentlig et eneste spørsmål Caroline kan svare på uten å få tyn? Selv å oppgi sin egen fødselsvekt når noen spør blir kritisert. Skal hun lyve og legge på 400 g for å tilfredstille noen som misliker henne..? Skal hun gjøre seg mye mindre enn det hun vil for at dere skal bli fornøyd og tilfreds med det livet hun lever? Det er som 'Salmonella' skriver: Damn you if you do, damn you if you don't. Uansett hva hun gjør så får hun tyn. Man skal være utrolig sterk for å stå i mot alt dette. Og jeg synes synd på mennesker som blir offer for slikt, man bør klare å tenke litt lenger med det man har fått tildelt selv om man sitter anonym på nettet og kan slenge dritt uten konsenkvenser. Det er mildt sagt provoserende. Hadde dere vært 13-14 år gamle så hadde det vært en logisk forklaring, men dette? Ren pur ondskap! Liker man ikke bloggen eller vedkommende oppsøker man det ikke. man går ikke frivillig inn på en nettside, zoomer, kritiserer, leter etter feil, hånler, råtter seg sammen med likesinnede og har et ønske om å rive et menneske i biter. Hvorfor? Fordi hun redigerer bildene sine? Fordi hun kanskje innerst inne er usikker, fordi hun trener, reklamerer, eller er ryddig? Personlig tror jeg det ligger mer bak, og det er nok ikke hos "Fotballfrue"... Endret 14. september 2013 av Nebel86 10
Hjarte Skrevet 14. september 2013 #2563 Skrevet 14. september 2013 Hun skriver i en kommentar (noen som spør om hennes egen fødselsvekt og lengde) at hun var 46 cm og 3200 gram og "en liten klump". Ja, SKIKKELIG klump..! Hallo, 3200 g er under gjennomsnittet og slett ingen klump.. Hun syns hun var feit til og med som baby Bare MÅ påpeke størrelsen sin. Hvorfor? For å såre de som får unger større enn 3200 g og 46 cm? Anonymous poster hash: d808d...74f Der vil jeg si at hun var en liten klump ja. 3200 gr er under gjennomsnittet ja, men det ser jo ut som om du velger å overse at hun var 46 cm, noe som også er under gjennomsnittet. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2564 Skrevet 14. september 2013 Jeg var 48 cm og veide 2400 gram (ikke prematur) Anonymous poster hash: 0c5f4...f6f
Gjest Chloè Skrevet 14. september 2013 #2565 Skrevet 14. september 2013 Hver gang jen tenker; Stakkars frue, hun er misforstått, hun blir stemplet feil osv, så kommer det noe sånt! Hvorfor ville en legge ut et sånt bilde av seg selv i uke 30? Beklager, men hun MÅ ha et forbannet forvrengt kroppsbilde?? Det er ikke normalt! SKREMMENDE JA! Vet, tenker det samme selv. Syns synd på henne når det kommer dritt fra alle kanter, så kommer hun med noe som dette, hver.eneste.gang. Dessverre finnes det ennå noen som forguder henne og forsvarer alt, eller bare velger å skylde på disse "gale mobbere" som påpeker ting. Det er jo et par av de her i tråden. Skjønner jo at disse småjentene faller for det , men det er skremmende at voksne(?) kvinner ennå ikke har innsett hvordan hun er og hva hun holder på med. "Hun blir sikkert såret av kommentarer om at magen er liten" Jaaa,det er jo derfor hun vrir hele kroppen å tar bilde av 90% rumpe og 10% mage for å skrike ut at hun er i uke 30. Bitch please
Salmonella Skrevet 14. september 2013 #2566 Skrevet 14. september 2013 (endret) Vet, tenker det samme selv. Syns synd på henne når det kommer dritt fra alle kanter, så kommer hun med noe som dette, hver.eneste.gang. Dessverre finnes det ennå noen som forguder henne og forsvarer alt, eller bare velger å skylde på disse "gale mobbere" som påpeker ting. Det er jo et par av de her i tråden. Skjønner jo at disse småjentene faller for det , men det er skremmende at voksne(?) kvinner ennå ikke har innsett hvordan hun er og hva hun holder på med. "Hun blir sikkert såret av kommentarer om at magen er liten" Jaaa,det er jo derfor hun vrir hele kroppen å tar bilde av 90% rumpe og 