Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sånne uttalelser fra henne som irriterer meg. Hun må liksom bare understreke at hun er så liten, enhver mulighet hun får. Da blir det for dumt at hun klager på at det er så fokus på magen hennes - hun legger veldig opp til det selv, synes jeg.

Anonymous poster hash: 492be...d47

Hun prøver å være morsom, fordi hun har fått så mye pes for at magen er for liten..

Anonymous poster hash: c5b40...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvordan FF vil forholde seg til at puppene blir en smule slappere og henger litt etter svangerskapet.....selv om en ikke ammer så blir puppene slappere pga hormonene.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Kanskje puppene blir seende ganske like ut som før graviditeten?

Det gjør faktisk mine etter 2 graviditeter og jeg er i tillegg en god del eldre en FF

Må si jeg synes det er merkelig at noen i det hele tatt bruker hjernekapasitet til å lure på Fruas forhold til puppene sine etter graviditet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn generelt om bloggere og reklame.. Når de reklamerer for noe så har det helt motsatt effekt på meg. Jeg kjøper det ikke selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å gjøre det før jeg så reklamen. Det er fordi merket de reklamerer for mister all troverdighet for meg. Er det virkelig så crap at de må betale BLOGGERE for å reklamere? Og da spesielt bloggere med NULL troverdighet - slik som fotballfrue som helt tydelig reklamerer kun for pengene sin del...

Samme med meg. Jeg merker jeg blir veldig anti med en gang jeg ser et produkt anbefalt av bloggere. Av den enkle grunn handler jeg f.eks. konsekvent treningsklær i helt andre butikker enn Get Inspired, Xlife osv. Kommer heller aldri til å legge igjen ÉN krone hos Coverbrands.

Norrøna er et merkelig jeg virkelig liker, jeg kjenner det blir mørkt inni meg når både Frua og Kristina Andersen har "tafsa" og ødelagt det gode navnet også..

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje puppene blir seende ganske like ut som før graviditeten?

Det gjør faktisk mine etter 2 graviditeter og jeg er i tillegg en god del eldre en FF

Må si jeg synes det er merkelig at noen i det hele tatt bruker hjernekapasitet til å lure på Fruas forhold til puppene sine etter graviditet

Mine forandret seg ikke heller. Fikk noen få strekkmerker og de er helt usynlige nå etter noen år. Så mye man skal lure på, men sånn er det vel å være besatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, hun eier ikke smak når det kommer til kunst.



Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert, hun eier ikke smak når det kommer til kunst.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Det komer an på øyet som ser. Jeg synes det bildet var nydelig! Litt for lyst for å ha hatt noe sånt hjemme hos meg selv, men bildet var fint.

Da er vel heller ikke dette et pent bilde heller da?

Water%20Lilies%20Nympheas%201906%20Claud

Bildet er hentet her: http://www.canvasreplicas.com/Monet326.htm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet blir for lyst for min del. Derfor jeg ikke er fra meg av begeistring. :) Monet er virkelig noe helt annet. Det kan ikke sammenlignes.

Men pluss for at hun løfter frem en kommersiell lokal kunstner på bloggen. :)

Det jeg liker godt med bloggposten er at jeg enda en gang får se om vi vil ha det samme vitrineskapet fra Ikea eller ikke. Denne bloggen kan brukes til det meste. hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bildet passet fint inn i stuen deres jeg, stilen er gjennomført etter deres smak. Det bildet som hang der før var et bilde av en solnedgang med sterke farger de hadde tatt på Maldivene og forstørret opp, de fikk mye kritikk for at det bildet skar seg ut i stilen deres.

Man kan ikke gjøre alle til lags;)

Endret av Pomperipossa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, hun eier ikke smak når det kommer til kunst.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Og det er opp til deg å bestemme? Eller er det ut ifra personlige preferanser? Hva om noen ut ifra din interiørstil og valg av kunst sa til deg at du eier virkelig ikke smak, ville du sagt deg enig da?

irriterer meg over måten noen av dere ordlegger dere på. Det virker så uanstendig og uten evne til å forstå at noen velger noe annet enn hva man selv ville ha valgt. det er derfor denne tråden er så utrolig slitsom. Prøve å forstå at andre folk har annen smak eller andre preferanser enn meg selv? nei det går nok ikke....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zoom inn på det andre ostesmørbrødbildet. Hva er det med nesen hennes?



Anonymous poster hash: a252a...89e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert, hun eier ikke smak når det kommer til kunst.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Hva man liker å ha på veggen er da en smakssak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zoom inn på det andre ostesmørbrødbildet. Hva er det med nesen hennes?

Anonymous poster hash: a252a...89e

Hm, ja den var bittelitt rar.

Helsikke så prikkfritt det hjemmet der egentlig er, wow.

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zoom inn på det andre ostesmørbrødbildet. Hva er det med nesen hennes? Anonymous poster hash: a252a...89e

Ser nesten ut som hun har redigert på seg hareskår.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

zoom inn på det andre ostesmørbrødbildet. Hva er det med nesen hennes?

Anonymous poster hash: a252a...89e

Det er slik overleppen blir seende ut om man forsøker å unngå smalere lepper når man smiler. Bare prøv selv.

Anonymous poster hash: c1c79...3bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg men er ikke Lui Vuitton selve merkelappen på harry? Kan ikke fatte at hun vil ha dette merket i stelleveske......

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg men er ikke Lui Vuitton selve merkelappen på harry? Kan ikke fatte at hun vil ha dette merket i stelleveske......

Heldigvis så er ikke alle så opptatt av hva andre mener er harry eller ei ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...