Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men Caroline er da ikke på bloggen i det hele tatt. Det er fotballfrue som er på bloggen. Caroline vet vi ikke så mye om.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Tror ikke hun er særlig annerledes. Hva skulle vært annerledes?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så flau på hennes vegne når hun poserer foran Louis Vuitton butikken... Det er som å si "hei, se så rik jeg later som jeg er. Jeg kjøper vanligvis klær fra Nelly og bikbok, men poserer foran en dyr designerbutikk for å late som om jeg bruker mer penger på klær enn jeg egentlig vanligvis gjør."

Jeg er alt for å blande dyrt og billig, men det blir så krampeaktig :P Er ikke første gang hun gjør det heller. Til og med bagen fra en eller annen dyr butikk har blitt brukt som interiør før. Jeg bare... finner ikke ord. Annet enn LOL.

(Tror jeg ) skjønner poenget ditt, men jeg synes det ser ut som hun holder en Louis Vuittonpose, jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på hennes vegne når hun poserer foran Louis Vuitton butikken... Det er som å si "hei, se så rik jeg later som jeg er. Jeg kjøper vanligvis klær fra Nelly og bikbok, men poserer foran en dyr designerbutikk for å late som om jeg bruker mer penger på klær enn jeg egentlig vanligvis gjør."

Jeg er alt for å blande dyrt og billig, men det blir så krampeaktig :P Er ikke første gang hun gjør det heller. Til og med bagen fra en eller annen dyr butikk har blitt brukt som interiør før. Jeg bare... finner ikke ord. Annet enn LOL.

Dette er et kremeksempel på den unødvendige hetsingen her. Utrolig konstruktivt og oppegående innlegg, du. "Haha, se hun tror hun er noe, LOL altså! *fnisfnis*"

Eller var dette nok et eksempel på konstruktiv kritikk som gikk på jobben hennes? Det var kanskje slik det var.

Stakkarslig.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ja jøss..jeg poserer gjerne foran fine biler eller en motorsykkelbutikk...selv om jeg ikke har råd til å kjøpe noe av det. Er det også galt nå da? Jeg verken later som at jeg er rik eller prøver å utgi meg for å være noe jeg ikke er...jeg har bare en interesse for ting på hjul.

Kanskje Fotballfruen har shopping som sin interesse og derfor syns det er artig når man er ved/i slike butikker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bruke ordet "klump" for å beskrive seg selv, når det er helt tydelig at hun IKKE var en klump? 3200 g og 46 cm er jo en liten baby, slett ingen klump! Hadde hun vært 3900 g og 46 cm hadde hun kanskje vært en "klump"..

Anonymous poster hash: d808d...74f

Ser dere ikke hvor dumt dette fremstår.

Hva er kriteriene for å være en klump når man er baby liksom. At du assosierer ordet klump med en større baby, betyr ikke nødvendigvis at det er en almen oppfatning.

Til opplysning, så omtalte hun seg selv som en liten klump, og det var da overhode ikke noe å kritisere med kommentaren hennes.

Når det er sagt så veier 98 % av jentebarn på 46 cm, mindre enn 3.2 kg, så hun var nok ganke rund som nyfødt.

Anonymous poster hash: b2e82...171

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for hets, spekulasjoner, brudd på kopirett og andre regelbrudd.

Til info - vi følger fortsett godt med på de som er gjengangere angående regelbrudd.

Hilsen,

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Liten klump behøver da ikke bety at man var en stor baby.

Man må jo ikke analysere alt til det negative her.

Hun var en liten klump som nyfødt, akkurat som at jeg omtaler andre babyer som liten klump, selv om et par av dem var for tidlige fødte og dermed var mye mindre enn normalen. Det er bare et uttrykk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ja jøss..jeg poserer gjerne foran fine biler eller en motorsykkelbutikk...selv om jeg ikke har råd til å kjøpe noe av det. Er det også galt nå da? Jeg verken later som at jeg er rik eller prøver å utgi meg for å være noe jeg ikke er...jeg har bare en interesse for ting på hjul.

Kanskje Fotballfruen har shopping som sin interesse og derfor syns det er artig når man er ved/i slike butikker

Jeg poserte også foran Louis Vuitton butikken da jeg var i Paris, og jeg tror ingen som kjenner meg vil anklage meg for å late som jeg har mer penger enn jeg har. Mange forbinder Paris med mote og disse merkebutikkene er jo nærmest som en egen severdighet å regne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg poserte også foran Louis Vuitton butikken da jeg var i Paris, og jeg tror ingen som kjenner meg vil anklage meg for å late som jeg har mer penger enn jeg har. Mange forbinder Paris med mote og disse merkebutikkene er jo nærmest som en egen severdighet å regne.

Ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/09/DSC08140.jpg Hva skjer med photoshoppinga her? Ser ut som om ansiktet skal eksplodere.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Jeg syns hun så sliten og lite inspirert ut, jeg.

Jeg liker i utgangpspunktet antrekket hennes, men jeg ville kasta hatten og valgt en annen skjorte (fortrinnsvis en som er litt mindre baggy, og som ikke ser utvasket ut sammen med det sorte i skjørtet). Jeg er også sikker på at hun ville sett nydelig ut med kun sitt naturlige hår også, og droppet alt av påsatt hår. Det er mulig det er hår+skjorte som gjør at skuldrene ser så store ut slik antrekket er nå.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun hadde kledt bob-sveis. Og det vart litt for mye med hatten til det antrekket. Og ikke så fint ansiktsuttrykk, hun så misfornøyd ut. Men skjørtet var fint :)



Anonymous poster hash: d808d...74f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan smile på en mer naturlig måte,ser jo ut som hun "gjør i fra seg"..

Anonymous poster hash: 8c605...d12

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens antrekk var ikke noe særlig. Av og til er hun elegant, men idag er det bare trist. hatten? Den utvaska skjorta? Hatten? Nevnte jeg hatten? Kan hun ikke kle seg i noe moteriktig? Hvis klærne hennes er noe som nettbutikkene reklamerer for altså?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan smile på en mer naturlig måte,ser jo ut som hun "gjør i fra seg"..

Anonymous poster hash: 8c605...d12

Da blir ikke leppene svæææære vet du...... :P

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg poserte også foran Louis Vuitton butikken da jeg var i Paris, og jeg tror ingen som kjenner meg vil anklage meg for å late som jeg har mer penger enn jeg har. Mange forbinder Paris med mote og disse merkebutikkene er jo nærmest som en egen severdighet å regne.

Gaaad. Klart at noen må føle seg truffet.

DETTE var innlegget jeg hintet til. Ting stilt opp på en ganske bevisst måte, sånn for å vise hvor mye cæææsh man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Gaaad. Klart at noen må føle seg truffet.

DETTE var innlegget jeg hintet til. Ting stilt opp på en ganske bevisst måte, sånn for å vise hvor mye cæææsh man har.

Jeg følte da meg ikke truffet, men jeg var uenig i konklusjonen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Herr FF ikke er veldig flink fotballspiller er vel ingen hemmelighet. Hun kaller seg fotballfrue.no, ikke sant? Jeg synes det er ironisk.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...