10% mage for å skrike ut at hun er i uke 30. Bitch please Jeg regner med at du blandt annet har meg i tankene her når du sier at voksne (?) kvinner enda ikke har innsett hvordan hun er og hva hun holder på med. Nå har hun jo lagt ut et bilde idag, fra siden, av gravidmagen. Er det bildet godkjent? Eller har hun skumle hensikter med dette også? Og hvorfor skulle hun ikke kunne blitt såret av kommentarer som hinter om at hun har alt for liten gravidmage? Bitch please? Ja det var jo saklig..Dere er jo så nervøse for hvordan tenåringsjenter blir påvirket av FF. Tenker dere noen gang over hva dere faktisk skriver her inne? Sikkert en god del tenåringsjenter som leser her også. Endret 14. september 2013 av Salmonella 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2567 Skrevet 14. september 2013 Vet, tenker det samme selv. Syns synd på henne når det kommer dritt fra alle kanter, så kommer hun med noe som dette, hver.eneste.gang. Dessverre finnes det ennå noen som forguder henne og forsvarer alt, eller bare velger å skylde på disse "gale mobbere" som påpeker ting. Det er jo et par av de her i tråden. Skjønner jo at disse småjentene faller for det , men det er skremmende at voksne(?) kvinner ennå ikke har innsett hvordan hun er og hva hun holder på med. "Hun blir sikkert såret av kommentarer om at magen er liten" Jaaa,det er jo derfor hun vrir hele kroppen å tar bilde av 90% rumpe og 10% mage for å skrike ut at hun er i uke 30. Bitch please Bare påpeker ting..? Er du blind? Hvilken plikt har du/dere til å avsløre noe som helst egentlig? Hvorfor bry seg om hva andre velger å gjøre med sitt liv? Javel, hun lyver kanskje, hun pynter kanskje på sannheten, redigerer sine bilder, tar bilder fra forskjellige vinkler for at babymagen ikke skal synes så godt. So what?? Hva slags påvirkning har dette på deres liv? For å si det slik, jeg driter i Caroline, jeg har ingen interesse av verken henne og bloggen hennes, dermed lar jeg være å gå inn på bloggen. Det er ikke skremmende at folk gir blaffen i hva andre gjør med sitt eget liv, man er verken fan, forguder henne om man reagerer på slik barnslig ungdomsskoleoppførsel som går utover andre. Men jeg blir sjokkert av å se hvordan folk kan oppføre seg så fort man kan være anonym på et forum, det være mot Lise i 8 klasse eller voksne mennesker som ser glede og hevngjerrighet av å rakke ned på andre. Gale mobbere er akkurat det mange her er. Lite konstruktivt og ute etter å slenge mest mulig dritt som mulig over tid. Få høre hvorfor det er så provoserende for deg at hun vrir kroppen slik at magen ikke synes så godt? Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3
Gjest Chloè Skrevet 14. september 2013 #2568 Skrevet 14. september 2013 (endret) Jeg regner med at du blandt annet har meg i tankene her når du sier at voksne (?) kvinner enda ikke har innsett hvordan hun er og hva hun holder på med. Nå har hun jo lagt ut et bilde idag, fra siden, av gravidmagen. Er det bildet godkjent? Eller har hun skumle hensikter med dette også? Og hvorfor skulle hun ikke kunne blitt såret av kommentarer som hinter om at hun har alt for liten gravidmage? Bitch please? Ja det var jo saklig..Dere er jo så nervøse for hvordan tenåringsjenter blir påvirket av FF. Tenker dere noen gang over hva dere faktisk skriver her inne? Sikkert en god del tenåringsjenter som leser her også. Jeg følger virkelig ikke med på de forskjellige brukenavnene her, så hva du har postet her vet jeg ikke. Hun ser fantastisk ut! Bare påpeker ting..? Er du blind? Hvilken plikt har du/dere til å avsløre noe som helst egentlig? Hvorfor bry seg om hva andre velger å gjøre med sitt liv? Javel, hun lyver kanskje, hun pynter kanskje på sannheten, redigerer sine bilder, tar bilder fra forskjellige vinkler for at babymagen ikke skal