Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg gjøre for å unngå å sponse fruen når jeg skal kjøpe noe på f.eks. Nelly? Kan jeg slette hele historikken min?

Anonymous poster hash: 63da1...962

Klikk aldri på ad-links?

Anonymous poster hash: 4d333...730

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan skrive nelly.com i nettleseren. Ikke klikke på lenkene på bloggen.

Hva kan jeg gjøre for å unngå å sponse fruen når jeg skal kjøpe noe på f.eks. Nelly? Kan jeg slette hele historikken min?

Anonymous poster hash: 63da1...962

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å quote uten å kommentere?? Aldri skjønt dette!

Noen ganger havner kommentaren inni quoten ser jeg, se nøye :)

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn generelt om bloggere og reklame.. Når de reklamerer for noe så har det helt motsatt effekt på meg. Jeg kjøper det ikke selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å gjøre det før jeg så reklamen. Det er fordi merket de reklamerer for mister all troverdighet for meg. Er det virkelig så crap at de må betale BLOGGERE for å reklamere? Og da spesielt bloggere med NULL troverdighet - slik som fotballfrue som helt tydelig reklamerer kun for pengene sin del...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn generelt om bloggere og reklame.. Når de reklamerer for noe så har det helt motsatt effekt på meg. Jeg kjøper det ikke selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å gjøre det før jeg så reklamen. Det er fordi merket de reklamerer for mister all troverdighet for meg. Er det virkelig så crap at de må betale BLOGGERE for å reklamere? Og da spesielt bloggere med NULL troverdighet - slik som fotballfrue som helt tydelig reklamerer kun for pengene sin del...

Da lar du bloggere styre hva du skal kjøpe, da? Og at produktene må være dårlige fordi bloggere reklamerer for dem? Da har du ikke skjønt mye av markedsføring. :laugh:

Anonymous poster hash: 76a22...c81

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt bakverket hennes må jo smake akkurat det samme. Uansett om set er boller, kaker eller pizzabunn så er det jo de samme ingrediensene.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Har testet ut noen av oppskriftene hennes og ja, mye smaker veldig likt. Er heller ikke SÅ HIMMELSK godt som hun skal ha det til.

Anonymous poster hash: 8a445...a56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jakken FF reklamerer for reklamerer også Kristina Andersen for.....betalt reklame for at vi skal kjøpe, og de får seg gratis jakke til 6000kr.

Ifjor var det vel Ronnish sine jakker som var "den beste de noensinne har hatt"...

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Jakken finnes jo overhode ikke fin en gang!

Anonymous poster hash: 8a445...a56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok ikke fylt på dem, men ettersom hun tydeligvis har angst for få smal overleppe når hun smiler, vrenger hun leppa i en latterlig grimase.

Jeg fikk større lepper når jeg gikk gravid. Hadde en vennine som spurte om jeg hadde fylt dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt spes å ha med moren OG faren på UL? Uansett om det er nymotens og spennende for dem å se?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt spes å ha med moren OG faren på UL? Uansett om det er nymotens og spennende for dem å se?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Tenk så koselig for besteforeldrene, da! Regner med at hun klarer å gå på UL alene. Jeg synes det ser kjempekoselig ut når familier gjør slike ting sammen og er skikkelig sammensveiset.

Anonymous poster hash: 76a22...c81

Endret av Bond
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så koselig for besteforeldrene, da! Regner med at hun klarer å gå på UL alene. Jeg synes det ser kjempekoselig ut når familier gjør slike ting sammen og er skikkelig sammensveiset.

Anonymous poster hash: 76a22...c81

Joda, men jeg er veldig sammensveiset med min egen familie, men hadde følt meg litt dum hvis jeg kom til jordmor med hele slekten på slep... Men er kanskje bare jeg som føler det sånn :P

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt spes å ha med moren OG faren på UL? Uansett om det er nymotens og spennende for dem å se?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Kjære vene.

Ultralyd er kjempekoselig. Og når mannen ikke kan er det vel ikke så veldig spesielt å ta med seg andre man ønsker å ha til stede?

Jeg har vært med søsteren min både på svangerskapskontroll og ultralyd fordi mannen ikke kunne og ser da virkelig ikke noe negativt med det.

Om jeg skulle på ultralyd nå, mannen ikke kunne, og både mamma og pappa hadde vært på besøk hadde jeg invitert med begge to, ikke bare en av dem.

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke synes at det var noe ok å gå helt alene på ultralyd. Om hun ikke er så glad i å gjøre ting alene, hva så? Det virker da som hun har et bra liv, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.

Anonymous poster hash: 76a22...c81

Jeg trenger ikke bekymre meg? Vel, jeg bekymrer meg ikke veldig om FF har et godt liv, eller hva du mente :P støttet bare kommentaren om at hun virker så avhengig av andre og lite selvstendig (generelt, altså).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Eller kanskje hun er veldig glad i å ha folk rundt seg. Man trenger ikke være hjelpesløs bare fordi man syns det er hyggelig å ha med seg noen når man skal gjøre noe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er ingen ff-fan, men jeg leste hva hun skrev. dette er jo deres første barnebarn, og de har aldri vært på ultralyd før. så skjønner godt at det er stor stas for foreldrene å få bli med. det er jo en stor opplevelse å se en bebi på den måten vel?



Anonymous poster hash: d70e5...67a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror poenget til hun som først nevnte dette, er at FF virker veldig avhengig av andre. Tipper hun får litt angst om hun må gjøre noe helt på egenhånd, uten noen til å støtte seg. Virker veldig lite selvstendig og usikker til å være snart 27.

Jeg synes hun virker ganske selvstendig, jeg. Hun er jo alene hele dagen hjemme ofte og kjører alene rundt hit og dit, skjønner godt at hun vil ha noen med seg på ultralyd, f.eks.

Anonymous poster hash: 066e2...f86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ stolt hun er for at hun har liten mage til tross at hun er over halveis.... Er det "norrmalt"?

Anonymous poster hash: e6b12...8b8

Ho har sikkert bare telt eller hørt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker ganske selvstendig, jeg. Hun er jo alene hele dagen hjemme ofte og kjører alene rundt hit og dit, skjønner godt at hun vil ha noen med seg på ultralyd, f.eks.

Anonymous poster hash: 066e2...f86

Hun er veldig lite hjemme alene jf VG intervjuet. LK er myyyyye mer hjemme enn andre som jobber 100%, for ikke å snakke om at han har vært/er langtidsykemeldt.

Anonymous poster hash: 55665...47f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...