synes så godt. So what?? Hva slags påvirkning har dette på deres liv? For å si det slik, jeg driter i Caroline, jeg har ingen interesse av verken henne og bloggen hennes, dermed lar jeg være å gå inn på bloggen. Det er ikke skremmende at folk gir blaffen i hva andre gjør med sitt eget liv, man er verken fan, forguder henne om man reagerer på slik barnslig ungdomsskoleoppførsel som går utover andre. Men jeg blir sjokkert av å se hvordan folk kan oppføre seg så fort man kan være anonym på et forum, det være mot Lise i 8 klasse eller voksne mennesker som ser glede og hevngjerrighet av å rakke ned på andre. Gale mobbere er akkurat det mange her er. Lite konstruktivt og ute etter å slenge mest mulig dritt som mulig over tid. Få høre hvorfor det er så provoserende for deg at hun vrir kroppen slik at magen ikke synes så godt?Anonymous poster hash: d1ced...5cd Plikt? HVORFOR i all verden later du som om noen pirker og mobber den snille,stille jenta i klasserommet? Dette er et menneske som har valgt å legge deler av livet sitt ut på nett, helt frivillig. Nei det rettferdiggjør ikke mobbing, men det rettferdiggjør at folk snakker og kommer med kommentarer, både positive og negative! Jeg er enig i at mange kommer med usakelig dritt, men da kan du for pokker meg skille disse fra mennesker som faktisk kommer med gode saklige innlegg. Hvis alle her er gale mobbere, så er jo alle disse andre som har kritisert henne det også, inkludert en ernæringsfysiolog og psykolog. Hun provoserende meg ikke, det er verre ting man kan la seg provosere av. De aller fleste som poster her gjør det fordi det engasjerer, man svarer som på alle andre tråder her inne. Endret 15. september 2013 av Bond
Zess Skrevet 14. september 2013 #2569 Skrevet 14. september 2013 (endret) Vet, tenker det samme selv. Syns synd på henne når det kommer dritt fra alle kanter, så kommer hun med noe som dette, hver.eneste.gang. Dessverre finnes det ennå noen som forguder henne og forsvarer alt, eller bare velger å skylde på disse "gale mobbere" som påpeker ting. Det er jo et par av de her i tråden. Skjønner jo at disse småjentene faller for det , men det er skremmende at voksne(?) kvinner ennå ikke har innsett hvordan hun er og hva hun holder på med. "Hun blir sikkert såret av kommentarer om at magen er liten" Jaaa,det er jo derfor hun vrir hele kroppen å tar bilde av 90% rumpe og 10% mage for å skrike ut at hun er i uke 30. Bitch please "Please", var akkurat det jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt. Du må gjerne innbille deg at du tilhører en av disse som bare kommer med saklige innspill, men i mine øyne er det ikke det minste "saklig" å dra bastante konklusjoner om FFs selvbilde og følelser ut fra noen bilder på Instagram, for deretter å slenge kommentarer på et forum om hvor åpenlyse og sanne dine tolkninger er, og at andre er naive og umodne når de ikke gjør de samme som tolkningene som deg. Endret 14. september 2013 av Zess 3
Gjest Chloè Skrevet 14. september 2013 #2570 Skrevet 14. september 2013 (endret) "Please", var akkurat det jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt. Du må gjerne innbille deg at du tilhører en av disse som bare kommer med saklige innspill, men i mine øyne er det ikke det minste "saklig" å dra bastante konklusjoner om FFs selvbilde og følelser ut fra noen bilder på Instagram, for deretter å slenge kommentarer på et forum om hvor åpenlyse og sanne dine tolkninger er, og at andre er naive og umodne når de ikke gjør de samme som tolkningene som deg. Det er ikke akkurat basert på et bilde. Det siste jeg vil er å bli stemplet som noe som helt, hvertfall ikke en mobber, av mennesker som irriterer seg over at noen lar seg irriterte. En kan jo spørre seg selv hvem av oss som er mest gal her. Jeg driter i fotballfrue, så dette blir mitt siste innlegg her. Gidder ikke å bli angrepet fordi jeg ikke skrev at jeg elsker og beundrer henne. Forøvrig har jeg skrevet her mange ganger at hun ser fantastisk ut, senest i sist innlegg. Endret 15. september 2013 av Bond
Zess Skrevet 14. september 2013 #2571 Skrevet 14. september 2013 (endret) Det er ikke akkurat basert på et bilde. Det siste jeg vil er å bli stemplet som noe som helt, hvertfall ikke en mobber, av mennesker som irriterer seg over at noen lar seg irriterte. En kan jo spørre seg selv hvem av oss som er mest gal her. Jeg driter i fotballfrue, så dette blir mitt siste innlegg her. Gidder ikke å bli angrepet fordi jeg ikke skrev at jeg elsker og beundrer henne. Forøvrig har jeg skrevet her mange ganger at hun ser fantastisk ut, senest i sist innlegg. 130 sider og noe sånt som 15 tråder til av betydelig størrelse burde fortelle deg akkurat hvor lov det er å rope høyt om FF her på KG. Etter min mening er selve volumet på diskusjonen om henne en del av det som gjør trådene om henne til en mobbefest - og ikke pokker om disse trådene hadde vært så lange hvis folk fakisk nøyde seg med å kritisere de reelle blemmene hennes, i stedet for å henge seg opp i analyser av magebilder, ultralyd, babygym, oppdrageregenskaper og hudproblemer, bare for å nevne en brøkdel av ting jeg mener har omtrent niks å gjøre med hennes såkalt uheldige påvirkningskraft. Endret 15. september 2013 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2572 Skrevet 14. september 2013 Der vil jeg si at hun var en liten klump ja. 3200 gr er under gjennomsnittet ja, men det ser jo ut som om du velger å overse at hun var 46 cm, noe som også er under gjennomsnittet. Men hvorfor bruke ordet "klump" for å beskrive seg selv, når det er helt tydelig at hun IKKE var en klump? 3200 g og 46 cm er jo en liten baby, slett ingen klump! Hadde hun vært 3900 g og 46 cm hadde hun kanskje vært en "klump".. Ellers så hun fin ut på instagrambildet, fin babymage! Anonymous poster hash: d808d...74f
Raven Emerald Skrevet 14. september 2013 #2573 Skrevet 14. september 2013 Man er rimelig sensasjonslysten når man analyserer posituren til Frua, for så å bruke resultatet til å rettferdiggjøre den utidige kritikken av henne. Dere sutrer i eninga over hvordan hun gjør andre gravide usikre, ved å snakke om at hun har en liten mage. Men det er vel strengt tatt verre å henge seg opp i magen til en spesifikk gravid, jeg tror jeg hadde blitt veldig lei meg om det hadde vært meg. Hvordan ville dere likt å til stadighet fått høre at magestørrelsen deres var feil? Hun får stadig høre at magen er liten. Klart hun da kommer "kritikerne" i forveien, og poengterer det selv. Det tar gjerne litt av brodden av kommentarene, om hun sier det selv også. Klart hun ikke vil vise magen hele tiden; hun får så mange sure reaksjoner, at jeg ikke skulle overraskes om hun lar være til hun føler hun har en dag der hun kan tåle det. Mulig derfor hun skjuler magen, også. Joda, spekulasjonene hagler da også, selvsagt. Men da kan de ikke kritisere magen direkte, for den ser de jo ikke så godt. Da går det mer på henne selv. Og det er hun vel vant til. I tillegg føles det gjerne mindre vondt å få kritikk for seg selv og egen person, enn å få kritikk for magen som huser den lille skatten en bærer. Jeg vet om mange som har vært mer følsomme for kommentarer om magen, enn om resten av seg. Om Frua har et anstrengt forhold til magen (selv om jeg heller tror det er et anstrengt forhold til bedritne kommentarer), er det mer sannsynlig noe slike som dere har skapt i henne, enn at det er magen i seg selv hun har problemer med. Gratulerer, folkens, dere har muligens klart å trøkke ei gravid dame ned nok til at hun føler seg ukomfortabel med å vise magen som den er. Men om det er tilfelle, kommer dere neppe til å få vite det noen gang. Ikke at dere vil tatt det til dere, selvsagt, alt er jo så "berettiget", og "fortjent", dessuten har hun "lagt opp til det selv". Jeg liker ikke løshår, eller trening i timesvis. Jeg synes puserosa hjem er småteit, og jeg får frysninger av den klesstilen til dama. Men ingen verdens ting av dette, kan egentlig kritiseres på et saklig nivå. Det er ingen fasit på smak og behag, selv om enkelte her åpenbart tror de sitter på den (tror vel heller dere sitter på et jævla langt kosteskaft, som smatt inn "bakdøra" hos dere). Er det virkelig ikke mulig å diskutere bloggen hennes uten å trekke inn alle slags usakligheter som løshår og puppestørrelse, og fokusere på ting som f.eks. lavkarbo? Kan ikke dama bare få fred med den magen sin, og få kose seg med at den er liten og søt? Hvorfor har dere så vondt for å akseptere at hun er som stort sett alle andre førstegangsfødende; naiv og i overkant optimistisk i sine planer om hvordan ting skal bli med baby i hus? Milde himmel, jeg har vondt av henne, som skal analyseres og kritiseres i øst og vest for ting ikke en gang Se og Hør eller Her og Nå ville kastet bort energi på. Dere gir meg mentale bilder av en flokk høns, som sitter på hver sin gjerdestolpe og konkurrerer om å kakle høyest. 10
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #2574 Skrevet 14. september 2013 Zess og Raven Emerald: og amen! 4
Raven Emerald Skrevet 14. september 2013 #2575 Skrevet 14. september 2013 Men hvorfor bruke ordet "klump" for å beskrive seg selv, når det er helt tydelig at hun IKKE var en klump? 3200 g og 46 cm er jo en liten baby, slett ingen klump! Hadde hun vært 3900 g og 46 cm hadde hun kanskje vært en "klump".. Ellers så hun fin ut på instagrambildet, fin babymage! Anonymous poster hash: d808d...74f Min eldste var 4 cm større, med samme vekt. Hun var, i følge jordmor, en liten klump. Og da er jeg ikke tvil om at Frua var det også. 2
LilleSnupp Skrevet 14. september 2013 #2576 Skrevet 14. september 2013 (endret) Bloggen er en liten del av henne (ref. fotballfrue.no) Bloggen er overfladisk (ref. fotballfrue.no) Bloggen er som et glossy magasin - bare på nett (ref. fotballfrue.no) Fotballfrue.no er en business Fotballfrue er en merkevare Så hvorfor i svarte helvete gnåles det her som om Fotballfrue.no er en ungpike i et rosa pikerom hvitt hus som blir mobbet og hetset av gale kvinner på nett?!?! Dama driver en business for å tjene penger - noe hun selvsagt har lov til! Så for gud skyld.. det er ikke en naiv liten småjente som diskuteres her! Det er merkevaren fotballfrue! Dere kan virkelig ikke mene at merkevaren fotballfrue ikke ønsker oppmerksomhet?! Dama som har vært med i FrøkenNorge (?), prøvd seg i et pikeband, vært med i et par tv-program, gitt ut paperback bok, startet blogg, prøvd seg som programleder i tv-ting blant annet. Igjen.. fotballfrue.no er en business med både markedsavdeling, regnskapsavdeling og over 100.000 lesere daglig (ref. fotballfrue.no). Ok.. bortsett fra den gangen i begravelsen da hun åpnet seg for leserne og postet bilde av sin hot´e mann. Endret 14. september 2013 av LilleSnupp 28
Zess Skrevet 14. september 2013 #2577 Skrevet 14. september 2013 (endret) Skjønner ikke engang hva poenget ditt er, LilleSnupp. Først: Hvem har sagt at hun er en uskyldig ungpike? Second: Det faktum at hun ikke er det, men heller en oppmerksomhetshungrig businesskvinne, rettferdiggjør all trashinga av henne? Endret 14. september 2013 av Zess 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #2578 Skrevet 14. september 2013 Bloggen er en liten del av henne (ref. fotballfrue.no) Bloggen er overfladisk (ref. fotballfrue.no) Bloggen er som et glossy magasin - bare på nett (ref. fotballfrue.no) Fotballfrue.no er en business Fotballfrue er en merkevare Så hvorfor i svarte helvete gnåles det her som om Fotballfrue.no er en ungpike i et rosa pikerom hvitt hus som blir mobbet og hetset av gale kvinner på nett?!?! Dama driver en business for å tjene penger - noe hun selvsagt har lov til! Så for gud skyld.. det er ikke en naiv liten småjente som diskuteres her! Det er merkevaren fotballfrue! Dere kan virkelig ikke mene at merkevaren fotballfrue ikke ønsker oppmerksomhet?! Dama som har vært med i FrøkenNorge (?), prøvd seg i et pikeband, vært med i et par tv-program, gitt ut paperback bok, startet blogg, prøvd seg som programleder i tv-ting blant annet. Igjen.. fotballfrue.no er en business med både markedsavdeling, regnskapsavdeling og over 100.000 lesere daglig (ref. fotballfrue.no). Ok.. bortsett fra den gangen i begravelsen da hun åpnet seg for leserne og postet bilde av sin hot´e mann. Dette var så tynt at jeg har nesten vondt for å tro at du faktisk mener det. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2579 Skrevet 14. september 2013 Bloggen er en liten del av henne (ref. fotballfrue.no) Bloggen er overfladisk (ref. fotballfrue.no) Bloggen er som et glossy magasin - bare på nett (ref. fotballfrue.no) Fotballfrue.no er en business Fotballfrue er en merkevare Så hvorfor i svarte helvete gnåles det her som om Fotballfrue.no er en ungpike i et rosa pikerom hvitt hus som blir mobbet og hetset av gale kvinner på nett?!?! Dama driver en business for å tjene penger - noe hun selvsagt har lov til! Så for gud skyld.. det er ikke en naiv liten småjente som diskuteres her! Det er merkevaren fotballfrue! Dere kan virkelig ikke mene at merkevaren fotballfrue ikke ønsker oppmerksomhet?! Dama som har vært med i FrøkenNorge (?), prøvd seg i et pikeband, vært med i et par tv-program, gitt ut paperback bok, startet blogg, prøvd seg som programleder i tv-ting blant annet. Igjen.. fotballfrue.no er en business med både markedsavdeling, regnskapsavdeling og over 100.000 lesere daglig (ref. fotballfrue.no). Ok.. bortsett fra den gangen i begravelsen da hun åpnet seg for leserne og postet bilde av sin hot´e mann. Og dere bør vel slutte å rettferdigjøre skitkasting mot et annet menneske ved å hele tiden påstå at det er henne som merkevare dere kommenterer, ikke Caroline. Det er så bullshit at det er kvalmt! Innse det, ingen oppegående kvinne som er fornøyd og har en innholdsrikt liv holder på slik, det ble så drøyt at det selv ikke ble lov til å nevne ordet fotballfrue på forumet her engang en periode, etter at utallige tråder ble stengt pga mobbing. Det er sykt! Så forsvar det alt du vil med at det er saklig og konstruktiv kritikk, men alle som ser bare et par sider tilbake forstår at det er ren løgn og ansvarfraskrivelse. "Vi diskuterer bare henne, hun legger opp til det selv, hun er så PR-kåt, hun vil at vi skal si at hun er slank, hun tar seg ikke nær av det ++" Fortsett å flyt på den, og det at det må være en menneskerett det å slenge dritt, for det er jo bare så konstruktivt alt som kommer frem her. Spar meg. Treningen er personlig, matvanene, og ikke minst graviditeten har ingenting med jobben hennes å gjøre! Enkelt og greit. Om denne tråden var konstruktiv på noen måte så ville det ikke vært på 10 sider engang. Hun blir mobbet og hetset av gale kvinner på nett. Det er denne tråden et godt bevis på. (og de utallige slettede trådene og innleggene om henne) Jeg fatter ikke engang hvordan det er mulig å bli så besatt av en annen person, en man ikke kjenner og en man ikke engang liker. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2580 Skrevet 14. september 2013 Men Caroline er da ikke på bloggen i det hele tatt. Det er fotballfrue som er på bloggen. Caroline vet vi ikke så mye om.Anonymous poster hash: b9607...1e2 6
Fremhevede innlegg